הכלה מחתונת גבעת זאב
הכלה מחתונת גבעת זאבצילום: ערוץ 7

1. תיעוד חריג ביותר של אלימות ומעצרים בחתונה בגבעת זאב עורר עניין רב. כתב ערוץ 7, חזקי ברוך, נסע לבית המשפחה וראיין את הכלה, החתן ואת המשפחה.

2. אתר ערוץ 7 היה אתר החדשות הראשון לפרסם את תיעוד הקריסה הפתאומית של הרב חיים קנייבסקי. התיעוד היה קשה ושמחנו לראות שתוך מספר שניות הוא חזר לעמול על דף הגמרא. בכתבה שהביא יהונתן גוטליב צפיתם בהמוניכם.

3. עדו בן פורת דיווח שיו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט אושפז בבית חולים ועבר סדרת בדיקות לאחר שחש כאבים בצוואר. אתם התעניינתם בשלומו.

4. האם בכירי המשטרה והפרקליטות ידעו על תרגיל החקירה האסור לניר חפץ? רבים מכם צפו בכתבה של עמית סגל בחדשות 12 שהובאה בערוץ 7.

5. גם בכתבה בה הזוג שהתחתן בבית בגבעת זאב סיפר על השתלשלות האירוע. צפיתם בהמוניכם והיא הגיעה למקום החמישי המכובד.

6. תיעוד הרב חיים קנייבסקי כשהוא קורס במעמד הקבלת פני רבו בשבוע שעבר עורר תגובות רבות. התעניינתם מאוד בשלל התגובות שהביא יהונתן גוטליב.

7. טיקטוק הסירו את החשבון של ארגון להב"ה. "חסמו אותי לגמרי", אמר גופשטיין. יהונתן גוטליב ערך איתו ראיון על סתימת הפיות ואתם לא נשארתם אדישים.

חשבון הטיקטוק של להב"הלהב"ה

8. מכשיר שמיעה? צליעה? ניר שמיר, שרותק לכסא גלגלים בעקבות תאונה, ואשתו שרה - בחורה בריאה, החליטו שהמגבלה לא תשפיע על האהבה שלהם. הסיפור המרגש בכתבה של 'מערכת 252' עורר עניין רב.

9. ניסן צור דיווח על מידע חדש ומטריד על נגיף הקורונה. על פי מחקר של סוכנות המדע הלאומית באוסטרליה, נגיף הקורונה יכול לשרוד על שטרות כסף, מסכי טלפון ומשטחי פלדה עד 28 יום. אתם קראתם ובצדק.

10. מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג-און, הזיל דמעות כאשר פרסם התנצלות נדירה על כישלונו בהדרכת המדינה בתקופת הקורונה. ניסן צור הביא את התיעוד.