לכן החלטי שאני אעזוב את הפורום בלנ"ד (אל דאגה, אני אבוא לביקורים).
אז... בי!
נ.ב. אני אשאר בפורומים אחרים בעז"ה.
נ.ב.ב. אולי אשאר יום-יומיים.
בכל מקרה ביי אחי
![]()
![]()

אתה עוזב רק את נוג"ה ונשאר בפורומים אחרים?
מי היה ראש הממשלה בזמן "מבצע אופרה"?
מנחם בגין?
מי היה נשיא ארצות הברית הקודם? ולאיזה דת שייך?
קל. ברק (חוסיין) אובמה, איסלאם.
ניק כמעט בלי ראשמהיום- כל יום שרשור חידות.
רק צריך יותר קצב
1. פסטיבל התמר?
השיבו "איסלם" כשהתשובה הנכונה היא "בין נצרות אמריקאית לאתאיזם".
חבל שמדברים מתוך בערות נבערת, או לחלופין הסתה חסרת אבחנה ומזיקה מאוד.
מה אתה אומר!
חדשה פההההההההההה
יש עוד פורומים
אחת שאוהבתיש מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מלא פורומים... זאת הייתה כוונת המשורר.
התוועדות אנ"שותיום חמישי, י"ז בתמוז בשעה 18:00
~שיעור תניא קליל ומרענן במיוחד
מחכה לך❤
מוזמנת להביא חברות
אין מילים
אייסקפהברוך הנמצא.
דרך הגב אני מכירה את הסיפור הזה ....
סיפור מאלף !!!!!!
דמעה שקופהיש פה כמה שורות של תרגום מילולי מידי סלנג באנגלית.
כמו "למשוך את זה" שזה תרגום מילולי של הביטוי " to pull this off" שהמשמעות של הביטוי זה "להצליח לעשות את הטריק הזה".
או טעויות דיקדוק שנשמעות כמו של עולה חדש "האמא שלי" "לארוחת ערב שבת" "האבא שלי" "עם רומי היה קל לדבר, ומאד חברותית. מתבר שהיא היתה הייתה לגבי דייטים עיוורים מדי!" (מה בכלל אומר החצי השני של המשפט הזה?!)
גם לא היו אומרים לנרצחים בגז מתי הם היו הולכים למות.
הביאו אותם למחנה, אמרו שהם הולכים ליישב אותם מחדש, אבל קודם הם צריכים לעשות מקלחת, לקחו מהם את כל החפצים והבגדים היפים (שהם הביאו כי הם באמת האמינו לשקר הזה שהם פשוט הולכים לגור שם) והכניסו אותם ל"מקלחת" ורצחו אותם בגז!
וגם לא רצחו בגז אנשים שהיו מתאימים לעבודה, הם בדרך כלל היו מתים מהתנאים הנוראיים בלי שום התערבות פעילה מצד הנאצים.
וגם תיאור של ילד ממחנה השמדה כ"גבוה, רזה, ורעב" בתכל'ס מתאים לכמעט כל מי שהיה במחנה, זה לא סימן מיוחד, בקלות זה היה יכול להיות משהו אחר.
אני לא חושבת שכל העניין הזה מזוייף, אבל בטוח שהיה כאן קצר עצום בתקשורת.
משיתוף של הסיפור הזה בפורום אחר, משהו הביא קישור לכתבה הזו
ניצול שואה כתב ספר תיעודי שהתברר כזיוף
שמראה שהסיפור מזוייף והכותב המציא אותו והרוויח תמלוגים מספר וסרט על הסיפור ברמאות בטענה שהסיפור אמיתי.
![]()
מזל טוב!!!!

יהיה טוב!:)מהזה מבאס להיות בבידוד
מניסיון!
יש לך איזה תסמין כלשהו?
דמעה שקופהתוך 18 שעות מהבדיקה! (עשיתי ב18:30 וקיבלתי ב2:30)
אבל עדיין בבידוד
נחמד לדעת שאני לא היחידה שאוהבת לכתוב שלוש נקודות...
אחלה...דמעה שקופהאני דיי גרה אצלם...
שעשתה היום בדיקה והיו לה קצת תסמינים קיצר אם היא חולה ח"ו אני צריכה בידוד וגם קמתי היום עם גרון כואב וראש
אבל גם זה טעותת כי הייתי בזמן שהם אמרו בבית
וגם הייתי כבר חולה בקורונה אז אני לא צכה להיכנס לבידוד![]()
אני הסתכלתי רק על ההודעה לא פתחתי אותה...![]()
אבל כמו שקראת לעמך... בעזרת ה' יהי ה טוב
הוסיפו לי עוד 4 ימים לבידוד!!!
את זה וזה מוסיף לי לבידוד...![]()
למה זה קורא לי למען ה'???
-אנונימי-אחרונהאנשים עם שמות מיוחדים - איך אתם מרגישים עם השם הזה?
"מתעצבנים" לפעמים על ההורים שלכם שנתנו לכם שם מוזר? או שמרגישים "גאווה" שאין עוד אנשים עם השם הזה?
יש לכם כח להסביר כל פעם מה העניין של השם או שנכנעים מהר?
שידרוג לשאלה - אתם יודעים כמה אנשים בארץ/בעולם יש עם השם הזה?
נעמי שמר
יצא במקרה לפני "מלחמת ששת הימים"
נעמי שמר כתבה את ירושלים של זהב לפסטיבל הזמר 1967. השיר עצמו לא השתתף בתחרות.
מי שר הכלכלה הנוכחי?
מי שר החינוך?
מי שר הקליטה והעלייה?
מי שר המים?
מי שר(ת)התפוצות?
מי שר האוצר?
מי השר לפיתוח הנגב והגליל?
מי השר לעניינים אסטרטגיים?
מי שר הבריאות?
וכו'...
עניתי רק בשביל להביע את דעתי הנ"ל...
תלמדי שפה... למשל.
שפה זה מגניב ממש ללמוד.
נגיד ערבית. או יידיש.
וגם אותי אישית מעניין לדעת יותר בהיסטוריה. אז אפשר פשוט להיכנס לויקיפדיה, וללמוד על אישים היסטוריים מפורסמים, מבצעים מעניינים. אפשר על המוסד
גם לראות נשיונל ג'אוגרפיק או סרטי טבע אחרים זה מעניין ומלמד מאד.
אוי רק לא סרט.
להתנדב זה טוב, ויש מלא דרכים.
אין שום דבר שמסקרן אותך? שאת מעוניינת להרחיב בו את הידע שלך?
לא יכול להיות!
תחשבי קצת ותמצאי שיש מלא שברים שיעניין אותך להעשיר את עצך בהם.
באלי כלי מיוחד
יש מלא סרטונים ואתרים
באלי כינור אבל איו לי איך ללמודדד וגם זה קשה
[או כינור]
מורה. בכל מקרה אם את רוצה, עופי על זה! בסוף את תראי תוצאות ותהיי גאה בעצמך![]()
אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך סירטונים מהיוטיוב שמלמדים אחלה ממש בתור התחלה!
לקשט את החדר
לצבוע את הקיר בחדר
לקורא ספרים
להוריד שירים יפים
לכסח את הדשא
לצבוע את הנדנדה בגינה (למי שיש
)
להכין קישוטים ודברים יפים לגינה
להסתפר
לצאת להליכה
להרכיב פאזל ענק 1000-2000 חלקים
להתקשר לחברות ולמתוח אותן (ממס' אחר)
על האחרון
ללמוד- מסל"ש, איגרת הרמב"ן, ללמוד תנ"ך, 15 דק' ביום.
לשבת בחוץ בשמש ולשמוע שיעור יפה.
לצאת לחצי יופ כיף עם אח/ות
(של חנונים)
לעשות קורסים בקמפוס IL
ללמוד ערבית במדרסה (אתר)
ללמוד גמרא
להתפלל...
לראות סרטים (נקיים)
להתנדב
לא לישון עד 12. זה בזבוז זמן. נשארו לך רק עוד מאה ומשהו שנים לחיות. (מקסימום!)
לקרוא
לשמוע פודקאסטים (אני ממליץ על עושים הסטוריה והתשובה.)
לעשות ספורט תוך כדי שמיעת פודקאסטים (אבל אני מודה שלא עשיתי ספורט כלשהו בחודשים האחרונים.
לנגן. ואם את לא מנגנת, תלמדי כלי חדש!
לשחק עם האחים/יות ועם החברים/ות.
לעזור להורים.
לגבעות, לחזק אחיזה בארץ ישראל.
אז שאנשים יששלחו לך מהר כי לי אין..
דמעה שקופהיפה להם..
דמעה שקופה(לפחות לפי הכ"א שלה)
דמעה שקופהאני ממש מחפש מישהו שיודע להלחין שירים ברמה גבוהה... (עדיף גם זמר שמבצע שירים)
אתם מכירים?
לא כדאי לשלוח כאן מספר...
יש לאח שלי גם את המייל שלו, אם זה עוזר.
דמעה שקופה@נועה גבריאל, כשהוא היה קטן הוא היה עובד על אנשים שהוא אח של אבא שלי...
אלי יחיאלי
אומן שהיה המנהל של המקהלה שלי ביסודי. אבא שלך אמור להכיר אותו. הוא גר בפתח תקווה (אלא אם הוא עבר דירה מאז תשע"ה)
בכל העסק של הלחנה וביצוע ולשיר זה עולמות שונים, לדוגמא, אני מלחין ברמה גבוה עם ניסיון והכל, ואני אומנם יודע לעשות עיבוד/ביצוע אבל פחות מקצועי בזה, כנל לגבי שירה, אני יודע לשיר אבל לא ברמה של מקצועי על במה, השאלה מה את צריכה, בכללי אני אשמח לייעץ לכל מה שצריך, מתעסק בזה לא קצת
לוקחים לי את המחשב, לכבוד בין המצרים (סתם, פשוט יש צורך)
היה כיף, היה עמוק, פגשתי המון סוגים מסוגים שונים, והחכמתי. תודה.
סליחה עם הגבתי פעם בצורה אגרסיבית מדי או פוגענית, בשיחה אישית, או בכללי, סליחה אם נתתי עצה קשה מדי שלא קשורה,
מאחל בהצלחה לכולם.
(יש לי עוד יום בערך.. אז אראה את התגובות הראשונות)
ואולי עוד אחזור.... יום אחד...
(נ.ב., בלחש שאף אחד לא ישמע חוץ ממך- דבר עם ה'! יעזור מאוד להגיע לאמת ולהימלט מהסבל ומהשקר.)
נ.ב. מאוד אהבתי את ה-נ.ב שלך...
תרמת הרבה לפורום
נרגיש את חסרונך...
בכל יום מחדש אני חיי
כל יום מחדש אני קם, ומתגבר על הכל.
כל יום מחדש,
אני מבטיח לעצמי, שהיום יהיה טוב.
כל יום מחדש, אני רוצה לגמור את הכל,
את כל הרע, ולהתחיל לגדול.
כל יום מחדש,
מנסה להאמין בעצמי שאני יכול,
אבל בינתיים, דיבורים כמו חול...
כל יום מחדש,
אני לא מאבד את התקווה
כי היא לעולם לא פרחה,
אולי קצת ברחה..
אבל בכל יום מחדש
אני מאמין שאלוקים
נצמא איתי בכל מקום
שומר עליי, ולא עוזב,
מחכה לצעד הקטן
שיבוא בבוא הזמן...
זה שפוי? לעזוב את החיים, את המשפחה, את האולפנה, את החברות ולעבור לאיזה גבעה שכוחה?
בנות בגיל 13!
לא כדאי שקודםיבנו את האישיות שלהן, יתבגרו קצת ואז ילכו להשפיע באמת על עמי ולא לשחק במשחקי חתול ועכבר בגיל 13?
גבעת הנערות: הצצה למאחז היחיד ביו"ש שבו מתגוררות בנות לבדן - חדשות בארץ
הוצאת שם רע.
זהו.
לך תעשה תשובה.
ישלי חברה שמכורה ללחתוך את עצמה. היא עושה אתזה בלי סוף. היא בטיפול אבל זה לא נראה שזה עוזר לה. מה עושים?
דבר ראשון לשמח אותה כמה שיותר! כמובן עם רגישות, אבל לספר בדיחות וזה ולנסות לגרום לה לראות את העולם בצורה הכי יפה ומתוקה שאת יכולה להעביר לה.
דבר שני להתפלל על זה. בשפה האישית שלך. לקבוע חמש דקות ביום לבקש רק עליה. להוסיף פרק תהילים.
זה באופן כללי, כל העולם כמעט צריך את העזרה הזאת (שישמחו אותו ויתפללו עליו)
באופן פרטי, אז לפרטי.
בהצלחה ממש! מצפה ממש לגאולה הפרטית של אותה חברה מהכאב הגלותי שעוטף את נשמתה.
נ.ב.- שזה לא ייפגע בך. שלא יהיה לך רגשות אשם אם לא עשית מספיק. תעשי מה שאת יכולה בלי להתייסר ובשמחה- כי זה מה שיציל אותה בסוף.
בהצלחה!
פשוט אני..אני רגיל שמתייגים אותי על נושא אחר, ופתאום כשנכנסתי וראיתי על מה השרשור - הלב שלי התכווץ...
ממש אגרוף בבטן...
ולפני שאני מנסה לענות... זה לא פורום רק לנוער?
בשביל לפנות לטיפול צריך המון אומץ, ואם היא כבר שם- את צריכה לתמוך בה ולהיות שם בשבילה. אם היא פנתה לטיפול (או אפילו ההורים שלה הפנו אותה לטיפול) אז היא יודעת שמשהו לא בסדר וצריך לתקן.
את לא נמצאת בתפקיד המטפל, את על תקן החברה. את צריכה להקשיב לה, לתמוך בה, לחבק. אל תנסי להוציא ממנה בכוח מה היא מרגישה ומה עובר עליה ולמה היא חותכת. פשוט תני לה את ההרגשה שהיא לא לבד- לפעמים זה מספיק.
חוץ מהנקודות האלה- מחובתך כחברה לשים לב להתנהגות קיצונית- אם היא חותכת יותר מהרגיל, עצובה יותר מהרגיל, שינה לא סדירה והרגלי אכילה לא סדירים. אם את רואה דברים כאלה תדווחי לגורמים הרלוונטיים, יועץ/ת או המטפל/ת של החברה.
בהצלחה רבה!
יש כאלה שמרגישים פחות או יותר מאנשים אחרים- וויסות חושי
יש לזה הרבה תסמינים (אני מכירה אדם מקרוב שיש לו את זה) ולחתוך את עצמך זה אחד מהם
הטיפול בזה כולל הרבה תרגילים ואני ממליצה לך לתמוך בה ולעזור לה עד כמה שאפשר (בכללי זה חשוב)
וגם להיות שם בשבילה
כתבת שהיא בטיפול וזה משמח לשמוע,
האם יש החמרה במצב? האם הגורמים המטפלים בה מודעים להחמרה ומודעים לעובדה שהיא חותכת ?
אם כן , תמשיכי להיות חברה טובה
תעודדי אותה שהיא בדרך טובה
תעשי דברים שמשמחים ונעימים לה
ואת השאר תשאירי לאנשי המקצוע
כל הכבוד לך !
היי,
קודם כל - תודה רבה לך על כך שאכפת לך ממנה, שאת דואגת לה ורוצה לעזור.
אני לא איש מקצוע, ואיני מדבר מתוך ניסיון של היכרות עם עשרות אנשים שפוצעים את עצמם בכוונה.
אני מדבר אך ורק מתוך הניסיון האישי שלי, של אדם שהיה פוגע בעצמו מגיל 15 ועד 18, בכל מיני דרכים כואבות ונוראיות (ברוב הפעמים זה היה אכן היה חיתוך בסכין יפנית).
אני כל כך רגיל לדבר על העבר שלי, אבל על החלק הזה אני כמעט אף פעם לא מדבר. רק מזכיר אותו, ומהר בורח. כל כך קשה וכואב להיזכר בתקופה הזאת, להיזכר בכאב שגרמתי לעצמי, בסבל שהחתכים היו אמורים לגאול אותי ממנו - ובסבל שהם עצמם יצרו.
ובכן,
במקרה שלי - הפגיעה העצמית הגיעה אך ורק בגלל שנאה עצמית, שהתפצלה לכמה גורמים שונים:
א. מחשבה שעל ידי הכאב, אני אוכל לווסת את המוח שלי כדי להפסיק לתפקד בצורה שהוא מתפקד עכשיו, כלומר אהפוך להיות אדם טוב יותר, אדם שכבר לא ראוי לשנוא אותו. בעצם על ידי הכאב המוח שלי יבין מה אסור לו לחשוב, וככה הוא יפסיק לחשוב ככה.
ב. אני רע, חוטא, לא ראוי. כדי להוכיח לקב"ה שאני לא רוצה להיות רע - אני חותך בבשר החי, ועל ידי כך אני מראה לו שאני לא נהנה לחטוא, שלא בחרתי בזה. הנה - אני אפילו סובל בגלל זה.
ג. לפעמים הכאב הנפשי כל כך גדול, שכבר עדיף להרגיש כאב פיזי. כשהרגל מדממת ובוערת, למי יש כוח לחשוב על כמה החיים רעים וקשים.
ד. הכאב נותן תחושה של שליטה על החיים. אני לא יכול לשלוט במחשבות שלי, בחטאים שלי, ברוע שלי. אבל את עוצמת הכאב אני כן קובע, על עומק חדירת הלהב אני מחליט בעצמי.
מה עזר לי לצאת מזה...?
הייתי אצל הרבה פסיכולוגים (הראשון שבהם גרם לי להתחיל עם הפגיעות האלה), ואף אחד מהם לא הצליח לעזור.
היו לי חברים טובים מאוד, חלקם ידעו שאני פוגע בעצמי, הם ניסו לעזור לי עם מילים טובות ועם כוונות טובות - גם זה לא עזר.
הדבר היחיד שעזר לי היה ללמוד לאהוב את עצמי. בדיוק איך שאני, לא פחות ולא יותר. להפסיק לנסות להשתנות. להפסיק לחלום על מציאות אחרת.
יום אחד בכתה י"ב ברחתי מהישיבה באמצע הלימודים, אחרי שקרה משהו שטלטל אותי. הר"מ שלי פשוט יצא באמצע השיעור, ונסע באוטו שלו אל המקום שאליו ברחתי (הוא הכיר אותי וידע לאיזה פארק אני הולך כשאני צריך להתבודד...).
ישבנו שם שנינו בפארק, על הדשא, והוא פשוט צעק עלי. לא צעק בווליום גבוה, אלא דיבר בטון של צעקה.
"אתה מבין שיכולים להיות לך חיים נפלאים ומאושרים? אתה מבין שבמקום לחלום על מי שאתה לעולם לא תהיה, לשרוט את עצמך, לדמם כ"כ הרבה, אתה יכול להיות מאושר? בדיוק ככה, בדיוק כפי שאתה, אתה יכול ללמוד ולצמוח, למצוא אהבה, לחיות במקום שבו אוהבים אותך! תצא רגע מהראש שלך, תסתכל על המציאות מבחוץ. ככה אתה רוצה לחיות? כל יום לפגוע עוד ועוד, עד שבסוף אתה תתאבד? ככה טוב לך? ככה אתה רוצה לסיים את החיים שלך, בגיל 18?".
כמובן שהיה לי קשר מאוד קרוב עם אותו ר"מ, הוא לא היה מדבר אלי ככה אם לא היה מרגיש שאני כמו הבן שלו...
דווקא משהו בחוויה הביזארית הזאת, של תלמיד ורב שיושבים על הדשא באמצע יום הלימודים באיזה פארק הומה אדם, שינה את מסלול חיי ב-180 מעלות.
זאת הייתה סטירת לחי, במובן הטוב של המילה. שעון מעורר לחיים. רק באותו הרגע הבנתי שאם אני רוצה באמת לחיות - אני חייב לאהוב את עצמי כפי שאני. הבנתי שזה אפשרי, שההחלטה נתונה כעת אך ורק בידיים שלי: להמשיך לסבול ולכאוב, או להתקדם אל מציאות של אהבה והכלה. הכאב לא הוביל לשום מקום טוב, אז כנראה אין לי ברירה אלא לבחור באופציה השנייה...
שהוא בבית ספר לאוטיסיטים? והיו ילדים בחו"ל שהתחרפנו מזה והתאבדו ולכן לא הביאו את זה לארץ?
פשוט ראיתי את זה בשרשור ישן וזה נשמע מה זה מוזר
אומרים שסנופקין התעורר וגילה שכל הסדרה סתם היתה חלום, ורואים אותו הולכים לבית הספר וכו'.
אומרים שילדים התאבדו בגלל זה ומסתירים את הפרק הזה. אומרים שיש רק כמה תמונות מהפרק.
פרטים בתיאור הסרטון ובסופו.
וכולם מתים וכו', לכן מלא ילדים התאבדו וההפקה הסירה את הפרק....
אהבת ישראל!!אחרונההבריכה נסגרהה