יאללה שכולנו נזכה!
חג חירות כשר ושמח לכולם


לדעתי לרצות זה לא מספיק
צריך גם להרגיש מוכן
זה עוד חבר, אבל ברמה ממש ממש גבוה (שאז זה כבר לא כמו 'עוד חבר')
שותף/ת לחיים.
חיות צבעונית




ומשהו גבוה צריך משהי נמוכה כדי שלא יצטרך להתכופף?
בינה.
בינה.אחרונה#
לכל שני אנשים יש מרחב שקיים סביבם.
והשאלה מה יש במרחב הזה, מה נוצר בתוך המרחב הזה.
ולפעמים בין שני אנשים (בהקשר של זוגיות לפחות) יש אוצר שטמון במרתף המרחבי שלהם
והם רק צריכים למצוא אותו. כלומר, רק אם הם רוצים כמובן.
אבל אפילו שיכול להיות בו אבנים טובים ומרגליות לא תמיד יש להם את הכלים איך להשתמש באוצר הזה או איך ללטש את אותם האבנים הטובות.
ופשוט צריך לדעת לוותר. כן, לוותר על האוצר....
#
תזהר ממה שאתה מבקש. צריך לדעת לדייק בתפילות. ואפשר להתדייק עם הזמן, וזה מעניין לראות שאם רוצים להתקדם בעניין של עבודת ה' ובכל עניין שצריך עליו תפילה. עצם התפילה פותחת שער לתפילה אחרת שתבוא אח"כ שתהיה מדויקת יותר.
כלומר נגיד התפללת לזיווג, אז עם הזמן אתה לומד להתפלל לזיווג שהוא נכון וראוי לי, ועוד לומד שתהיה שם שמחה, ועוד שיילך בקלות... וככה אפשר להתדייק עם זה עוד ועוד...
ולפעמים אפילו נוחתת עליך כמו איזה תובנה על מה ואיך בדיוק להתפלל.
כי תפילה זה כלי להכנת שפע. ואולי הכלי שלנו צריך להיות בגודל של תיבת נוח? אין לדעת. אבל חושבת שכדאי לדמיין כאילו יש רצון בשמיים להשפיע עלינו כל כך הרבה שפע אבל חייב כלים, והכלים זה רק ע"י תפילה.
#
בוא נדבר רגע על זיווג עם שייכות נשמתית גבוהה.
מה יש שם?
לפעמים נראה שיש שם הרבה כאב, הרבה געגוע, הרבה משקעים לא ברורים,
הרבה רצון להיות ביחד. רצון לא מוסבר בעיקר.
משיכה לא ברורה שיכולה להיות אפילו חסרת הגיון... (לא מהמקום הרגשי דווקא)
וכמה יש כאלה?
לא הרבה.
חייב להתחתן עם אחד כזה? כנראה עדיף.
אבל צריך לדעת שזה לא פשוט ולפעמים יש שם הרבה כאב שצריך להתמודד איתו...
#
לא משנה שייכות נשמתית או לא. בסופו של יום לך עם השכל. כן כן עם השכל! יש בחירה לאדם תודה לאל.
תבחר רק מישהו שאתה יודע שיעשה לך טוב.
#
גם אם תמצא התאמה מושלמת. חיבור מטורף. רגש, משיכה, כימיה.
אם יש לך אגו, אם המידות שלך מקולקלות- תשכח מהזיווג שלך....
כי זה פשוט לא יעבוד, אם לא עכשיו אז בתור נשואים.
שורה תחתונה לסיכום-
תפילות ומידות טובות.
לילה טוב
לב אוהבאבל כן יש בזה מלא יתרונות אבל גם הרבה דברים להתמודד איתם...
שיכול להיות הרבה רגשות פחות נעימים שיצופו משום סיבה הגיונית...
אם זה כאב או געגוע
לפעמים אפילו כעס...
דברים מוזרים קיצר
וגם שיש שייכות גבוהה ורגש חזק אז גם הפגיעות בהתאם.
כמו שהאהבה נוגעת עמוק אז גם שיש פגיעה הכאב הוא עמוק... וזה הכי קשה נראה לי
אה ונקודה אחרונה- מאוד מאוד קשה לנתק. מאוד.
גם אם אין התאמה אפילו רגשית, עדיין יש ממש קושי בלנתק את הקשר.
אז ק"ו שיש התאמה רגשית....

אז ככה...אני בנאדם ברוכשם חברותי, שאין לו בעיות ליצור קשרים חברתיים וכו..
אבל..
הסתכלתי חורה לחברויות הטובות באמת שהיו לי ו..
גיליתי שהקשר הכי ארוך שהיה לי עם חברה היה 3 שנים..
וזה כלוםם (לדעתי, לעומת השנים שאני עם בנות)
ופתאום חשבתי - אולי זה מעיד על משו אצלי?אולי זה יפגע בי בקשר לנישואין?אולי אני לא אצליח לחיות בקשר זוגי?
ולא..אין שום מכנהמשותף למה נפסקו החברויות..
אבל מה שכן, נראלי תמיד מי שבסוף היה הגורם להפסיק זה הצד השני.. ז"א אני אפעם לא חתכתי חברות או משו.. לדוג, חברה התחתנה וכו ואוטומטית יצא שהקשר נעלםםם
בקיצוררררר
מישוו שיכוללל להרגיעעע אותיייי????
להגיד לי שבקשר נישואין זה לא יהיה ככה?
תבורכוווו
אפילו את האבא והאמא עוזבים כדי לדבוק בבן-הזוג ("על כן יעזב איש אביו ואמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד")..
בע"ה תהיה לך זוגיות מאושרת, ותזכו לחיות הרבה שנים זה לצד זו באושר ושמחה.

לא מובן מאליו..
מעריכה!
דבר שני, רק אחת מאלה שנותק הקשר התחתנה.. לדוג אחת חתכה כי זה כבר לא היה "מתאים" לה.. (לכו תבינו אותנו בגיל ההתבגרות
) או אחת איכשו פשוט באמת היינו בשלב אחר בחיים והמשכנו להיות ביחד ביומיום אבל פשוט כל אחת לקחה כיוון בחיים (שוב, גיל ההתבגרו
כנראה באמת פשוט גדלנו, השתננו).. בקיצור..
אבל ממש לוקחת את כל מה שאמרתם.. ממש מאפס כזה לרגע.. מוריד את הרגש ומכניס את השכל להסתכלות..
נקווה שבע"ה ה' יתברךך יכוון את חיי לטובה ויתן לי קשר איכותי וכמותי עם בעלי כשיגיע בעיתו ובזמנוו
אגב @אני זמנית כאן אין לי מושג מה הגיל שלי בכ. אישי.. לא נראלי הוא מעודכן אמיתי
אבל כן, עוד לא בעולם הדייטים.. מנסה ככה קודם לברר עם עצמי מה ואיפה אני וכוו, ככה שעולות שאלות מיידי פעם..
אם יש לך עצות/נק' להכוונה ממש ממש יעזור וישמח! כמו על מה אני צריכה להסגר על עצמי קודם, באיזה עניינים, מה לבדוק, דגמאות של איקס ווי זד ואני אתאים את עצמי וכוו קיצוררר
תודההה עמ"י צדיקיםםם
ואין לי כמויות ניסיון אני בעצמי בתהליכי בירור בדיוק כמו השאר כאן;) סתם שתדעי, יופי הוא סובייקטיבי
לאחר שיש חיבור לבנאדם הוא גם נראה יותר יפה בעיני האוהב
כלי פשוטואז הם יהיו יותר יפים בעיניו?
לזה התכוונת?
אבל הופתעתי, כי ציפיתי לזה:
"אמר רבי יוחנן שלשה חינות הן חן מקום על יושביו חן אשה על בעלה חן מקח על מקחו"
זה טוב שהיתה לך תחושה כזאת? 😬
לאחרונה יצאתי עם מישהי שנראתה לי בהתחלה די מכוערת.
ככל שהכרתי אותה ואהבתי אותה היא נראתה לי הכי יפה בעולם.
אני מניח שכרגע בשבילו את הכי יפה.
מאחל לכם שתמיד יראה אותך כך
לא בטוח מה הסדר של התשובות, אז אני כותב אותן איך שמסתדר לי. לא זה שתשובה אחת עדיפה על אחרת.
1 הוא ממש לא משקר, טועה, או מגזים. ככה הוא באמת חווה את זה. ולכן את צריכה להבין שפשוט הוא אוהב את היופי שלך יותר מכל יופי אחר, כי זה היופי שלך. חלק מה"באג" של גברים, להיתפס ליופי, כולל גם אלמנט של מיקוד ביופי של האשה "שלהם" על פני כל יופי אחר.
2 כן, מבחינת צניעות יש הרבה בנות שירגישו עם זה לא נוח, ואפשר להבין את זה (אני נזהר מלומר "בצדק", כי לא רוצה לשפוט לשלילה את אלה שמרגישות אחרת). אני לא יודע להכריע האם זה נכון.
3 יש בנות שאוהבות שאומרים את זה וירגישו טוב עם זה וזה יחזק את הקשר (ממש יחזק), יש כאלה שלא. אם זה בא לך ככה טבעי - תלכי עם מה שבא לך טבעי. אם בסתר ליבך כיף לך לשמוע את זה אבל שאת חושבת שהוא מגזים או טועה או לא צנוע - תמשיכי להנות בסתר ליבך, ותבקשי ממנו שיחמיא לך על האופי שלך.
4 את יכולה פשוט להגיד לו. ואל תדאגי, אם את תגידי לו שבעינייך את לא הכי יפה בעולם, ברגע שתרשי לו, הוא ימצא כל הזדמנות להחמיא לך שאת כן.
מצטרף גם לכל התשובות מעלי.
"הכי" יפה לא מדבר על יחס אובייקטיבי אלא סובייקטיבי.
ברגע שהוא בקשר איתה אז היא הכי יפה בעיניו.
אז זה גם נכון
יש באותה אישה דברים שאובייקטיבית מאפשרים לה להיות הכי יפה סובייקטיבית
הצד האובייקטיבי מאפשר לצד הסובייקטיבי לתת את הגושפנקא של 'הכי יפה'.
בסוף מה שמשפיע עלינו זה לא המראה עצמו של האדם אלא מה שהוא מסמל בעניינו - וזה משפיע המון על היופי שלו בעניינו.
(בעומק העומקים יופי הוא בעיקר בעיקר סובייקטיבי אך אנחנו בני אדם ויש לנו משוכות והשפעות שקשה לנו לגבור עליהם)
הסובייקטיביות מכריעה אם היא הכי או לא.
יכולה להיות משהי יפה על פי כל הנותנים האובייקטיבים אבל מאוסה שקשה להסתכל עליה.
יש צד אובייקטיבי
אבל ברגע שאתה בקשר עם בנאדם הצד הזה מועצם בעשרות מונים (ממש כך) מאשר מה שהוא היה לפני, "נייטרלי".
הכי יפה זה לא עכשיו יורד לרזולוציות אלא לקשר של האדם באופן אישי למראה.
אם יופי הינו מושג אובייקטיבי בעל סולם דרגות מוסכם, את לגמרי צודקת. ככול הנראה את לא היפה באדם, הרי יש אחת כזו. אך אם יופי אינו מושג חיצוני אלא מושג פנימי המורכב בין השאר מחיבור, מציאת חן וחיבה, הרי בעיני כל אחד יש את האדם היפה ביותר עבורו.
(לא שאני חושב שהוא צריך לומר זאת כך ופשוט שאני חושב שצריך להעיר בעדינות שהמחמאה מרחיקה ולא מקרבת.)
אבל לגבי היופי, יכול להיות שבאמת בעיניו את הכי יפה בעולם, וטוב שכך..
תשמחי בזה שהוא אוהב אותך כפי שאת ולא מחפש מישהי אחרת..
(אם כי אם את רואה שהיופי החיצוני יותר מדי מעסיק אותו,
אז כן כדאי לבדוק כמה הקשר שלכם הוא על בסיס אהבה שאינה תלויה בדבר..)
המקרים מתוארים מנקודת מבט של בחורה, מוזמנים להתאים לשל בחור ולענות בהתאם.
מקרה א':
את יוצאת לדייט ראשון (או שני שלישי כזה). גן סאקר (או גן הוורדים כזה). הבחור מגיע, ואת מבחינה שהחנות שלו פתוחה.
מקרה ב':
את יוצאת לדייט ראשון (או שני שלישי כזה). גן סאקר (או גן הוורדים כזה). הבחור מגיע, מציג את עצמו, ואת רואה שתקוע לו משהו בשיניים.
מקרה ג':
את יוצאת לדייט ראשון (או שני שלישי כזה). גן סאקר (או גן הוורדים כזה). הבחור מגיע, מציג את עצמו, ואתם מתיישבים איפשהו. הוא מוציא בורקסים שהוא קנה, עם פרג. אתם מסיימים לאכול, ומבחינים שתקוע לו קצת פרג בשיניים.
השאלה שלי היא כזו:
מה אתם הייתם עושים?
האם התגובה שלכם תהיה אחידה לכל אחד מהמקרים?
האם אתם רואים הבדל עקרוני בין שלושת המקרים הנ"ל?
{ולמי שתוהה - אלו לא מקרים היפותטיים, אבל לא עם אותו אחד}
זה פדיחות להגיד, אבל זה מצחיק.
טוב שלא ביקשת לבנות תרשים זרימה ;)
אם אפשר להתעלם בכל המקרים הללו כדאי להתעלם. אם זה חוזר על עצמו זה מוגזם.
בשביל מה זה טוב להעיר על זה?
אומר את זה לגבי כל אחד מהמקרים
שג' קרה לי...
אכלנו יחד, נסעתי הביתה בתחב"צ, ורק בבית גיליתי מלא פרג בשיניים. הייתי מאוד שמחה אם הוא היה אומר לי משהו..
העניין פה הוא לא להחליט על התאמה על בסיס מקרה נקודתי, אלא האם להגיד משהו לצד השני.
@חדשכאן הסביר למה התכוונתי.
לגבי מקרה א, הבחור מגיע והריצ'רץ' של המכנסיים שלו פתוחים, והתוכנית שלכם היא להסתובב בפומבי יחד (שבעיניי זה שונה אם נניח יושבים יחד בבית קפה נגיד). ברור לי שכמו במה שתיארתי, כשהוא יגלה שהוא הסתובב ככה זה יהיה מביך, מצד שני נראה לי ממש לא שייך שאגיד על זה משהו, וזה גם מה שמשתמע כאן מהתגובות של שני המינים...
אני גם הייתי מאד שמחה אם היו אומרים לי כזה דבר🤦♀️
בקשר למקרה א. הזכרת לי פדיחה שקרתה לי פעם (לא בדייט) היתה לי חצאית מעטפת והיא נפתחה![]()
בגלל זה לא יוצאים עם חצאית מעטפת אם זה לא לים חח
לא נעים העסק. 
חושבת ליאבל לא אתפלא אם עוד מוכרים את זה בחנויות רחוב כמו סיאם וכאלה.
נו, אזהרה לבנות ישראל- למי שעוד חשבה על זה- תימנעו 😅
מקרה א- אם מישהי הייתה מעירה לי על החנות זה היה מאוד מוזר ומביך, עדיף שלא תעיר
מקרה ב- לגיטימי להעיר אבל אולי לא ישר בהתחלה אלא תוך כדי שיחה שלא ירגיש שזה ממש ממש בלט אלא כאילו פתאום שמת לב לזה בקטנה
מקרה ג'- לגיטימי לגמרי להעיר. אכלתם עכשיו, הגיוני שנשאר משהו בשיניים.. כמובן תמיד להעיר עם טאקט והכל אבל זה לגמרי סבבה.
נניח שיש לי שתי הצעות שהגיעו די במקביל באתר היכרות..
אם אני אומר לאחרונה שאני רוצה להיות הוגן ולכן שתדע שיש עוד הצעה שאני מברר
זה אמור להיתפס כסבבה וכנה?
או שעדיף לא להגיד? כי זה יגרום לה להרגיש מזולזלת מבחינה מסויימת?
כי תכלס שתי ההצעות מאד בשלב התחלתי, אז אני מדבר עם שניהם רק מודיע את העניין
בשלב מסויים שאחד הצדדים מתקדם להגיד שיש עוד משהו על הפרק.
לא כל "אהלן מה נשמע?" באתר הכירויות הוא כזה רציני ולכן הגון מאוד גם להגיב וגם להמשיך משהו אחר שהוא גם כזה.
ברמה שיש כבר די התקדמות..
לא שהחלטנו שמתאימים אבל אחרי החלפת פרטים די בסיסית עלתה ההצעה לעבור לוואצאפ ליתר נוחות
שמסתבר שיש לך הצעה על הפרק ואתה לא רוצה להתנהל במקביל.
תבדוק בוואטסאפ אם נשמע לך מתאימה בלי קשר להצעה אחרת (שזה נכון מצד האמת גם).
מבין מה שאתה אומר אבל דרך ארץ גובר.
וגם - אם אח"כ תרצה לחזור, אתה תוכל, ואם לא תעשה כך כנראה שלא תהיה לך אפשרות לחזור.
באופן כללי מומלץ שלא לברר על כמה הצעות במקביל
התכוונתי שזה תלוי במידת הרצינות, אם נראה שזה בכיוון של שני הצדדים
ואז אפשר לומר שמברר כרגע על הצעה ושתעדכן במידה ויהיה רלוונטי


הורים הם בצורה טבעית הכי קרובים אלינו ויש למה שהם אומרים השפעה לא מבוטלת עלינו.
יפה מאוד שאת מזהה שאת לא רוצה רוצה את ההשפעה הזתא וזה ראוי להערכה.
אולי כדאי שתשמעי עוד אנשים שחושבים אחרת?
אולי את צריכה חוויה מתקנת? (לצאת עם אשכנזי ולראות שהוא לא מתנשא עליך)
ולגבי ההסתדרות עם ההורים -
לא מכיר את היחס שלך איתם אבל גם ההורים הכי 'חזקים' בסופו של דבר יכילו את הילדה שלהם אם הם רואים שהיא איתנה בדעתה. יש תרחיש שאת רואה את עצמך מקבלת החלטה בצורה עמצמאית בניגוד לרצונם והם מכילים את זה?
בדור הקודם זה היה נכון
אבל עבר מלא זמן מאז
כמה דברים...
זה מחלחל אליי ואני מאמינה לזה...-
לא משנה מי זה, כל מה שאנשים אומרים לנו צריך לסנן. איך? להתיחס לזה בענייניות. תחשבי על הנקודות שהם אומרים לך שהם חוששים מהן, ובסופו של דבר את מחליטה כל מקרה לגופו.
את במודעות שאין לך משהו נגד אף אחד באופן אישי ולכן תבררי מה באמת חשוב לך ולפי זה תבחרי את מי שמציעים לך. סטיגמות על עדות לפעמים בשורש זה נכון, אבל אף אחד לא מבטיח שככה זה יהיה אצל אותו אדם ולכן זה שיקול שלך.
יכול להיות שעד שתראי את המצב בעיניים תהיי בגישה של כבדהו וחשדהו וזה בסדר, באמת שכל רגש הוא לגיטימי ואל תבהלי מזה אם יש לך רתיעה מסויימת מראש, העיקר שתשימי את זה בפרופורציות, הרגש במקום שלו והשכל עושה סדר בעניינים. תשימי לב גם מה מרתיע אותך באמת ומה בלי ביסוס. לאט לאט ובלי לחץ מזה הכל טוב ומכוון.
מעצבן ממש לחשוב שאשכנזים אשכרה פוסלים אותי-
אז אני מבינה שאת לא היחידה שיש אצלה ברירה לפי זה. זה כנראה נושא מקובל בסביבה שלך ואת כבר יכולה להבין אותם.
ולגבי כל הסיום-
רוגע מאמאלה! הכל משמיים, אין מציאות שהיא לא משמיים, ותזכרי שאם את צריכה להתחתן עם אשכנזי ה' יכוון את זה, את צריכה רק לעשות את הבחירות הנכונות ברגע האמת.
בקשר לשורה האחרונה- גדלת בסביבה שאשכנזים וספרדים היו בהכל ביחד או שתמיד הייתה חלוקה? במקומות שזה לא היה משנה מההתחלה גם לא ישנה בזה, אבל אם למדת לדוגמא או חיית במקום שהסביבה בו יותר מופרדת והיה רוב מעדה אחת אז הגיוני שגם בשידוכים שהם ירצו את העדה שרגילים אליה.
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי בכיף
הרבה מעורבים ומעורבבים מעדות שונות...
את גם חושבת בצורה עדתית? אז תחפשי מישהו לפי הסטיגמות העדתיות, כדי שתהיי רגועה ושמחה עם הבחירה שלך
את לא חושבת בצורה עדתית? את רק מפחדת מההורים או מהבחור? אוקיי, תקחי את זה בחשבון, הרי ההורים שלך ב"ה בקשר הדוק איתך.
כל הסטיגמות מבוססות על מקרים אמיתיים, וגם יש מקרים אמיתיים שסותרים אותן. השאלה היא מה המקרה שלך, וזה רק את יכולה לדעת
כבוד הרב המקדשחג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק 🍷🍷🍷🍷
ואיתו שובו של הרב המקדש ![]()
![]()
אשמח לשמוע איזה חמץ שלנ"ו אתם חפצים לבער מקרבכם? 🔥🔥🔥
בברכת זיווגים הגונים לכולם וכו'
אין לך תיוג רנדומלי✌
שהרי לכל שאלה יש מטרה ותכלית
והרי שהרב רודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה
ושאלה מסתיימת בסימן שאלה
בוה
כבוד הרב המקדשאחרונההרב נותן לך את הכבוד
ובשביל תיוג "רנדומלי", @חצילים
שה' יברך וישמרך
לב אוהבגם כשהוא לא
![]()
ושלום עליכם ![]()
😅🙂🥰🍀🌴
קולולו קולולו 🤩 רצינו רק להגיד מזל טובבב 🎉 לאחד והיחיד..
האיש שלא ידע פחד מימיו והיופי לא בגד בו!
האיש שכל חייו הם מסיבה אחת גדולה וארוכה,
לאיש.. שמה לא נאמר עליו?- חתיך, נאה, יפה, בעל חספוס
מסיבי ועם זאת עדינות של גוזל, חד כמו זיף בלחי של
גרוזינית ועם זאת בעל רוך של פלומת אווז..
🤙😻💜 חציללל היקר 🎈✨🤟
אפשר לומר שמיום שהכרתי אותך, החיים
שלי מתחלקים לשניים. ולמרות שאני מעדיף את החלק הקודם
אתה עדיין מעניק תוכן שגרם לי להתנתק מהוט
תוכן שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר!
אתה בנאדם שווה! ואני גאה
לשקר לאנשים ולהגיד להם שאני מכיר אותך במציאות!
🌴🤣 תמשיך לעשות טוב לעם המתוק הזה (:
ללכת עם האמת שלך ולהשאר תמיד עם המאאגניבים
מזל טוב יא אח,
ומי יתן.
(;

המטיילת בארץ
די שרוט
הודעה
חיות צבעוניתלא אתה לא איתנו

ענקק! בחתונה אני רוצה שתעשה לי סרט
כזה על הצד של הכלה (;


אליזבת'וואי הרסת אותי מצחוק
תודה!
איכה
שרוטי זה היה גבר מתחזה בכלל
![]()
![]()
לב אוהב
ארץ השוקולדזה לא לגמרי אבל עוזר
להתבאס ביחד
להנות ביחד
להתקדם
ליצור
זה סימן שאת צריכה לבקר חברות.
אהממ.
חול המועד למשל זה אחלה זמן לזה (:
ואז פתאום מופתעים לטובה כשפוגשים אנשים טובים באמצע הדרך
חידושמתמקדים בנקודות הטובות (והאמיתיות) בחיים, ומסתכלים על החיים בהארת פנים ואז הם מתחילים גם להאיר...
בקשר לבדידות ספציפית- בודד? תתבודד! אין חבר טוב כמו אבאל'ה שבשמיים לכל פריקה ושיתוף.. מומלץ לקבוע זמן קבוע לשיחת נפש כל יום, אבל ברור שאפשר תמיד בכל מצב ובכל זמן.
כדאי לרקוד. באמת רפואה לנפש ולגוף- רבי נחמן אמר פעם לבת שלו כשהייתה חולה- תרקדי ותהיה לך רפואה. רקדה- והייתה רפואה.
גם כדאי להתחדש. לשכוח את העבר (עבירה) ולהיות כתינוק, אפילו שנופל מאות פעמים- תמיד קם ומנסה מחדש. תינוק אותיות תיקון. כל הרע בעבר- אם נתחדש עם הנקודות הטובות שלנו- יוכלו להיות לנו חיים נפלאים...
שפחות מרגישה בדידות.
יש רצון מאוד חזק להגיע לשלב של משפחה ובית זה כן.
להשפיע, לבנות, להקים דור חדש של עובדי ה'.
ויש רגעים של רצון גם לזוגיות פשוטה ואוהבת ברור...
אבל אצלי פחות חוויתי בדידות
אולי כי מבחינתי העיסוק בלהתקדם ולהשתפר מאוד ממלא אותי
ונותן לי תקווה שאגיע מוכנה יותר למשפחה שלי העתידית בעז"ה.
ואולי זה החברות האהובות שלי...
ואולי זה שאני אוהבת את הלבד שלי מאוד...
אבל מה שבאמת עוזר אני חושבת זה להיות בהתקדמות פנימית ובחיבור לעצמי
כי ככה אוהבים את הלבד, ויש הרבה שם בלבד הזה שלא מאיים ולא מפחיד
ולהפך מאוד מרתק ומעשיר....
@חצילים
לב אוהבאני רציני לגמרי
לי זה ממש עוזר.
אה, והדחקה.

אליזבת'מקורית משהו




שזה בין לבין, מצד אחד כן לתת לעצמי את הזמן ולא ישר לצאת
ומצד שני גם לא יותר מידי זמן..כי כמו שאמרת קשר חדש עוזר להמשיך הלאה
בינה.
בינה.לעניות דעתי אם את מרגישה שזה לא היה הבחור בשבילך אז כדאי להמשיך הלאה. כמובן שאפשר לקחת תקופה קצרה בשביל לברר עם עצמך ואולי גם עם הבחור מה בעצם לא התאים פה, אבל השאלה הכי חשובה היא האם יש לך קושי רגשי מהפרידה או לא.
כל עוד לא תתקדמי הלאה.
אבל אל תתקדמי הלאה, כל עוד את לא מרגישה שאת רוצה ומוכנה להשתחרר מהקודם, או נכון יותר, רוצה אבל ממש רוצה קשר חדש ומיטיב.
בהצלחות.
רשימת שדכנים התש"פ
- לקראת נישואין וזוגיות
אולי שמה יש משהו?
תסכל על עצמך מהצד - אתה גאה בשינוי שעשית?
אם כן - אין לך מה להתבייש מהעבר.
העניין זה לא המדרגה אלא הדרך.
בדיוק שמעתי על זה דרוש יפה בספר חסידות שאנשים לא שמחים בלימוד תורה שלהם בגלל שהם לומדים דברים שלא מתאימים למדרגה שלהם. ואסור שהמדרגות בעבודת ה' יהיו העיקר בעיני האדם - "לא תעלו במדרגות על מזבחי"
מה ההבדל בין דייטים של חרדים לדייטים של דתיים לאומיים? זה מתנהל בצורה שונה?
כתבתי שכל אחד מוכן להתחתן עם כל אחת שהוא מוכן להיות חבר חדר שלה בפנימיה
כי אין הרבה פער בין חיי נישואין לחיי פנימיה
שניהם "תפקודיים" כמו שכתבה @חתולה ג'ינג'ית, ואם זו אשה שאתה יכול "לתפקד איתה", אז סבבה...
וכמובן שזו הגזמה וכו'