אהלן!
יש למישו הצעות לפלאפון טוב עדיף של סוני אריקסון אבל גם נחמד ויפה??
הי לכולם!
מקוה שאתם נהנים בחופש....
אני חייבת רעיונות לטיצירות והפעלות לקיטנה בתשעת הימים רק לבנות בנות 7
רעיונות קלים לא מסובכים וזולים......
אשמח לרעיונות דחוווווווווף!!!!!!!!!!!!!!
תודה!
יעלולהשלחו לה את זה גם ואז היא שלחה לי.. 
שמנו - "בר מצווה" של דודו פישר,"בר מצווה" של מידד טסה ו"שהחיינו" של שוואקי.
ולמי שיש רעיון - כדאי גם להעלות את השיר.
תודה! 
אולי תחפשו באינטרנט שירים עם השם של בעל הבר מצווה? זה יותר יפה לדעתי... איך שתרצו...
שיראל.
בזמן האחרון אנחנו שומעים יותר מדי על תקיפות מיניות, עד שכולנו כבר אדישים לנושא. במיוחד בימים אלה, חשוב שכל אישה תדע לשמור על עצמה אם, חס וחלילה, תותקף. בארה"ב נערך ראיון של קבוצת אנסים והם נשאלו מה הם מחפשים בקורבן הפוטנציאלי. העצות הן אמנם של אנסים מארה"ב אך אין לדעת מאיפה זה יבוא, מתי וממי.
הרי לכם מס' עובדות מעניינות וחשובות:
1. הדבר הראשון שהאנס מחפש בקורבן הפוטנציאלי הוא התסרוקת. סבירות גבוהה יותר שיבחרו במישהי עם קוקו או צמה או תסרוקת אחרת שניתן לתפוס אותה בקלות. הם יעדיפו קורבן עם שיער ארוך, נשים עם שיער קצר יבחרו לעיתים נדירות.
2. הדבר השני שהאנס בוחן הוא בגדים. הם יעדיפו אישה שניתן להסיר את בגדיה בקלות ובמהירות. אנסים רבים מסתובבים עם מספריים בכדי לחתוך את הבגדים.
3. בנוסף הם מחפשים אישה/נערה אשר מדברת בפלאפון, מחפשת משהו בתיק או עסוקה בדבר כלשהו בזמן ההליכה מפני שהיא לא שמה לב למתרחש סביבה וניתן להפתיע אותה ולהשתלט עליה בקלות.
4. שעות היום בהן סיכוי גבוהה שהאנס יתקוף הן בבוקר, בין 5:00 ל- 8:30.
5. המקומות הנפוצים ביותר לחטיפת הקורבן הם חניונים ציבוריים ושירותים ציבוריים.
6. היזהרי במיוחד אם בצמוד למכונית שלך חונה רכב מסחרי גדול, שהחלונות שלו אטומים.
7. האנסים מחפשים לתפוס/לחטוף את האישה במהירות ולעבור למקום אחר בו הסיכויים שהם יתפסו נמוכים.
8. רק 2% מהאנסים אמרו שהם נושאים כלי נשק מפני שעונש על אונס ללא נשק הוא שנתיים עד חמש ואונס עם כלי נשק עונשו בין 15 ל- 20 שנה (בארה"ב).
9. במידה והאישה נאבקת באנס הוא נרתע מפני שהוא מבין מהר מאוד שלא כדאי לו להתאמץ כי המאבק ייקח זמן ויכול למשוך תשומת לב.
10. האנסים גם אמרו שלא יבחרו באישה עם מטרייה או כל אובייקט שניתן להשתמש בו להגנה ממרחק. מפתחות אינם מרתיעים מפני שצריך להיות מאוד קרוב לתוקף בכדי לפגוע בו באמת. אז המטרה שלנו (הנשים) היא לגרום לאנס לחשוב שאינך שווה את הסיכון.
שיטות הגנה מומלצות:
11. במידה ומישהו עוקב אחרייך או עובר לידך, תסתכלי עליו ישירות ותשאלי אותו שאלה (כמו: מה השעה?) כך תוכלי להביט ישירות בפניו ולזהות אותו אחרי כן במסדר זיהוי והוא יעדיף לחפש קורבן אחר.
12. במידה ומישהו בא לקראתך תצעקי 'עצור!' או 'תתרחק ממני!' רוב האנסים אמרו שהם לא יתקפו אישה שצועקת או עושה רושם שהיא תלחם. שוב, הם מחפשים קורבן קל.
13. אם יש ברשותך גז מדמיע ואת צועקת יש לי גז מדמיע ומחזיקה אותו לעבר לחשוד, הוא יעדיף לחפש מישהי אחרת.
14. במידה ונתקפת סביר להניח שהתוקף חזק ממך. הנה כמה נקודות תורפה: במידה והתוקף תופס אותך מאחור תצבטי אותו בחלק הפנימי של הזרוע בין המרפק לבית השחי או בחלק הפנימי של הירך. אלו מקומות כואבים מאוד (נסי על עצמך). צביטה כזו מספיקה כדי להסיט את תשומת לבו ואז תוכלי לבעוט לו במקום הרגיש, דבר שיפיל אותו לרצפה לכמה שניות ותוכלי לנסות לברוח.
15. זכרי שהמרפק הוא ה'שפיץ' הכי חזק בגופך. השתמשי בו!
16. במידה והתוקף מולך, נסי לתפוס לו שתי אצבעות מכף היד ולכופף אותם לאחור בכל הכוח.
17. ולסיום, תמיד שימי לב למתרחש סביבך והיזהרי. תמיד תסמכי על האינסטינקטים שלך וכאשר את חשה מאוימת עזבי את המקום. גם אם זה נראה לך טיפשי באותו רגע ושאת סתם לחוצה עדיף לא לקחת סיכונים.
מקווה שאף אחת לא תצטרך את זה אבל תמיד כדאי להיות מוכנות
בת שתראה נועזות ונחישות, תצרח עליו (ולא ממנו), ופשוט תהיה אגרסיבית-באיזה דרך שתבחר (סעיף 9) היא תרחיק אותו ממנה במהירות.
משהו כיף לעשות עם חניכות. שאפשר להכין מהרגע להרגע... והאתגר----שלא יהיה קשור באוכל!!!
נמאס לנו רק לאכול ביחד
תכתבי בנות כמה הן..
זה חשוב לרעיונות שיהיו רלוונטיים לגיל...
את מתכוונת למשחק, משהו להכנה (יצירה?) או מה?
כווני את המעוניינים לעזור...
למשל עתידות או להכין קטגוריות של כל מיני דברים לדוגמא בגידם של נשים , זמרים חברות טיטולים. כל ממיני דברים הכי יוצריים ואז שמישי עושה א-ב- על אחת הקטגויוחת..
זה משחק שופך!!
דברים...עוד רעיונות??
וכמובן שבסוף זה הפך למלחמת מים אחת גדולה... והיה מטורף D:
תוכלי לפרט?
ללכת כל השבט לבריכה
-סתם פעילות במקום לא שיגרתי
-סרט
1להיות חבר שלה
2לחכות שזה יפסיק
3להגיד לה?????
מה לעשותתת
לא נעים לי לבקש אפילו שאני לא מבבזז כסף להורים מה לעשות?????
לפעמים צריך לדעת לבקש.....
ההורים שלי לא אוהבים שאני כל הזמן אומר להם לא.......
הם רוצים לצ'פר/לקנות לי דברים.......
ועל דברים שיחסית שוליים ופחות קריטים- תשלם מהכסף שלך.
חו"מ, צריך לדעת גם מה חשוב עכשיו להוציא עליו כסף ומה לא חשוב,
בחופש ישמליון ואחת דברים שצריך להוציא עליהם כסף: גלידה עם חברים, בריכה ,חולצה חדשה, טיול שבטי וכו' וכו' וכו' וכו'.
וצריך לדעת מה חשוב להוציא עליו עכשיו ת'כסף ומה להשאיר לתקופות של פחות הוצאות.
ולמרות זאת אני לא לוקח....(איזה חינוך
)
לא יודע קשה לי לבזבז כסף...
לכן עובדים ודברים שההורים שלך לא חייבים לשלם כמו טיולים, ביזבוזים, ואפילו אם יש לך כמה חולצת מספיקות ובא לך עוד אחת, תשלם את זה מהכסף שלך!
אני - הסימפוניה התשיעית של בטהובן בכלל והחלק הרביעי שלה ("האודה לשמחה") בפרט.
בכלל - בטהובן פשוט ענק.
מה האחת שאני הכי אוהב??? ממממ... לוידע...
תפתחו ותראו....
"לקרוא בכל עיר רחוב ע"ש הרב מרדכי אליהו"
תקראו מה זהבה גלאון אומרת....חסרת טקט ובושה....ואני לא רוצה עוד לדבר עליה...


במקום של האיפה שהמלבן בשיחה אישית...
ואז א"א לרדת למטה יותר...
או אולי "מחשבים" שם יוכלו לעזור יותר...
ניסיתי להכנס דרך הפלאפון לכאן..
אבל לא היה אפשר להכנס לנייק שלי,ביגלל הסוגרים בשם משתמש. (=][=)
יש אולי מקלדת ווירטואלית בערוץ?
ולחדר הראשי,אפשר להכנס דרך הנייד? יש תחליף לשיפט?
את צריכה לבקש מאחד המנהלים שיכניס אותך.
בקשר למקלדת וירטואלית אין לי מושג אבל יש מקלדת במחשבים בדרך כלל נראה לי.
תתנתקו קצת...
תן חיוך....=)אחרונהיש למישהו שירים ווקאלים של חיליק פראנק שליט"א לשלושת השבועות?
(יעני בלי
)
חיליק הוא נגן קלרינט ולא זמר..............
ווקאלי פירושו ללא כלי נגינה ככה שאם זה ללא כלי נגינה - זה גם ללא קלרינט
ואם זה ללא קלרינט - אין לחיליק מה לחפש שם..............
אם אתה צריך שירים חסידיים ווקאלים דבר עם מאיר770 - יש לו..........
כי להגיד שכל הפוסקים מתירים שירים ווקאליים בשלושת השבועות זה כמו להגיד שכל הפוסקים מתירים פאות במקום כיסוי ראש... וד"ל.
כי יתכן והוא חושב שכל הפוסקים מתירים, מה שלא נכון בעליל.
וזה לא נכון, כי רוב הפוסקים כן מצתירים ווקאלי, ויש רק בודדים שלא מתירים.
הרב אריאל אמר שכיוון ששירים ווקאליים נשמעים לפעמים אותו דבר כמו שירים עם כלי נגינה, שירים ווקאליים שמחים אסורים בשלושת השבועות!
ורק חרדים יתירו דבר כזה... כמו שהם מתירים פאה שהופכת אישה בת 90 לבת 20...
מה רע בלהראות טוב? פאות אמא שלי לובשת פאה
וחוץ מזה אם כבר - אז תפיץ גם שהרב אריאל אומר שאסור ללכת בט' באב עם קרוקס............
"הכח תוכיח את עמיתך"
אבל צריך לעשות את זה בדרך יפה
וד"א יש בעיה בפאות, אבל מה הקשר לכאן??
שירים שמשתמשים בהם רק בקול, לא בכלי נגינה או תופים.
הם (חלק מהחרדים...) לא סומכים על ההיתר להשאיר שתי אצבעות מקדימה וארבע אצבעות מאחורה, אז הם מכסים את כל הראש. במה? בפאה, שיותר יפה בדר"כ מהשיער של אותה אישה!
הם (אותם חרדים!!!) לא סומכים על ההיתר לשמוע שירים שקטים בכלי נגינה עד תשעת הימים, אז הם שומעים שירים שמחים, אבל לא בכלי נגינה, שירים ווקאליים, שנשמעים יותר טוב לפעמים מהשירים עם כלי הנגינה...!
ההבדל היחיד בין שני המקרים הם שבפאה בדר"כ היא נראית יותר טוב מהשיער הטבעי של האישה, ושירים ווקאליים לפעמים נשמעים יותר טוב משירים בכלי נגינה...
ואין שום עניין להראות מכוערת.
הבעיה בפאה שלא תמיד אתה יודע אם האישה נשואה או לא...
(וגם זה לא בטוח בעיה כי יש דעות שאומרות שרק אסור לראות את השיער ולא צריך לראות שהיא נשואה)
ש"מנגנים" בהם בפה עושים קולות בפה במקום כלי נגינהשהם אסורים.
בתוך החרדים יש מלחמה שלימה על הפיאות ואפשר לומר שהרוב נגד.
הליטאים - כן הולכים עם פיאות אבל החסידים הולכים עם מטפחות וחלק מהחסידים שמים פיאה ומעל הפיאה מטפחת ליתר ביטחון.......
לגבי הווקאלים נראה לי שרוב מוחלט של "החרדים" כן שומעים כיוון שלפי רוב מוחלט של הפוסקים מותר לשמוע ללא כל חשש.
רק הערה לסיום להגיד החרדים זה כמו להגיד הכיפות הסרוגות - כמו שבכיפות הסרוגות יש 1000 סוגים ככה ב"חרדים" יש 2000 סוגים אז לא להכליל.......
"הם (אותם חרדים!!!) לא סומכים על ההיתר..."
"הם (חלק מהחרדים...) לא סומכים על ההיתר..."
אמרתי שזה חלק מהחרדים... לא אמרתי בשום מקום ש"החרדיות לובשות פאות", אמרתי ש"חלק מהחרדיות לובשות פאות" וכדו'. איפה הכללתי בדיוק?...
לצטט מה הרב אלישיב (שהוא מס' 1 בציבור הליטאי, אחריו הרב שטיינמן וכו'...) אומר על פאות? כן כן, אני מתכוון לכל הקטע הזה שהוא אומר על אותן נשים שלובשות פאות שלא עלה להן כלום והן כאילו מסתובבות בלי; לצטט את זה?
הליטאים עליהם אתה מדבר, הם הליטאים סטייל ר' שלמה זלמן, שכנראה לא התייחס לעניין הפאות מבחינה הלכתית. אזי אם מישהו כאן הכליל - זה אתה, הכללת את הציבור הליטאי!
בס"ד.
וואקלי בחיים לא ישמע יותר טוב מהשיר עם מנגינה ואם יש לך אחד כזה..אז אני ישמח..
דבר שני
ממש לא קשור לקטע של הפאות,
וואקלי הגדולים החרדים מתירים
ופאות לא..
כ"כ טיפשי..
כי הם אוסרים... הבאתי לך את שניים מגדולי הפוסקים של החרדים, אחד של החסידים, אחד של הליטאים...
בס"ד.
הרב קנייבסקי שליט"א סיפר שהם שרו רק בפה ואביהם אסר זאת.
כך שזה סותר את ההלכה של הרב עובדיה יוסף שליט"א שאומר ששירה בפה מותרת.
וזה גם לגמרי לא קשור לטעם שהבאת שזה בגלל שהם יותר משמחים משירים אחרים(במילים אחרות)
עד כמה שידוע לי..(הקטנה)
אדמו"רים הם בדרך כלל חרדיים...ראה לערך- האדמו"ר משטפנשט, האדמו"ר מצאנז, האדמו"ר מבעלז,האדמו"ר מזוויעהיל..(נראה לי שככה כותבים את זה..)...האדמו"ר מצנעא..
אז לא לזלזל בבקשה!!!!
רק עוד דבר שמוזר לי..הרי כבודו מציג עצמו בתור האדמו"ר מצנעא..והרי ידוע שכבודם של הרבנים מונח במקומם..אז עם כבוד האדמו"ר החרדי (אינלי מושג מי..) פסק שככה חסידותו וההולכים אחריו ינהגו..מי אנו שנגיד שזה לא בסדר??? הדבר היחיד שאנו יכולים לעשות זה לנהוג איך שאנחנו חושבים..
ועוד דבר אחרון...יש הרבה חרדים שגם הולכים עם כיסוי ראש קצת אחר ממה שהזכרת..(כובעים עם שפיץ מוזר מקדימה..מטפחות וכו'..) אז רק אם אפשר לא להכליל..
כמו שאנחנו לא היינו רוצים שיכלילו שהדתיים לאומיים הולכים עם מטפחות וחצי מהשיער בחוץ...
(וכל אחד לפי מנהגו..אני לא אומרת מה עדיף ומה לא...!!!!!!! [מכבדת כל צורה]...)
סורי עם זה היה נשמע קצת ציני או תוקפני...אני רק חושבת שכל אחד יכבד את הדרך של השני כי יש כאן אנשים מהרבה סוגים..[דוסים יותר, דוסים פחות, נוטים לחילוניים, נוטים לחרדים..או לא יודעת מה עוד...!!!]
האדמו"ר- מכבדת מ-א-ו-ד את דרכך להחמיר וללכת רק על פי ההלכה..ונכון, גמני לא מסכימה עם הפאות האלה שעולות אלפיים דולר משיער אמיתי אבל זה לא זכותי ולא ענייני..ובטוח יש גדולים וטובים מימני שהתירו לחסידות שלהם ללכת עם זה...!!!!
ראשית, אדמו"רים הם לא בהכרח חרדיים... מבחינה תיאורטית, יתכן וישנה/תהיה חסידות ציונית-דתית וזה לא סותר כלום בכלל. חוץ מתורת הרב זצ"ל, אבל הציבור שלנו הוא לא רק הרב זצ"ל...
לא מזלזל, חלילה... רק הקבלתי את שתי הסוגיות... אני לא מבין איפה הבעתי דעה בנוגע לסוגיות, הייתי אובייקטיבי לחלוטין! בסה"כ הקבלתי שתי סוגיות ממוחי הדל באופן מאוד סרקסטי...
בס"ד
ע"י קולות של אנשים זה כמו שתגיד לאבא שלך לא לעשות לך וואקלי בבית,ומנגינה עם הפה וכדו'.
שירה בפה בימי בין המצרים
ושירה שהיא בפה, בלא כלי זמר, מותר לשורר בימים אלה. וכל שכן שיש להקל בזה בשבתות של ימי בין המצרים, ואפילו בתשעה באב שחל להיות בשבת, מותר לשורר שירי קודש לכבוד שבת.
למה? כי זה נשמע אותו דבר!
ראיתי שגם הרב ליאור מתיר. מאידך הרבנים מלמד (האב), הרב וואזנר, והרב קנייבסקי שליט"א אוסרים. הרב קנייבסקי לומד את זה מהנהגותיו שהשריש לבניו אביו של הרב, הסטייפלער.
ובטח ובטח וווקלים עצובים..
אני שאלתי אותו אישית!
בס"ד.
אל תשמע שירים (עם מנגינה) כל השנה מטעם חורבן הבית.
בסה"כ הבאתי אותם. היחיד שראיתי עד עכשיו שמתיר (וכנראה יש עוד, אפילו עוד המון) הוא הרב ליאור. הרבנים קנייבסקי, מלמד, אריאל ווואזנר אוסרים.
שתוק
האדם שאני מחשיב אותו למורי ורבי התיר ואף אשתו הולכת בפאה (ושמה מעל הפאה כיסוי ראש), הלא הוא מו"ר מרן הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל.
הגאון הרב אליעזר יהודה וולדינברג זצ"ל, והגאון הרב משה פיינשטיין זצ"ל אסרו גם שירים ווקאליים, על אף שהם היו ידועים כפוסקים מקילים.
מקורות:
הגרא"י וולדינברג - שו"ת 'ציץ אליעזר', חלק ט"ו, סי' ל"ג.
הגר"מ פיינשטיין - שו"ת 'אגרות משה', או"ח, סי' קס"ו.
אנחנו חייבים מקום לעשות בו באזור ירושלים .
רעיונות יתקבלו בברכה מרובה .
(קניון מלחה - אי אפשר , העיפו אותנו שנה שעברה ,
קניון הראל - ניסנו לדבר איתם , הם לא מוכנים שנגיע ,
גן חיות - יקר וחם מידי .
פארק במודיעין -אין מקום להסתובב ולטייל שם מחופשים
גני יהושע - צריך להחליף 2 רכבות וזה ממש מסובך כי לא נהיה עם החניכים ..
רעיונות יתקבלו !
-תיירת
-מלצרית/מוכרת
-עובדת במד"א
-ערביה
-לקחת איתך ילדה קטנה ותתחפשי לנשואה
-למישהי בש"ל
לאיודעת מה עם הקמטים, אבל את יכולה לעשות שיער לבן עם קמח... ולנפח את השיער
זה יכול להיות ענקק!!נדנדה כתומה.מה עם פארק ענבה? [במודיעין]
הוא ממש סבבה, ואפשר להסתובב שם מחופשים.. [כמו גני יהושוע..]
ערב טוב! 
תקחי איתך תינוק תשימי מטפחת עם גולגול ענק ומשקפי שמש ותכנסי לחנות עם מלא אנשים..
את צריכה לעשות כל מיני הבעות כמו כעס(אם כל הקטע של הכיווץ גבות )ואז שמישו יעבור לך על הקמטים בעיפרון חום...תשתמשי בטלק בשביל שער לבן....
אמ.. זה מה שעלה לי.. 
שאלו אותי אם אני רוצה להקליד עבודת BED לסטודנטית אחת, ואמרו לי לברר כמה לוקחים, אז מישו יודע כמה לוקחים???
אני בת 15....
עמודים..
חבר של אחי עשה עבודת הקלדה ולקח 7 או 8 ש"ח לעמוד. בהנחה שאת מקלידה בקצב נורמלי (כלומר, רבע שעה-עשרים דק' לעמוד) זה משו כמו 21 ש"ח לשעה [שכר מינימום של חבר'ה מגיל 18, אבל בשבילך זה ממש שווה]
את יכולה פשוט לעשות חישוב כמה את רוצה לשעה, לבדוק כמה זמן לוקח לך עמ' ולפי זה להחליט כמה לקחת.
זה הכי בטוח והכי הוגן גם כלפיך וגם כלפי מי שמשלם - זה משהו מוחלט, ברור, ולא כמו העירפול של - לפי עמוד - כי מה שיכול לקרות בסוף זה שתגלי שעמוד לקח לך בתכל'ס יותר זמן ממה שתיכננת...לכן כדאי ללכת על בטוח ולבקש שכר לפי שעה. כמה? זה תלוי - בעיקרון תנסי כמובן כמה שיותר בתחום ההגיוני והנורמאלי. שכר המינימום לגילך אם אני לא טועה הוא 16 שקלים. את יכולה לנסות לבקש 20-25 - ולגשש ולבדוק אם זה נשמע הגיוני למי שאת עושה בשבילו את העבודה. בכל מקרה כמובן שאל תרדי מהמינימום.
באופן אישי, אגיד שאם אתה מעיז להיות "חוצפן" לכאורה ולבקש הרבה יחסית, לפעמים אתה יכול דווקא ממש להרוויח מזה...אני אישית היום קיבלתי בדרך הזאת על עבודה של כמה שעות 40 ש"ח לשעה...שזה מטורף לגיל הזה...
תמיד שווה לנסות...מקסימום, לא יאכלו אותך...
נגיד ויש 30 עמודים בעבודה... [סתם לקחתי מספר..]
ולוקח לי 20 דקות לעמוד [למרות שנראלי פחות אפילו
]
אז זה 600 דקות כל ההקלדה..
הוי אומר 10 שעות...
אם אני לוקחת 7 שקל, כפול 30 עמודים.. זה שווה 210
210 חלקי 10 שעות שווה 21 
זה מעולה לי! ויותר ממעולה גם
כמיטב ידיעתי... בקיצור כסף טוב
תן חיוך....=)
חמודיתאבל צריך לדעת מתי הערצת רבנים הופכת לע"ז.
אפשר וצריך מאוד להעריך אותו... כשאתה מעריך אותו בזכות כל התורה שלמד... באמת. אבל שים לב שזה לא הופך לע"ז (כמו לדעתי אצל החסידים- שלוקחים שאריות מהאדמו"ר....וכד').
למקרה שמישהו לא מבין- אני מאוד מאוד מעריכה את הרב אליהו זצוק"ל. ואני חושבת שצריך מאוד מאוד להעריך כל רב וודאי ת"ח גדולים כאלה (גדולי הדור). זה לא קשור לעובדה שכמו כל אדם חשוב שמעריכים, גם אצל רב, צריך להיזהר מע"ז.
וואי ניראה לי שנחשפת לגמרי.....אין שום בעיה אצל החסידים שלוקחים שיירים מהאמורי"ם...זה בדיוק כמו שאת מקבלת ברכה מרב.....פשוט הם עושים את זה בדרך כזאת...סליחה אבל לא הבנתי בדיוק מה הקשר לע"ז?
ומותר להעריץ רבנים ומצווה גם כן לקבל מהצדיק ולהחזיק ממנו המון ומותר גם להתקשר אם נשמת הצדיק לפני התפילה(אולי זה כן במחלוקת אבל איןן מי שאומר שזה ע"ז חקרתי בנושא הזה הרבה)
פשוט צריך לדעת שכל הכוחות של הצדיק זה מה 'תברך!!!!(אולי מי שלא יודע את זה הוא בחינת ע"ז אבל אני לא יודע....)
אני מתנגד לקחת שיריים מהרבי, כי אני בכלל מתנגד לכל מיני מנהגים של חסידים כי לדעתי זה שטויות. אבל מכאן עד לע"ז, ישנה דרך ארוכה מאוד...
תתבייש לך.........
?!
חחח
בכיתי...
אמאא.. זה כ"כ יפעע!!
זה ממש מרגש!!
איזה בן אדם ג-ד-ו-ל!!
sasad52
..אבל מדהים ומומלץ!calvin
חיוכיםאחרונהנראה מתישו בהזדמנות אחרת...
http://www.aish.co.il/sp/pg/125705668.html
אני אהבתי...![]()
/News/News.aspx/223489
ארורה הבטן שילדה אותה.
כל שנה יש ימי עיון בנושאי משפחה וזוגיות למבוגרים - ימי עיון לגברים וימי עיון לנשים, והשנה (ואולי גם קודם , לא זוכר), הוסיפו גם יום עיון מיוחד לנערות וצעירות - אבל לבנים לא.
סתם ים, חוף כמו כל החופים, חוף שנמצא אחרי עיר מלאת עשן, בניינים וסיגריות...
אני שוכבת לי על החוף ומשחקת בחול... פתאום קופצת תמונה כזאת בראש, תמונה עם זיכרון של חוף מדהים, רגוע, עם אווירה מיוחדת שאי אפשר לתאר!
אני מנסה להיזכר איפה זה, ולמה בכלל נזכרתי בו, ואז הבנתי, זה החוף של גוש קטיף! עם אווירה כל כך טובה!!!
איך הצלחתי לשכוח אותו? איך כל כך מהר עבר לי הגעגוע? הכעס? העצב???
יהי רצון, שבעז"ה לאחר ט' באב כשיבוא המשיח, יחזרו אלינו כל האדמות והאהבות שלנו! שארץ ישראל תהיה כולה שלנו ולא נצטרך לשכוח אותה!!!
6 שנים לגירוש. אי אפשר לשכוח!
אני כ"כ מתגעגעת..
הייתי אז בחוף, בתק' הגירוש, והיה כ"כ כיף.
הלוואי..
אדום, עץ דקל, וסרט כתום ששר ברוח.
[כמו כל מיני קודים שמעלים לנו ישר אסוציאציות, להבדיל, בעיקר בענייני שואה, תגידו גז, תגידו שפם קטן.]
הספקתי להיות שם בי' באב אחר הצהריים ביום שחילקו את צווי הגירוש
היה גלים ענקיים
הייתי שם בפעם האחרונה בפסח שלפני הגירוש.
חוף מהמםםםםםם!! ושקט כזה.. כייפי..
יש לנו בבית כד שקוף כזה, עם צדפים מגוש קטיף.. יש שם צדפים בצורות מגניבות!! (מין שבלול מחודד, שכמו קוצים כאלה יוצאים ממנו.. משו מגניבב...) ובחיים לא ראיתי צדפים מגניבים כאלה בחוף אחר, והייתי בהרבה חופים..
(בהתחלה כתבתי "היה החוף", ואחרי זה נזכרתי שהוא גם עכשיו
)
ועדיין אינלי בית...רק קרטונווילה!!!!
הזכיר לי ת'שיר הזה..
שכשמדברים על הגוש יוצא הרבה פעמים שמדברים על זה שהיה שם יפה, פסטורלי וכו'...
לא זה עיקר הצער שלנו!
הכאב הגדול הוא על זה שעמ"י שכח מי הוא! שכח את אדמתו והפקיר אותה!
זה שאנשים גורשו מביתם ועדיין אין הבנה שזה מעשה לא שייך בכלל!
קשה לי לחשוב על הגוש כמקום נופש, כי כאלה יש הרבה, ואם זה באמת היה עוזר להגנת הארץ אז לדעתי העניין של היופי של המקום בכלל לא שיקול...
לא שאני באה לומר שלא צריך להיזכר במקומות היפים של הגוש, אבל שלא על זה נדבר רוב הפעמיים שמזכירים את הג(ר)וש...
העניין הזה ממש כואב לי, לא באתי לפגוע פה באף אחד, וגם לא להוכיח או ח"ו להאשים, אבל שימו לב לעניין הזה. בבקשה!
אחת שגורשה
בואו במקום לבכות על העבר נחשוב על ההווה
במקום להגיד רק שם היה טוב אפשר לדאוג שגם בשאר החופים יהיה ככה
וגם לחשוב איך נוכאל לדאוג שבסופו של דבר הכל יחזור אלינו
בלי שאנחנו נעשה משהו שום דבר לא יזוז
מה שעצוב בגרוש זה לא מה הפסדנו, או איך דפקו ת'מגורשים...
הקטע הכואב הוא נתינת חבל ארץ (ולא משנה איך הוא היה נראה..) לאוייב..
"אשר מאסו בארץ חמדה" (או משו כזה..)
וזה שיהודים גירשו יהודים (וזה גרם לקרע בעם וכו')
שביצעו את מלאכת הגירוש כמו שאמר עמוס עוז:"רצינו לראות אותם בוכים".
בעזרת ה' נחזור לכל ישוב בגוש וניישב אותו באלפי משפחות.
לא בצחוק!
חיבים לזכור אבל אסור להיות עצובים כי מתוך העבות נופלים ליאוש! צריך להיתקדם בחיים וצריך להפיק לקחים מהעבר!!
המדריך לחוזר בתשובה הסרוג...
הלכות תפילה
-התפילה מתחילה בהודו (במקרה הטוב) מה שכתוב לפני הוא הקדמה בלבד.
-תחנון א': קשה להגדיר את כל המקרים שבהם לא אומרים תחנון אבל כלל אצבע: כשמבואסים אומרים תחנון. אם יש סיבה כלשהי לא ליהיות מבואס, לא אומרים.
-תחנון ב': כשביום שני וחמישי לא אומרים תחנון, לא שואלים למה.
-כששואלים "יש כהן בקהל?" זה לא אומר שרוצים לספר בדיחה על כהנים.
-תפילין מתחילים להוריד 5 דק' לפני סוף התפילה תוך כדי מלמול המשך המשך התפילה (לא כולל "עלינו" שאומרים בדרך לאוטו) אחרת מה תעשה כשתוריד את התפילין? - תצ'טעמם.
-עלוני שבת: המשפט "לא לקרוא בשעת התפילה" הוא סוג של הומור פנימי.
- פזמונים בסליחות, קינות וכו': בקטעים שהחזן והקהל אומרים מזמור לסירוגין, אף אחד לא יודע באמת מתי אומרים אחרי החזן, מתי לפני החזן ומתי מריצים ועוקפים אותו, אבל תוך שניים שלושה בתים הציבור מתאפס על איה משהו והולך איתו.
-תקיעה גדולה: ישנם כל מיני מנהגים מה עליך לעשות בזמן הזה, בגדול זה תלוי אם יש לך שעון עם שניות.
- קינות תשה באב: אחד מעינויי היום הוא להחליק אט אט על הרצפה בבית הכנסת תוך כדי מאבק עם הכפכפים שלא יברחו לך מהרגליים.
- תיקון ליל שבועות: כדי לתקן את חטא בנ"י שנרדמו בלילה שלפני מתן תורה- נהגו העם לשבת וללמוד כל הלילה כדי להרדם על התורה ולהתעורר באמצע מגילת רות.
אורח חיים הנהגות ומושגים כלליים
- קידוש ה': כבוד למגזר. למשל: לקום לזקנה באוטובוס, להיות כתב עם כיפה בערוץ 2.
- חילול ה': פדיחות למגזר. למשל: יוסי סידר, חנוך משהו.
- כשצריך לזמן, צריך קודם כל לסרב בתוקף. לא ברור למה, אבל ככה זה, אולי זה סוג של פחד קהל גם אם הוא כולל רק שני אנשים.
- כמובן שזה נכון עשרת מונים לגבי שליח ציבור (או בלשון העם: גש, גש...)
- טלוויזיה: נושא מורכב. לכולי עלמא: לעניין משחקים של מכבי- מותר. לגבי השאר יש מקום להקל בתנאי שהטלוויזיה היא 16 אינץ' ומטה עם אנטנה חבוטה על גג הטלווזיה, ועדיף שלא נקנתה בכספך אלא הייתה שייכת לסבתא שלך או להורים לפני שהם קנו פלזמה (הס מלהזכיר פלזמה), ובתנאי שאתה לא משלם אגרה. אבל בחייך, בשביל מה לך השטויות והבזבוז זמן הזה? אפשר להוריד הכל ב e- mule מה שבא לך...
- כשהרב עובר לידך, במקום לקום עליך לבצע את ה"סימון", קרי- ניעה של 2 מ"מ בכיוון מעלה המתוזמנת בדיוק כשהרב עובר. נסה לשדר את הרושם האומר "וואלה, עמדתי לקום אבל עברת מהר מידי".
אבן העזר- חתונות ומשפחה
- ריקודים בחתונות של דתיים: זה כבר נושא לספר שלם. בגדול, הז'אנרים וסגנונות הריקוד המוכרים: ריקוד ה"3 צעדים קדימה ואחד אחורה" (במגוון וריאציות- תוך כדי הרמת ברכיים, סגנון פסאודו-תימני וכדו'), רכבת (כן. כמו בגן, אבל אלימה הרבה יותר), מעגל הזקנים (בתדר של 1 סיבוב לשעה) והריקוד האינדיבידואליסטי - אפשרי בריחופים קלים, כנגד כיוון המעגל המרכזי - זהירות מהרכבת! ולאחרונה נוסף גם ריקוד האתיופים, או בשמו המקובל "נגיעה בקו מתח גבוה".
- "חוקי המעגל" הם רבים מספור. נציין רק את תופעת "החיתוך": כאשר נותר מעגל בעל קצה יתום נוהג רקדן הקצה לתפוס יד של רקדן ממעגל אחר וליצור שבלונה חסרת סיכוי לשרוד.
ודגש אחרון: אם אתה מזהה חייל חילוני ללא כיפה ברחבת היקודים, קח אותו מיד על הכתפיים.
- סרטים לילדים: סבא טוביה מסמן גבול גזרה. עמוק בתוך המיינסטרים תמצא את דודו 123...10. זה שהדיסקים יוצאים בקצב של אחד לכמב חודשים זה לא אומר שהם חלטורות של דתיים, להיפך! (זה כן אומר את זה).
חחחח..... אני נקרעתי...![]()
![]()
האם דברים אלו לא נובעים מן הסטיגה השגויה לפיה ,בני הציונות הדתית "פחות דתיים" ? *לא שאני רומז שזה מה שהתכונו במודע...
זה נראה ממש משפיל!
אולי זה המדריך לדתי בקושי
זה לשון הרע על מגזר שלם!
![]()
וג.. 


בדיוק היום חשבתי..עין שלישית..בס"ד.
בדיוק היום חשבתי..
איך זה שרוב החוזרים בתשובה נוטים דווקא לזרם החרדי.
זה חיזק אצלי את ההבנה למה..
לדעתי זה פשוט זלזול.... זה כ"כ לא נכון...
זה ממש תלוי מי, ולא כל החוזרים בתשובה הסרוגים כאלה....
וזה ממש לא קשור לזה שהרבה מהחוזרים בתשובה הם חרדים....
[כן אני חייבת להרוס
]![]()
בס"ד.
אני לא מכלילה,
אבל רוב רובם של הדת"ל הם פשרנים.
ואצל החרדים את לא תראי את זה כי חרדי פשרני הוא לא חרדי.
ודת"ל פשרני נשאר דת"ל.
דת"ל פשרני אמנם נשאר דת"ל
או דת"ל לייט כמו שאומרים היום...
אבל חרדי הוא נשאר תחת ההגדרה חרדי, או מקסימום "חרדי מודרני"
בס"ד.
החברה החרדית דוחה אותו,
אם זה ממוסדות החינוך שלה ואם זה ממקומות אחרים,קהילות וכדומה..
החברה הדת"ל עובדת בשיטה של ימין מקרבת וזה יפה..אבל תלוי איך עושים את זה ומה עושים עם זה.
ואין מה לעשות..בדר"כ תפוח רקוב מרקיב את כולם ק"ו כמה תפוחים כאלה.
די, כל ההשוואות האלה מפגרות... עוד מעט תתחילו להשוות גם בין הגדוילים שלנו לגדוילים של החרדים... שכל אחד יקיים תרי"ג מצוות, ושלום על ישראל...
נעזוב את בעיית הלשון הרע, שאני בספק אם יש לדיבורים האלה תועלת.
ארי צלוב
קיצקץ אני לא אחראי... "אפשר אך ורק מגילאי 15 ואילך מכיוון שאיננו מעוניינים לחשוף את המחלות והחיידקים לילדים שאינם בוגרים"
או שנילך לחלק מים ברחוב,לא קרה כלום.
|מנסה לעודד|
תודה שניסית!