יסכה סמוטריץ' ואבנר ימין
יסכה סמוטריץ' ואבנר ימיןצילום: באדיבות המצולם

1. יסכה סמוטריץ', אחותו של ח"כ בצלאל סמוטריץ', התארסה עם אבנר ימין. בכתבה של יהונתן גוטליב הובא גם הציוץ של סמוטריץ' שחרך את הרשת ואתם נכנסתם לקרוא.

2. הזמר חנן בן ארי ורעייתו הכניסו את בנם בבריתו של אברהם אבינו, אז איך הם החליטו לקרוא לו? יהונתן גוטליב פרסם שהזוג בן ארי קראו לבנם שלום.

3. ושוב חנן בן ארי בכותרות: בן ארי הזמין את פריד לבצע את שירו 'שבורי לב' שהוא כתב בהתחלה בכוונה להציע אותו לזמר החסידי. פריד נענה ופרסם את הביצוע.

4. ניסן צור כתב ואתם קראתם: בנו של הנשיא הנבחר, האנטר ביידן, נשוי למליסה כהן היהודיה. בתו אשלי נשואה להאוורד קריין, רופא יהודי. המשפחה היהודית של ג'ו ביידן.

5. יוני קמפינסקי שוחח עם גרושתו של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד שהגיבה לשמועות לפיהן הנשיא טראמפ עשוי למנוע את חידוש ההגבלות הקשות המוטלות עליו.

6. ניסן צור הביא את סיפורם המרגש של בני זוג מארה"ב שהביאו לעולם 14 בנים, והמתינו 28 שנים לבת. ביום חמישי האחרון זה קרה: "אנו שמחים ומאושרים עד אין קץ".

7. מגיש הטלוויזיה, אברי גלעד, נזף בתכניתו במגיש המבזקים משום שלטענתו ניסח את הידיעות מארה"ב "כאילו טראמפ משקר וביידן אומר אמת".

8. מדובר בבשורה עצובה: גופתו של רב-טוראי שגיא בן דוד ז"ל אותרה סמוך למחסום חיזמא. משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע. הכתבה של עדו בן פורת.

9. ארגון רבני אירופה הספרדים שיגר מכתב חריף לרב הראשי לישראל בעקבות המתקפה שלו נגד הרב אליעזר מלמד.

10. יוני בנט, בנו של ח"כ נפתלי בנט, נשאל מה הוא חושב על הפרסום עליו בזמן הסגר. מה הוא השיב? יהונתן גוטליב הביא את תשובתו.