שרשור חדש
יש פה מורים לאמנות?טופי תות

מורים שמכינים לבגרות באמנות?

מורים שמלמדים אמנות בחטיבה?

אשמח אם תפנו אלי באישי

 או פה

 

בנוסף, אם יש למישהו מפה חומרי עזר להוראת אמנות/אתרים מומלצים/ספרים אשמח להמלצות!

 

תודה רבה!!

יש את האתר של עמל נטובשביעי נגילה

בס״ד

 

את בטח מכירה. 

לא מצליחה לגשת אליו כרגע משום מה. 

 

בהצלחה! 

איזה כיף לך!! 

 

מורים .אנונימי (פותח)

שתדעו, שאתם צריכים לתת הכל לתלמידים. ולא לפגוע .
לפעמים אני תוהה לעצמי , מי נתן תעודת הוראה למורים מסויימים . וחבל .
בתקווה לשינוי והתעלות ..

כל מילה בסלע. הלוואי שנצליח לעמוד בציפיות.סיוושאחרונה


משמעתיעלל..

בטח נושא נדוש אבל אני ממש זקוקה לרעיונות של המנוסים מביננו...

 

אני מלמדת בחטיבה ונאבקת על המשמעת בכיתה. מרגשה שכל השיעור זה רק מאבקים והערות וזה ממש מעייף ומעכיר את האווירה בכיתה.

יש לציין שבאופן כללי גם בביתי התלמידים המשמעת לא ממש שולטת והתחצפויות להורים ומורים הם דבר שבשגרה...

 

יש לכם עצות איך להתמודד??

איזו התמודדות מוכרת ומעצבנת!רבה אמונתך!
אני ממש בעד חיזוקים על התנהגות טובה (שוקולדים קטנים, הודעה משמח להורים..)
יכול להיות שבהתחלה הם יהיו ציניים לחיזוקים. להתעלם מזה. זה לא משקף את ההרגשה האמיתי. כולם אוהבים שמחמיאים ומצ'פרים אותם.

לנסות למפות- מפריעים כרוניים. נגררים אחרי המפריעים. תלמידים טובים.
המיפוי עוזר להתכוונן.

לבחור מעט (שלושה, ארבעה. לא יותר), כללים ברורים (לדוגמה- איחורים, אכילה בשיעור..) ולהיות עקבית באכיפה שלהם.

להימנע מעונשים כבדים מדי. הם משיגים את התוצאה ההפוכה מהרצויה. בדוק!
להשאיר את העונשים הכבדים למקרים חמורים מאוד!
באירועי משמעת רגילים- להסתפק בענישה קלה (נזיפה, הערת משמעת, העברת מקום אם יש צורך, דיווח למחנכת או להנהלה, דיווח להורים, עבודה קצרה ופשוטה להגשה)

הכי הכי חשוב-
לא להתייחס ברצינות להערות הלא נעימות מהתלמידים. לזכור שזה לא אישי בכלל.
ושהנהגת משמעת בכיתה היא תכונה נרכשת

יזקי ואמצי! וה' יהיה בעזרך!
וואי תודה!!אחת מהשומרון


חיזוקים חיוביים זה באמת תרופת פלא!נחשונית יהודית

אני רואה שזה עובד אצלי הרבה יותר מהערות..

למשל בואו נראה מי מכבדת אותי-

תודה לרוני שהיא הראשונה שמכבדת טלי השנייה וכו

את יכולה לנקוב בשם רק של החמש הראשונות או כמה שתקבעי לעצמך

ואז לומר ותודה לכל מי שהצטרפה או נוספה או משהו כזה

 

וגם בלי מכבדת כל הכבוד לנטע שיושבת יפה לשלומית שעובדת ברצינות וכו

 

אני מלמדת כיתה ב,

אז אני גם כותבת את הקבוצות על הלוח

ומסמנת וי לקבוצות שמוכנות/יושבות יפה/ מתפללות או מברכות כמו שצריך

 

הכנתי גם חמש/שש מדליות של כוכב היום

וכל יום אני מחלקת לחמש/שש ילדות אחרות

 

עכשיו גם עשיתי פרויקט תפילה וברכת המזון-

טבלה של הקבוצות וקבוצה שיש לה 10 מדבקות הבנות יקבלו פרס קטן

 

עובד פלאים...

 

הרבה יותר מלקחת דברים או להעיר שקט שקט.

 

וכמובן הערות טובות ביומן..

 

בהצלחה רבה רבה!!

הזמן בשיעור הוא שליmadidi
יש שיטה פשוטה מאוד ונאוד עקבית.
ראשית צריך לדעת שיש דבר כזה שנקרא מוניטין של מורה. הכוונה היא שאם המורה ידוע כקשוח התלמידים ידעו לאן הם נכנסים בתחילת השנה. וכן להפך. לכן חשוב למתג את עצמך במקום שאת רוצה להיות בו.

שנית, העיקרון שמנחה ענישה הוא עיקרון של סיבה ותוצאה. כלומר, אין פה "סגירת חשבונות" או רצון "להראות לה מה זה..."

השיטה שבה אני משתמש היא פתיחת שעון. כל פעם שאני צריך להפסיק את מהלך השיעור בגלל הפרעות- השעון רץ. הזמן שעובר יורד מזמן ההפסקה של התלמידות. כשיגידו לך שזה לא הוגן, תאמרי "אתם לוקחים את הזמן שלי, אני אקח את הזמן שלכם".

עובד פלאים!

דבר אחרון והכי חשוב.
מורים צריכים להכניס משמעת בכיתה בתחילת השנה ולא להיות בלחץ של לימוד חומר. עדיף שנבזבז זמן ניכר על משמעת ונקבל לימוד איכותי יותר מאשר שכל השנה נלחם בתלמידים ונצא בשן ועין.
מקווה שעזרתי. בהצלחה!!!
רעיון יפה אבל לא יודעת אם אצליח ליישם..יעלל..אחרונה

איך אתה גורם להם להישאר בכיתה בזמן ההפסקה?

תודה רבה לכולםיעלל..

לגבי החיזוקים- יש לכם רעיונות לתלמידי חטיבה?

 

 

איך מלמדים על צבעים?יעל מהדרום
לק"י

התלמידים שלי בכיתה ב'-ג', אוטיסטים בתפקוד נמוך..
אני צריכה רעיונות מוחשיים.
השאיפה שלי היא שהם יזהו לפחות 3-4 צבעים בסיסיים בסוף השנה בעז"ה.
אין לי נסיון כמורה, אלא כאמא לחינוך מיוחדדרורה
והוא ב"ה ממש לא אוטיסט...
אני דיברתי כל הזמן על צבעים: תליתי כביסה והוא "עזר" לי והביא לי אטבים- ביקשתי שיביא לי אטב 1 ירוק ו1 כחול, או שיגיד לי מה צבע האטב שהוא מביא לי. שיחקנו בבית מעין תופסת צבעים (כל הילדים) והוא למד מהאחים שלו.
"באיזה צבע אתה רוצה את החביתה? אבל אי אפשר בצבע ירוק, אפשר רק בצהוב ולבן, איפה הצהוב בביצת עין ואיפה הלבן?"
תביא בבקשה את החולצה הכחולה שלך וכו'
אחרי 3-4 חודשים יודע יותר מ3 צבעים (זו היתה גם השאיפה שלי בהתחלה)
תודה! העלית נקודה חשובה..יעל מהדרום
אני ראיתי שלימדו את הבת שליציליגילימימי

(גם בחינוך מיוחד), קודם להבחין בין צבעים דומים לשונים, לדוגמא היא יכולה לבוא אלי עם שני משחקים באותו צבע, ולהגיד לי "זה דומה".או 2 משחקים אחרים "זה לא דומה".

יכולה להתאים בין משחק לבגד. היא פשוט שמה אחד על השני ורואה שזה אותו צבע...

וגם עבדו איתם על הספר מעשה בחמישה בלונים. 

ממש פירקו אותו לגורמים. 

כל יום למדו על בלון אחר, הראו דברים באותו צבע של הבלון וכו'... ככה לאט לאט היא למדה גם לזהות את הצבעים, אבל זה בגיל הגן, לא יודעת אם מתאים לרמה. 

תודה! החבר'ה שלי ברמה ממש נמוכה, אז בטח יתאיםיעל מהדרוםאחרונה
השתלמויות אופקמשפחתית

מישהי יודעת אם מותר לעשות כל שנה 30 שעות, ואז להתקדם בדרגה יותר לאט?

במקום לעלות כל 3 שנים, לעלות ב-6 שנים.

 

מקווה שהשאלה מובנת, תודה רבה!!!

כןרחלקה
את צריכה מינימום של 30 שעות בשנה אחרת השנה לא נספרת לך.
את בטוחה? מכירה מישהו שעשה כך?משפחתית


אני מכירהציליגילימימיאחרונה

אבל לא בדקתי אם העלו לה דרגה...

פשוט זה מה שהיא אמרה לי שהיא עושה

דרוש מנחה / עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית בחינוך. דחוף.יוסיוסיוס
שלום לכולם!
אנחנו מחפשים מישהו/מישהי שינחה אותנו בכתיבת עבודה סמינריונית.
בתשלום כמובן.
תודה.
מחר שוב ה 1.9 וזו שנה שלישית ברציפותשוברת גלים

שאני שולחת קורות חיים כבר חודשים ארוכים לפני ולא מוצאת עבודה. זה פשוט מעציב

הייתי השנה מחנכת לתקופה קצרה וכל כך כל כך נהניתי ועשיתי את העבודה שלי הכי טוב שרק אפשר, אז זו באסה!

 

השנה החלטתי להרחיב את המעגל ולעבור דירה אפילו אם צריך

מירושלים לאיזור המרכז \ שומרון \ גוש עציון \  בינימין

 

 

מי שמכיר תקנים פנויים עוד אולי.. ושומע על משהו..

אשמח לדעת מזה

 

 

תבורכו,

וממש ממש בהצלחה לכולם מחר

ה' יברך אתכם שתעניקו בצורה הכי טובה שיש ושתהיה שנת לימודים פוריה ומוצלחת!!!!

 

בהצלחה גם לך יעל מהדרום
מוכר ומתסכל!ציליגילימימיאחרונה

שיהיה לך בהצלחה.

מורים/ות לכתות א התפקדו!! שלהבתחיה

אני זקוקה לדפים, חומרים, תמונות, שלטי קירות וככל העולה על רוחכם הטובה

שמתאימים לכתה א המתוקים!!

 

כל דבר שיעזור, החל מאתר וכלה בדף עבודה מושקע, ישמח אותי ממש,

תבורכו!! בהצלחה רבה לכולנו

 

ברכה למורה לשנה החדשהanonet100
רציתי להפתיע את אשתי המורה.
איפה אפשר להשיג ברכות יפות למורה לשנה החדשה?
תחפש באינטרנט..יעל מהדרוםאחרונה
איך מוצאים סטאז׳???ובשביעי נגילה

בס״ד

 

מחפשת לשנה הבאה משרת קטנה בהוראת אמנות/ יהדות 

באזור מודיעין/ ירושלים/ גוש דן. 

 

איך מוצאים?

קודם כל הולכים למפקחת באיזורים האלה, מביאים לה טופססה"רורית
אישור על סיום 80% מחובות הלימודים וגם קורות חיים. מתראיינים אצלה והיא אמורה ליצור קשר אם יש לה משהו מתאים. זה מה שאני יודעת.
חוץ מזה, לחפש באנטרנט באתרי דרושים, גם של משרד החינוך, להתקשר למקומות ולשלוח להם קורות חיים.
וכמובן-להפעיל קשרים.. לנסות למצוא מכרים שבתוך מערכת החינוך, מנהלים מורים וכו'- ולנסות דרכם למצוא.
והרבה תפילות!
בהצלחה רבה!
איך מגיעים למפקחת?חייצ'ו

אני גם מחפשת.

 

איך זה הולך בירושלים?

תחפשי טלפונים באינטרנט ותתקשרייעל מהדרום
תודה רבה,חייצ'ו

איך קוראים לזה, מפקחת של משרד החינוך של מחוז ירושלים?

אני חושבת שזה מתחלק למפקחת יסודי/על יסודי/חינוך מיוחדסה"רורית
אני הבנתי שאם זה לגנים הולכים למפקחותנחשונית יהודית

ושחנ"מ זה דרך התמ"ת, והם משבצים

 

אבל אם זה לבתי ספר אז זה דרך המנהלים של בתי הספר (ופחות דרך המפקחים)

 

אני פיניתי זמן ונסעתי (עם רכב) לבתי ספר שונים בעיר

ונתתי להם קורות חיים (למזכירה)

 

חיפשתי גם דרושה מורה לכיתה ב באינטרנט

וכשמצאתי בתי ספר שדרושים שם, שלחתי במייל

לבית ספר אחד שלחתי גם בפקס

 

למפקחות של הגנים שלחתי מייל,

ואם מפקחת לא ענתה אחרי כמה זמן, התקשרתי

ואז היא קבעה פגישה..

 

והדבר שהכי עוזר והכי צריך ואי אפשר בלעדיו-

תפילה

 

המון המון בהצלחה!

תודה רבה על התשובה המושקעת..חייצ'ו


באזור הדרום חנ"מ זה דרך המפקחת ברוב המקריםיעל מהדרום

הבעיה שהמזכירה של המפקחת אומרת נחזור אליך כשנצטרך ולzmil

ולא חוזרים

לי בסוף קראו לראיון של שתי דקות בערךיעל מהדרום
לק"י

קיבלתי מילוי מקום ועד היום אני שם בשעות תקן.

חוץ מזה, שבאזור הדרום המפקחת של החנ"מ רוצה שיעברו דרכה..אז בדר"כ חייבים.
אז להתקשר ולהיות נודניקים.
בעז״ה מחר ריאיון! תודה לכולם!ובשביעי נגילה


איך היה??יעל מהדרום
רק עכשיו ראיתי... ץןדה!ובשביעי נגילה

בס״ד

 

איזו חמודה!

לא התקבלתי. 

(לא מפליא, נראה לי עשיתי רושם גרוע. אפילו שזה האולפנא שבה למדתי...). 

די מזל, כי תכל׳ס זה גדול עליי (חינוך, כיתה ז)

ולא מסתדר עם המשך הלימודים שלי (שנה ד אבל בכל זאת). 

 

הבעיה היא שעוד לא התקבלתי למשהו... קצת מדאיג. 

אל תלחצי...אני התחלתי סטאז' רק לפני חנוכה...יעל מהדרוםאחרונה
לק"י

ובסוף נשארתי באותו בי"ס.

בהצלחה
מעוניין בהסבה להוראה ומתלבט על מה ללכתjak

בס"ד

 

שלום לכולם

אני בן 36 יש לי תואר ראשון ושני בכלכלה עד עכשיו עבדתי בבנקים

לא אוהב את העבודה, אין לי סיפוק בה ואני מרגיש די תקוע ואני מעוניין לעזוב את התחום

אחרי הרבה התלבטויות החלטתי לעשות הסבה להוראה

 

ההתלבטות שלי היא לגבי איזה מסלול לבחור  מתמטיקה או מדעים

 

מכיוון שהתארים שלי מדעיים יש לי די הרבה פטורים במתמטיקה (9 ש"ש)

במדעים יש לי רק 2 ש"ש

אני אוהב את 2 התחומים עם עדיפות מסוימת למדעים

 

מכיוון שבגילי אני לא יכול להרשות לעצמי הרפתקאות יותר מידי גדולות אני צריך עזרה ביעוץ לגבי מה עדיף לי ללמוד ?

 

1. לאיזה מקצוע להערכתכם יש ויהיה בעוד כשנתיים ביקוש גבוה יותר?

2. באיזה מקצוע אוכל למצוא משרה מלאה (או כמעט מלאה)?

3. כנ"ל לגבי מציאת סטאז'

4.אם יש עוד פרמטרים שצריך לחשוב עליהם אשמח אם תרחיבו

 

תודה(:

שאלה מורכבת...ציליגילימימי

1. בעיקרון היום יש יותר ביקוש למדעים, אבל בשנים האחרונות שלחו הרבה מורים לעשות הסבה למדעים, כך שייתכן מאוד שבעוד כשנתיים השוק יוצף במורים למדעים. א"א לדעת. 

כשאני התחלתי ללמוד היו חסרים המון מורים למתמטיקה, אז הלכתי על מתמטיקה, וכשסיימתי את התואר (נכון, זה לא היה שנתיים, זה היה 3 שנים) כבר היה פחות צריך, והיה לא קל למצוא עבודה...

קשה להגיד מה יהיה בעוד שנתיים. 

 

2. משרה מלאה, שוב אותו עניין שקשה לדעת. במתמטיקה יש יותר שעות לכיתה, אז יש קצת יותר סיכוי, אבל תלוי כמה מורים יהיו באותו ביה"ס שתלמד למתמטיקה וכמה עוד יהיה צריך... (אם מורה שהוא רק מורה למתמטיקה עוזב, אז באופן תיאורטי סביר שיש לו משרה כמעט מלאה, אבל לפעמים ביה"ס מחפש רק מורה לשליש משרה, ואז א"א לדעת...). 

 

3. לא הבנתי את השאלה. 

 

4. אני מכירה מספר מורות שהן גם מורות למתמטיקה וגם מורות למדעים, למדו את אחד המקצועות, ראו מה הצורך ועשו הרחבת הסמכה... (יש לך אולי אפשרות לשלב בלימודים קורסים משני התחומים? תואר כפול כזה?). בהצלחה!

תודה רבה על התשובהjak

ולמתמטיקה היום יש ביקוש או שקשה להכנס לתחום? (ראיתי פה בפורום מישהי שאמרה שקשה לה למצוא סטאז)

 

יש מקום כלשהו שמשרד החינוך מפרסם איזה מקצועות הכי חסרים לו?

 

תודה רבה

אני גם בתחום המתמטיקהאנונימי (2)

ולא קל למצוא עבודה. (לפחות באזור י-ם)

השנה הייתי בסטז וברגע האחרו ב"ה מצאתי.

מה שכן לא נראה לי שבמקצועות אחרים יש יותר ביקוש (יש לי חברות שלמדו מקצועות אחרים וגם אצלם לא קל.)

אגב אולי זה שאתה בן ייתן לך יותר סיכוי למצוא עבודה- היו 3 מוסדות שהייתי אצלם והיו ממש צריכחם אבל רצו מורה גבר.

למה שירצו דווקא מורה גבר? את יודעת מה קורה עם תחום המדעים?jak

תודה רבה על המענה

יש ישיבות תיכוניות/בתי ספראנונימי (2)

התורניים יותר שרוצים מורה גבר. לדעתי בתור מורה גבר למתמטיקה לא תהיה לך בעיה. פחות מכירה את תחום המדעים. 

אני חושבת שבאזור ירושלים בכלל יש יותר בעייה למצוא משרהאנונימי (3)אחרונה
בהוראה, אפילו בבית שמש לדוגמא יותר קל..
איך יודעים אם העבודה שמצאתי~שיר.

באמת נחשבת לסטאז'?

(עבודה בתגבורים לימודיים בבית הספר)

תודה.

פונים ליחידה שאחראים על אישור סטאז' ושואלים.נפשי תערוג
תשובה אחרתאילה שלוחה
עשיתי את זה מזמן אז אני לא כ"כ זוכרת
אבל נראה לי שאם המנהל כותב מכתב שעבדת מספיק לפי תנאי הסטאז' (חצי שנה שליש משרה) אז זה בסדר.

כדאי לך לפנות למנהל ולומר לו את זה .
אני מניחה שאם העבודה דומה יותר להוראה (כלומר כיתות או קבוצות גדולות) ממש לא תהיה לו בעיה לכתוב את זה ואם זה דומה יותר לשיעורים פרטיים זה קצת יותר בעייתי. ממליצה לך לפנות אליו ולראות מה הוא מסכים לעשות.

אגב גם במכללה שלך אמורים לדעת לענות לך
תודה~שיר.

בעיקרון שאלתי את המנהל היום האם העבודה אכן נחשבת לסטאז והוא אמר שכן.

אז נקווה לטוב בע"ה..

המלצה, תתקשרי ותשאלינפשי תערוגאחרונה

האמת עדיף לשלוח מייל

כדי שיהיה גיבוי לתשובה

 

מקומות בירושלים עם הנחה לארגון המורים.. מי יודע? מי שמע?לקראת..

 

 

יש הנחה בגן חיות?

או בגן הבוטני?

כנסי לאתר שלהם ותבררינפשי תערוגאחרונה
לקראת תחילת שנה כמה שאלות..לקראת..

ב"ה

 

בעז"ה מתחילה שנה שנייה בהוראה בחינוך כיתה ט' באולפנא. 

 

1. אני רוצה להכין קישוט למעל הלוח עוד לני תחילת הלימודים ומחפשת משפט לא חנוני מדי, אבל עם רעיון וכו'.. שיהיה משמעותי..

 

אשמח לרעיונות.. חשבתי על 'יש לך כנפי רוח..'  אבל נראה לי משפט ארוך מדי וכבר חופר.. אולי משהו אחר?

 

 

2. שיעור ראשון- פותחים בשיעור חינוך?  בתורה?  מה אומרים על תחילת השנה? אני לא מצליחה לחשוב על פתיחה טובה..

 

3. מכתב לבנות לפני תחילת הלימודים- הייתם כותבים? גם ברמת 'אני המחנכת, נשמח להכיר, מספר הפלאפון שלי וכו'.. וגם ברמת הנהלים באולפנה- צניעות, משמעת וכו'..) 

 

אשמח לרעיונות, עזרה תמיכה ועוד..

 

תודה רבה!

 

בהצלחה לכולם והמשך חופש טוב!

  

אשמח לשמוע ממכם.. תודה!לקראת..


אתחיל הפוך--נערת טבע

מכתב- נראלי פשוט שצריך, לא?

כמו לך, גם להם יש אינסוף חששות טיבעיים לקראת ההתחלה החדשה, ונחוץ לעשות איזושהי היכרות, גם אם רק וירטואלית.

כללי משמעת נראה לי לא שייך במכתב, זה סתם יוצר אווירת משטר עוד לפני שראו אותך אפילו, כך לפי ענ"ד.

 

שיעור ראשון- נראלי חינוך. הצגת עצמך, הכללים שלך וכו.

 

משפט יפה- לא עולה לי כרגע רעיון.

אולי על בסיס "ישלך כנפי רוח" את "האדם נמשל לציפור".....? מכירה?

מנסה לענות...הכל לטובה

משפט מעל הלוח- אפשר "מקום עלייה- בכל מקום". זה קטע מדהים של הרב דסלר.
הייתי גם פותחת את השנה בשיעור חינוך שבו נקרא ונדון את הקטע. בשבילי, בכל פעם שאני קוראת את הקטע זה נותן לי הרבה כוחות , תקוות ואמונה. לפי עניות דעתי הוא מצויין לפתיחת שנה מוצלחת בעז"ה!.

הייתי גם מקדישה בשיעור חינוך חלק לציפיות התלמידות ולציפיות שלי כמורה שלהן (ופה אפשר להכניס את כללי המשמעת ולהבהיר למה הם חשובים ונצרכים). דוג' לציפיות של התלמידות: חודש ארגון בסניף- איך הן חושבות ורוצות שישולבו המטלות הלימודיות?, נושאים שמעניינים אותן לשיעורי חינוך?, איזה כללי התנהגות הן רוצות להשרות בכתה? חלוקה לועדות וכו'. כמובן שאת בתור מורה בעלת הסמכות להנחיל את הדברים הסופיים- אם הן רוצות שבחודש ארגון לא יהיו לימודים בכלל את לא חייבת להסכים להן.... . המטרה היא לתת להן במה ואוירה שמקשיבים).

מכתב- הייתי כותבת מכתב היכרות ידידותי ללא נהלים.

 

בהצלחה!

כדאי להתחיל עם סבב במעגל- עם שאלת הכרות נחמדהארלט

כמו : ציפיות שלי מעצמי השנה, משמעות השם שלי, משהו שלא יודעים עלי וכד' ואחרי כן שיעור מעניין עם סיפור או הפעלה.

ביום הראשון אפשר לחלק דף ברכה וכל מה שתרצי לכתוב, במקום מכתב לפני

הן לא מקבלות רשימת נהלים כללית מהאולפנא עצמה?

יש משחק סבבzmil

כל בת בתורה אומרת על עצמה 2 משפטים אמיתי ושקרי והבנות מנחשות מה אמת ומה שקר

רעיון -אנונימי (2)

1. נר לרגלי דברך ואור לנתבתי

2. פותחים בפתיחה, הכרות קצרה ואז תורה

3.כותבים, זה נחמד לקבל וגם טיפה מסביר לקראת מה אתה הולך.

באופן כלליzmil

בשיעור תורה המורה היתה מביאה כתבה שקשורה לנושא לדוגמא על הנפילה של עמ"י במעמד הר סיני עם חטא העגל המחנכת הביאה כתבה על חתן וכלה שהתחתנו ונפטרו באותו יום מתאונה

מה שאני הולכת לעשות (ילדי כיתה ב' אבל מתאים לכל גיל)פרפר לבן
במפגש פתיחה ולא ביום הראשון..

פותחים בקוביית שאלות על איך היה לנו החופש.
כל פאה בקוביה מזמנת שאלה אחרת-
מקום שהייתי בו, חברה שפגשתי ועוד..

אחרי הסבב הזה-
אני קוראת להם קטע על תחילת שנה (אצלי זה סיפור ברמת ב' אצלך את יכולה לקחת קטע יפה על התחלות חדשות).
ואז כל אחד מקבל דף- אני מאחל לעצמי/השאיפה שלי השנה.
ושם כותבים מה אני מצפה לעצמי השנה.
מגלגלים וקושרים ומכניסים לבקבוק.
את הבקבוק שמים בפינה בכיתה ופותחים במחצית.
במחצית בודקים האם הצלחנו להגיע לחלק מהשאיפות ומה נשאר לנו לשפר ולתקן במחצית הבאה.
תודה לכולם! העצות סייעו ועזרו! ברכת ה' בכל.לקראת..


אפשר מכתב במקום בקבוקzmilאחרונה


חמ"ד בנושא חסד ודמויות החמ"ד הרב והרבנית קאפחגן נעול

רעיונות לשיעורי חינוך וחברה הקשורים לנושא/דמות יתקבלו בברכה (מדרשים, הפעלות, שירים, סרטונים)

 

ברשותכם אתחיל:

 

מדרשים

 

* מר עוקבא ואשתו - לימוד המדרש בעיון, השוואה בין הצדקה של מר עוקבא לצדקה של אשתו. חלוקה לקבוצות בנסיון לסדר את 8 מעלות הצדקה של הרמב"ם ודיון. הדגשה שכל אחת מהמעלות הנה "מעלה".

 

* נחש בליל כלולות- הסיפור הידוע על בתו של ר' עקיבא. ניתן לפתוח את השיעור במשפט "צדקה תציל ממוות" ולשאול את התלמידים מה הכוונה- את מי הצדקה תציל? את הנותן או את המקבל? קריאת הסיפור ודיון (אין לי רעיונות ספציפיים לנקודות לדיון כרגע...)

 

* שמואל ואבלט

 

סרטונים

 

 

 

 

לגבי דמויות החמ"ד, ניתן להיעזר באתר: http://kapach.co.il/

שלום כולם, הצטרפתי חזרה לשורות המורים...פנסאי
אני גרה בארה״ב ואני מתחילה ללמד עברית בכיתות ו-יב.

למישהו יש תוכנית לימודים למקצוע העברית פה בארץ או בתפוצות?

טיפים ללימודי ״שפה זרה״ בגילאים הללו? אמנם אלמד ״דוברות עברית״ או במנות שטובות בשפה. אבל זו בכל זאת לא השפה העיקרית של רובן.
אני מבינה שאין לכם בדל רעיון... לא נוראפנסאי
שחר יונאיAvroel
חפשי בגוגל "שחר יונאי".
הוא גר בניו יורק ועוסק בזה עשרות שנים.
לעוד פרטים בפרטי.
תודה, אני רואה שהוא (ואישתו?) חיברו הרבה ספריםפנסאי
בנושא. אנסה להשיג אותם. תודה!
תכנית נט"עלהרות כוחות
אאל"ט זו תכנית לימודים של מט"ח.
מאוד מוצלחת ומומלצת!
טיפ קטן, אבל ממש משמעותיקול דממה
תתעקשי שבכיתה ידברו רק עברית. שאת תדברי אליהן בעברית והן יענו לך בעברית. ורק במקרה שהן לא מבינות מילה תסבירי להן.
מניסיון זה ממש חשוב.
תודה!פנסאי
כנראה זה מה שאעשה, האנגלית שלי לא משהו
אם את צריכה עוד רעיונות בכיף.קול דממהאחרונה
בתור תלמידה בארהב.. כאילו, אני יכולה לתת לך רעיונות ממה שהיה לי
תמיד יש את האלה. זה לא אומר עלינו כלום.סיוושאחרונה


יש פה מורות לאמנות?שקד ותמר

אשמח לקבל רעיונות לתכנית שנתית ..וכן רעיונות בפועל! =)

ומה עושים בשיעור הראשון לכיתה א'?

מה הכי מתאים להם?

תודה רבה!! 

סטודנטית להוראת אמנותובשביעי נגילהאחרונה

בס״ד

 

אם את מלמדת ביסודי, אז תכנית של הכרת מושגי יסוד: 

צבע, קו, כתם, 

טכניקות שונות

ו״יצירות מופת״ מתולדות האמנות. 

 

אולי כדאי בשיעור הראשון להגדיר מה זה שיעור אמנות

מה צריך להביא (תיקיה? בגדים ללכלוך? קלסר? בלוק?)

 

נראה לי שאני הייתי מתחילה בצבע. 

שיעור ראשון- לדבר על צבעי היסוד

מה קורה אם מערבבים

ולתת להם לנסות כמובן.

לדעתי עדיף בפלסטלינה- הכי פחות מלכלך, במיוחד אם זה השיעור הראשון והם עוד לא התארגנו. 

אפשר ללמד/ להשמיע את השיר ״באמצע היום הצבע באדום פגש ברחוב בצבע הצהוב״

http://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=4196&wrkid=20147

ותוך כדי כל ילד מערבב חתיכות קטנות. 

את יכולה להדגים למשל בגואש

ובסוף אולי לתת להם לצבוע ציור עם מריחות פלסטלינה

כשיש להם רק את צבעי היסוד והם צריכים להרכיב את הצבע שהם רוצים (אולי זה טיפה מורכב להם?)

 

(לא ניסיתי את השיעור בעצמי... עשיתי רק לקבוצה מאוד קטנה). 

 

בשיעורים הבאים/ אם יש זמן בשיעור אפשר להרחיב על ערבוב צבעים ויצירת גוונים- מה קורה כמערבבים מעט כחול והמון אדום וכו׳. 

חלוקה לחמים וקרים (תציירו משהו עצוב בגווני כחול, משהו שמח באדום)

 

בהצלחה! איזה כיף לך!

עזרה-חישוב משכורתאנונימי (פותח)

הי אני צריכה להחזיר תשובה לבי"ס.

 

הציעו לי 12 ש"ש כמה זה יוצא במשכורת בס"כ? בתיכון לא עוז בתמורה(כלומר תוכנית ישנה)

מישהו יודע??

 

נאבדתי בכל הטבלאות וכל הרפורמות.

איך מוצאים עבודה?אנונימי (פותח)

אני אחרי סטאז וכ"כ כ"כ קשה למצוא עבודה! כמה שניסיתי....

 

עוד מעט כבר מתחילה השנה וכבר מתחילה לחשוב על להיות מוכרת בסופר...

 

אוף! כמה השקעתי בתואר הזה........!!!

חכי, יש עוד חופשות לידה בעז"ה ו"סתם" מ"מיעל מהדרום
לק"י

אני מאמינה שככה הרבה נכנסים להוראה.
בהצלחה רבה בעז"ה
אני מאוד מבינה אותך...ציליגילימימי

זה באמת לא קל...

 

(אבל אולי עכשיו יפתחו עוד כיתות א... אז יהיה שוב עוד ביקוש למורים קורץ)

 

כדאי לבדוק על משרות פנויות באתר של הסתדרות המורים, וכן, כמו שכתבה יעל מהדרום, לנסות להיכנס על תקנים של מילויי מקום, זאת דרך מעולה שיכירו אותך וירצו להשאיר אותך אצלם!!

 

אולי כדאי גם שתכתבי באיזה איזור ומה את מחפשת, אולי מישהו פה יוכל לעזור?

 

בהצלחה! ולא להתייאש...

 

לצערי יש לי הרבה ניסיון בעניין חיפוש עבודה, ואני מאוד מרוצה במקום שאני נמצאת היום!

באזור ירושליםאנונימי (פותח)

חיפשתי כבר בכל המקומות האפשריים!

שנתיים מחפשת עבודה קבועה. בינתיים מילויי מקום לא ממש הובילו אותי למשהו.. (חוץ מניסיון שכרגע לא מרשים אף אחד..)

תכלס רק מנצלים במילויי מקום. שילמו לי רק לפי מה שעבדתי (טיולים/חופשים כלום..) יצאתי עם 2000 בחודש. בדיחה...אפילו שכירות זה לא מכסה.

ומשהו קבוע קשה מאד למצוא....

ומורה למתמטיקהאנונימי (פותח)


שלחו לי במייל..אין לי קשר/מידע נוסףאביה*

הודעה שהועברה אלי,
אולי יכולה לעניין מישהי:
>
>
>
> לישיבה התיכונית "נתיבות חיים" שבפסגת זאב אנו זקוקים למורה לשנה"ל הקרובה עבור
> כיתות י'-יב'.הכנה לבגרות 3 ו-4 יח"ל במתמטיקה.
>
>
>
> היקף המשרה כ-15ש"ש בפועל,על פני שלושה ימים בשבוע.
>
>
>
> קו"ח למייל: yosbbi@gmail.com
>
>
>
> בתודה ובברכת חופשה נעימה.
>
> יוסי בן ברוך
>
> רכז מתמטיקה
>
תודה!!אנונימי (פותח)אחרונה


אני מאוד מבינה אותך!ציליגילימימי

הייתי במצב שלך, יותר משנתיים!!!! (ויותר מ3)

את יכולה לבוא לאישי בשמחה ואספר לך את כל קורותי...

אני גם מורה למתמטיקה וגם באיזור ירושלים (והסכמתי קצת להתפשר...). 

 

אני מבינה שעבדת דרך עמותה? גם אני עבדתי חצי שנה דרך עמותה, וזה באמת זוועה!! (אלא אם זו עמותה אם אותם תנאים של משרד החינוך, כמו שעבדתי השנה, אבל זה לא נשמע מדברייך...)...

 

באמת אין לי מה להגיד לך חוץ מלהבין את התיסכול והבאסה שלך, תאמיני לי שאני ממש הייתי שם!!

 

אני שולחת מכתב ששלחו לי לגבי מציאת משרות, אני לא יודעת אם יעזור, אבל מקווה שכן. 

 

20150811151231.pdf

את מתפשרת על גיל ומקצוע?

 

אם אשמע על משהו אני אפרסם פה בלי נדר...

ושוב, מוזמנת לאישי...

תודה רבה על התגובה המושקעת והמזדהה!אנונימי (פותח)

כן זה דרך רשת כלשהיא- ופשוט הרגשתי מנוצלת כל יום!

 

מקווה שעוד יהיה משהו עד תחילת שנה בע"ה...

כ"כ מזדהה!!שם אחר

גם מחפשת עבודה (וזאת ההזדמנות להגיד שאם מישהו מכיר משרה של מורה לחינוך מיוחד באזור ירושלים/ תל אביב, אשמח לשמוע )

ונראה לי בעיקר צריך לא להתייאש ולדעת שבסוף מוצאים את המקום, גם אם לוקח זמן...

מלא מלא בהצלחה!!

יש פה מישהי שמחפשת עבודה בהוראת אנגלית לכיתה ט?אנג


מזדהה!!!אנונימי (3)

מחפשת גם ! מורה למתמטיקה וחינוך מיוחד שנה 2 אחרי הסטאז'....

באזור הדרום והשפלה...

באזור הדרום בתחום חנ"מ תפני לדניטלה מונטאל המפקחתיעל מהדרום
תודה לשתיכם!אנונימי (פותח)

וגם לכם הצלחה...

הצעות עבודה...ציליגילימימי

כיוון שיש פה מידי פעם אנשים שמחפשים, נראה לי שכדאי שזה יהיה בשירשור נפרד...

 

אני מעתיקה משהו שמישהי כתבה בשירשור אחר, ואם יש לכם עוד הצעות, מוזמנים להציע, לטובת כולם...

 

בהצלחה!

 

לישיבה התיכונית "נתיבות חיים" שבפסגת זאב אנו זקוקים למורה לשנה"ל הקרובה עבור
> כיתות י'-יב'.הכנה לבגרות 3 ו-4 יח"ל במתמטיקה.
>
>
>
> היקף המשרה כ-15ש"ש בפועל,על פני שלושה ימים בשבוע.
>
>
>
> קו"ח למייל: yosbbi@gmail.com
>
>
>
> בתודה ובברכת חופשה נעימה.
>
> יוסי בן ברוך
>
> רכז מתמטיקה
>

מחנכת לבי"ס בנתניהאנונימי (2)

דרושה מחנכת לכיתה ה/ו

לבי"ס ממ"ד בנתניה

לפרטים

חגית יודקוביץ'- מנהלת

0546268563
איזה בית ספר?סיוושאחרונה

סתם עניין אותי, כי הייתי בת שירות בנתניה ואני מכירה את בתי הספר..

לא שאני מחפשת עבודה או משהו