שרשור חדש
הגיגים וכיסופיםרוצהלהיותבשמחה
בס"ד

אז בואו נתפלל
שיבוא הגואל
הרחמים

נבקש מה'
שהחלום יתגשם
ונאמין-

בריבונו של עולם בתורה
במצוות ונעשה אותם בשמחה
כול קדושה שנעשה תאיר ותזרח
ותאיר את כול שמי המזרח
מערב צפון ודרום
ואת ענני המרום

ציפורים ישירו כמה טוב לעם הזה
כול הגויים יתמהו זה העם שהיה מבוזה?! -
וינהרו כולם לכאן
וכול העולם יהיה מוכן
לקבל עול מלכות שמיים

חרבות יהפכו לאגרטל
ועלינו ירד שפע וטל
של ברכה וישועה ושמחה והצלחה
וכולנו נשמח חהחה חה

שנזכה לרקוד במעגל של הצדיקים לעתיד לבוא
ולהתחזק מדבריהם הקדושים ולסמוך על זכותם
ולהאמין שהם עלינו מתפללים שנזכה לכול הטוב הזה!


וואו יפה!תגל הארץאחרונה
בהמשך לשירשור שפתחתיטלי..

יש לי שאלה - נוער וגיל ההתבגרות

כתבתי משהו שקשור. אשמח לתגובות מה הבנתם מימה שכתבתי מה כדי להוסיף וכו

 

לאחי היקר

החלטתי  לכתוב לך אחרי תקופה של נתק. אחרי תקופה שהרגשתי שאתה עסוק בעניינך ואני בשלי.

עברו להם 72 שנים פה במדינתנו כל אחד בעולמו שלו, כשלי קורים דברים כואבים לא כואב לך, ואני מודה כשלך כואב לי לא. כשלך בוער בלב לי שקט. כשאתה בשמחתך אני בעצמי.

איפה הקשר? איפה הקרבה? אתה אח שלי!!! אנחנו מאותו אבא!

נכון. הדעות שונות ואפילו הפוכות ומנוגדות, השקפת העולם שלך, רצונך ודעותיך לא דומים לשלי, אפילו צורת הלבוש שונה צורת ההתנהגות, הכל שונה. אני מסכימה. הכל שונה. חוץ מיזה שאנחנו מאותו אבא. בסופו של דבר אנחנו אחים! בספו של דבר אני אחותך ואתה אחי!

אחי, הפכנו לסטיגמות אני חושבת עליך ככה אתה חושב עלי ככה ושנינו בטוחים שאנחנו צודקים ויודעים הכל אחד על השני. אבל אחי במבט שני אני לא מכירה אותך לא יודעת מה אתה מרגיש לא יודעת מה בוער לך לא יודעת. יודעת רק מימה שמראה לי התקשורת , חוץ מיזה אין לי מושג. וגם אתה אחי היקר לא מכיר אותי. אתה לא יודע כמה בוערים לי הערכים שלי לא יודע מה אני עושה למען מדינתנו. אתה גם ניזון מאותו הכלי. מהתקשורת. ולא! התקשורת לא מראה את כל התמונה לא מראה רגשות מחשבות וערכים של שנינו.

אז איך אדע? איך נסיים את הנתק הזה ופשוט ניתן חיבוק אמיץ אוהב ומעריך?

אחי היקר לא משנה מה הדעה שלך. לא משנה מה הערכים שלך לא משנה כלום.

למרות הכל אתה אחי ואני אחותך. בוא נתגבר על כל הפערים הגדולים שבדרך

ונחזור להיות משפחה גדולה מאוחדת ואוהבת

משפחת עם ישראל.

באהבה גדולה אחותך. לא משנה מאיזה מגזר.

וואו!!!עצמי החביבה

כל כך נכון! כתבת ממש יפה! 

מהמם! אהבתי ממש!הדס????אחרונה

ברשותך אפשר להפיץ לכמה חברות?

....בלונדינית עם גוונים

אני מתגעגעת
הלב נקרע מגעגועים
הקבר פתוח
מחכה שאני יכנס לבפנים
הכל סגור ונעול
איבדתי את המסלול
הייאוש רק מתקרב
הלב מפחד להתאהב
שוב להיפגע
שוב להתאכזב
בשביל מה בכלל עבדתי על עצמי כל כך
אני פשוט לא מבינה את עצמי
בשביל מה
בשביל לקבל על זה עונש
החשק אבד
תקועה פה לעד
בלי תקנה
איבדתי כבר את האמונה
ואני באמת מנסה לשכוח
אבל פשוט לא מצליחה
איך אפשר להצליח
כשעדיין הכל מתגלגל בלי שליטה
כשאת שומעת שהמציאו עליך עוד משהו
איך אפשר להגיד דיי עבר נגמר
איך
כשהכל נפל עלי
וממשיך ליפול
שאני צריכה לעשות את כל המאמץ
והוא יושב בנחת ולא עושה כלום
למה אני צריכה להיענש על משהו שלא עשיתי
אפשר הסבר
למה
באיזה רשות הוא עשה אתזה
באיזה רשות
אני לא הסכמתי לו
נמאס לי לפחד מה כולם יגידו
הסיפור הזה איבד שליטה
זה כבר לא נורמלי
אני לא צריכה לשבת ולבכות בגללו
אני לא צריכה
להיקרע ולהיפגע
רק כדי לא לקרוע אותו ולפגוע בו
דיי זהו
זה נגמר
אני יגיד את כל מה שיש לי לומר
ושיעיפו אותי
למי אכפת
את הלב שלי הוא לפת
כלום לא נשאר לי חוץ ממנו
אפילו אני כבר לא קיימת
בקושי נושמת
הפעם זה על אמת
מה אני רק רוצה
מולו להתעמת
לראות אותו גיבור גדול
מולי
לראות שהוא גם ייפול
בגללי
ואאאאוהכל טוב:-)אחרונה

אמאא

כתבת כל כך יפה.

חיזקת..אשרייך!

יש סגר, אנחנו לא לומדות..ואני מרגישה שאני חייבת לעשות משהומישהי נחמדתתת

מה אני יכולה לעשות?? חשבתי על עבודה אבל אני לא כלכך מוצאת.. 

מה אני יכולה לעשות שהוא לא בבית ואני ירגיש טוב עם עצמי ואשאני לא סתם שורפת את הזמן?

 

את אשכרה לא לומדתתת?רודף אהבה בימים
עבר עריכה על ידי רודף אהבה בימים בתאריך י"ט בטבת תשפ"א 00:04
אני בדרך להתאבד עם כל העבודות ומבחנים שיש לי השבועעעע

סהכ מבחן בשני, עבודה להגיש בשלישי, עבודה בחמישי, מבחן בממ בחמישי,- זה השבוע. עבודה בראשון, מבחן בשני, עבודה בשני.

מיותר לציין שאת כל העבודות לא התחלתי וכנל הללמוד למבחנים כן?
מממממ כל זה זה השבוע???לראות בטוב
אוי וואי
טויב חלק כבר עשיתי אבלל זה פולל😑
אשריךךרודף אהבה בימים
את המבחן הראשון כבר עברנו
והיום מגישים את ספרות ולא התחלתי😋
אבל לפחות את העבודה בהלכה של חמישי סיימתי
וואי לא התחלת את ספרות?? את רציניתת??לראות בטוב

נשאר לי ממש קצתת

אבאלהה בהצלחה לךך🤦‍♀️♥️
אוליילדה של אבא

ללכת לטייל בשמש

ללכת לקטוף פרחים

ללכת לריצה עם חברה

לרכב באופניים

להכין דברים במטבח (כשכל האחים כן לומדים)

לשתול ירקות בגינה

לנכש עשבים מסביב לבית (אם אין לכם מוזמנת אלינו, יש הרבה)

ללכת להפגנות

ללכת לסבא וסבתא (או לעשות איתם זום)

 

מקווה שעזרתי..

 

וויי אהבתי, את מותקהיי לכולםם
תודה נשמה!ילדה של אבא


אממכתום עולה????
ספורט/תחבבים שאת אוהבת/תתמקדי במקוצע שקשה לך ותעופי עליווו
אני פשוט המומה....שושיאדית
בסגר לומדים פלוססססס
הכי קשההההההההה
לנגן על כלי חדשנדב פישר


ללכת לטייל עם חברות בסביבה שלךהממממממממ
לבשל, לפתח תחביבים
זה ממש ממלא את הזמן
אפשר לצייררוצהלהיותבשמחה
אפשר להתחיל ללמוד ספר חדש להתבודד לשמוע שירים משמחים להגיד תהילים על המצב שיבוא משיח בעזרת ה לשחק עם האחים
רעיונותהדס????אחרונה

לכתוב שיר ולהלחין אותו (שיא הכיף מנסיון)

לילמוד משהו חדש (דם בקודש וגם בחול)

לחזור קצת על מתמטיקה ואנגלית...

להתנדב

לארגן דברים עם חברות

לארגן דברים בכללי

לחשוב מה הדרך שלך בחיים

לסדר את החדר (לי יש תירוץ לא לסדר את החדר כי יש לי לימודים אבל לך אין תירוץ)

 

אחת ולתמיד!שושיאדית

שמישהו יגיד לי את הרשימה של האימוגים בערוץ!!!!!!

 

לדוג' : בוחק = (בוחק ) =

כנסי לכרטיס של ימ"לקרובה
ואאאהההההווווושושיאדית


היי ילדים!שושיאדית
יש לי שאלה מאד משמעותית..
סוג של בוחנת אתכם..
אפשר לענות עליה בשני רבדים
בוא נראה מה מעניין כל אחד מכם.....
אז... מה תרצו להיות בעתיד???
הכל תלוי רק בך שושיאדית


הפינה היומית מר' אברום #31- קונספט חדש- תולדות חייוהָיוֹ הָיָה

טוב, אז אחרי סדרה של שלושים סיפורים, חשבתי שכדאי לשנות קצת את הקונספט, ולהתחיל לפרסם בעצם קיצור של תלודות חייו, השלובים יד ביד עם תולדות ישיבת מרכז הרב, הקמת הדור החדש של הציונות הדתית בארץ הקודש, מאבקי הציונות הדתית על ארץ ישראל, ועוד.

בכל פעם אעלה קטע קצר מתולדותיו, לפי סדר השנים, ואני מקווה שהפעם זה יהיה יותר קרוב להגדרה "יומית" מאשר בזמן האחרון... 

 

 

רבינו זצ"ל נולד בשנת תרע"ד, בעיר העתיקה של ירושלים, לאביו - ר' שלמה זלמן כהנא שפירא, שהיה בנו של ר' צבי אשר כהנא שפירא, מגדולי מקובלי ירושלים וחכמיה. ולאמו - הרבנית הענא רייזל לבית זאקס, מצאצאי תלמידי הגר"א הקרובים שעלו בהוראתו לא"י. דור שישי למשפחתו היה הוא בעיר הקודש, ועד סוף ימיו נותר בו חותמה המיוחד והאופייני של "ירושלים שבין החומות". 

מגיל צעיר מאוד החל לעמול ולשקוד בתורה בהתמדה רבה, וכשנכנס ללמוד ב"תלמוד תורה עץ חיים" ששכן בחצר בית הכנסת "החורבה", שם היה לילד השעשועים של רבותיו, שהתפעלו מיחודיותו המופלאה, עד כדי כך היה רבינו בולט בתלמוד תורה - שסיפרו שהמפקח הרוחני של הת"ת - הלא הוא הצדיק הירושלמי רבי אריה לוין זצ"ל, נאלץ לפקח במיוחד על רבינו כדי לוודא שחבריו לא יחמדו לו לצון ויציקו לו מתוך קנאה בגדלותו..

כה רבה היתה התפעלותם של התלמידי חכמים שבעץ חיים מחכמתו ושקידתו של רבינו, עד כדי כך שכבר בהיותו בן 12 עודדו רבו - הגאון הצדיק רבי חיים הקלמן, ה"מלמד" המיתלוגי של עץ חיים, לחבר ספר מחידושי תורתו! ואכן - עד מהרה הדפיס רבינו את ספרו הראשון "דרכי הקניינים" - חיבור עמוק ויסודי בדיני ממונות שבש"ס. זאת עוד טרם נעשה בר מצוה!

 

 

תיוגים:

@ניק כמעט בלי ראש

@טאטע אוהב אותי!

@באולפנה...

@שירה😁

@יוני קדוש

@אודה ה' בכל לבב

@Love the world

@דסדוסה 

@לראות בטוב

@עצמי החביבה

@תורין

@אפרת גלבוע1 

@תגל הארץ 

@סטגדיש

@הולך בטל

@מתנחלת אמיתית

@-אני

@אליאור הדר

 

אם יש עוד מישהו שרוצה שאתייג אותו - מוזמן לומר.

כמו כן - מי שיש לו סיפורים - מוזמן לשלוח לי לפרטי.

 

לכל הסיפורים - מקבץ- כל הפינות היומיות של הסיפורים ממרן ר' אברום שפירא זצ"ל - נוער וגיל ההתבגרות

אוהו! ברוך ה'לראות בטוב
איזה כיף לחזור לזה

תודה רבה!!
תודה רבה!באולפנה...


וואי יפה, אהבתי את הרעיון!עצמי החביבה

תודה לך גם על הסיפורים וגם על זה... בזכותך אני מכירה הרבה יותר את ר' אברום שפעם ידעתי רק שהוא היה ראש ישיבה במרכז ומסדר קידושין של ההורים שלי

בקיצור, אשריך!

תודה, משמח לשמוע!הָיוֹ הָיָהאחרונה

ממש שימחת, ב"ה.. תודה!

ותודה גם ל@לראות בטוב, משמח לשמוע שזה כיף..

שאלה לבנים בלבדקורא ממעמקים

מה לעשות אם אני בשום פנים ואופן לא רוצה ליפול והמחשבות פשוט לא עוזבות אותי?

אני כבר ממוצש נרדף על ידי זה ולא מצליח להתנתק, מישהו מכיר את זה?מבולבל

יש בשביל זה את פורום שלא עשני אישהיהוקפץ


תבקש ממשה בשיחות אישיות שיצרף אותךמושיקו7


..ניק כמעט בלי ראש

תבקש מ@משה במסרים או בשיחות אישיות שיכניס אותך לפורום שלא עשני אישה.

אגב גם לבנות זה קורה שלא תחשובהפילוסופית

תנסה לעשות משו שמעניין אותך ודורש ריכוז ואז לא תחשוב על זה או שתתחיל לחשוב על דברים אחרים, תדבר עם מישו זה פשוט מסיח את המחשבות לכיוון אחר

לבנות אין את המגבלות ההלכתיות שיש לבנים.עץ הזית
פחות מתאים לדיון בפורום ציבורינפש חיה.
יש אפשרות לשנות את השם שלך?אילה1

שם הניק?

ככה קוראים לזה?..

כןניק כמעט בלי ראש

מבקשים בש"א / מסרים ממשה.

במסרים הוא לא עונהמתנחלת אמיתית

ניסיתי פעם

 

לי פעם הוא ענה...ניק כמעט בלי ראש


שלחתי לו ..אילה1


הוא ענה ליאילה1


כןהכל טוב:-)

דברי איתו:

@משה

וואו אתה לא נראה מרוצה משמךג'וני פ
כן אני לא מרוצה חחאילה1
עבר עריכה על ידי שלדג בתאריך כ' בטבת תשפ"א 20:40

ואחת הסיבות שאני לא מרוצה מהשם היא שאי אפשר לדעת שאני בתקורץ

ושיניתי את השםאילה1
הי מגניבמשבצת ‏‎

תתחדשי

אחלה שם

תתחדשי!!עצמי החביבה


תודהאילה1אחרונה


ניקים חתיכים וחמודים וצדיקים-קרובה
נכון עשה לכם כיף לקרוא את הכותרת?

יש לי עצה זהב משנה חיים בשבילכם. באהבה ממני:

אחרי שאתם כותבים תגובה לניק אחר, גם בפורום וגם בשיחות האישיות, תקראו שוב את ההודעה שלכם לפני שאתם שולחים.

בקריאה שניה אפשר להרגיש קצת את עמדת הקורא. לפעמים אתם עשויים לשים לב שניתן לקבל תוקפנות מההודעה שלכם. בין אם בכוונה ובין אם בטעות.
אין סיבה שאדם מהצד השני של המסך יפגע בגללך.
יש דרך למחות בנחת ובשלווה. מה גם שתוכחה מתקבלת טוב יותר אם היא נמסרת בעדינות.
זה השלב לערוך את ההודעה ולנסחה מחדש.
תאמצו את ההרגל הזה, רע לא יוצא ממנו.

והאמת והשלום אהבו.


לילה טוב צדיקים וצדיקות💜

יכלת לדבר בלשון יחיד... 😔😔הָיוֹ הָיָה

אני יודע שאני צריך להתמתן,

אבל אני עדיין שמח לפחות שדברים כאלו הם אלו שמוציאים ממני קיטור... ב"ה.. שזה מה שמרתיח אותי.. ולא דברים אחרים..

אווצצ וואי לא בטוח שזה היה ספציפית אליך כע..סטלנית בפעולה


לא יכלתי. זה מיועד לכולנו.קרובה
אהבתי...כמו שנאמר: "ולא הקפדן מלמד"סטלנית בפעולה

קורץ

וואי תאמת אני גם רציתי להעלות את זה..משתדלת לשמוח
באמת אנחנו צריכים לשים לב שגם באנונימיות אפשר לפגוע וצריך שפה מכבדת..
אם כבר, אז באלי להוסיף שגם בשיחות האישיות- אל תאבדו תערכים שלכם! לי אישית יצא כמה פעמים ששאלו אותי באישי שאלות ממש לא מתאימות. וואלה זה לא לעניין.
קיצר קחו לתשומת ליבכם ונעבוד עלזה
להפך אני חושב שבאנונימיות זה יותר פוגעאוהב לשנוא
כי שאני מתווכח עם מישו במציאות גם שאני תוקף הוא לא ניבהל אבל שקוראים משהו זה נראה יותר חריף
מסכימה ממש! אשרייך ששמת את הדברים על השולחן🙏נועה גבריאל
תודה שהארת את עינינו!שפרינצא בוזגלו


כל הכבוד לך!!! את הצידקה שהעלת את זה ופגיעה באדם אחר זה דברברדלסאחרונה

נוראי שה' ישמור יכול לגרום להרבה בעיות שלא נדבר על הקפדות נכון שהכל נורא נורא וירטואלי אך עדיין יש אנשים שממש רגישים ונפגעים

נמאס לי!שפרינצא בוזגלו

מצפים ממני ליותר מידי! אני לא מסוגלת! יש עלי לחץ נפשי מטורף- אז ברחתי.

אומרים לי שזה לא חוכמה לברוח, אבל זה לא נכון- לפעמים לברוח מזירת קרב זו הבטחה שלא ירו בך…

כולם מצפים ממני, אין לי מה לתת בתמורה, הם חושבים שיש ליותר יכולות מאשר מה שבאמת קיים.

אני רוצה לזרוק ולברוח- מכריחים אותי לחזור.

אף אחד לא מבין שאני צריכה שקט! חוסר התחשבות מזעזע בקטין!

עכשיו מנסים להחזיר אותי למוטב- אבל לא מבינים שלא היה כזה מוטב שאפשר להחזיר אותי אליו…

 

 

(@קרובה, אני ׳ככה׳ מלנטוש- אל תשכנעי אותי!)

באמתרוצה להשתחרר
בלבלו אותך. לא הצליחו לשמוע אותך.
אני לא יודע מי מצפה ממך למה. אבל את צריכה להיות במקום שלא מפחד מאחרים. לא מה יגידו ולא מה יחשבו. אלא רק מעצמך.
צריך לדעת לומר כמו שאמרת 'די! מספיק! אני צריכה שקט, הפוגה, זמן לעצמי להרגע ולנוח. לא צריך לשבת לי על הראש כל היום.' אבל לעשות את זה לא ממקום של יאוש, שנמאס לך מהדרך, מהאמת שבתוכך, אלא ממקום שמאמין בטוב הפנימי שלך, ובזה שאת לא צריכה שיפחדו עלייך או שיכתיבו לך ויטיפו לך, פשוט כי את טובה גם בלי זה, וכרגע זה רק מלחיץ אותך.
אני בטוח שלא צריך להחזיר אותך למוטב, כי גם עכשיו את טובה.
תאמיני בעצמך ובטוב שבך. לא בשביל לרצות אחרים ולעמוד בציפיות שלהם, אלא כי זאת האמת-שהנשמה שהשם נתן בך היא טהורה וקדושה.

מברך אותך שייפתחו לך שערי שמיים, ושערי הלב יתרחבו למולם.
תשתקי.קרובה

את בנאדם חזק כמעט כמו הכוח העצום שאלוקים נתן לך.
תתאמצי עוד קצת. תחזיקי מעמד ותאמיני.

את הטוב- את בוחרת. את יכולה לראות אותו, את יכולה למצוא אותו ואת יכולה ליצור אותו.

לנטוש- בכל מקרה את לא תעשי. אני לא מרשה לך וזו זכותי לגמרי.

את יכולה לבחור ולצעוד למקום אחר. העיקר שלא תברחי ולא תנטשי כמו שאלוקים תמיד איתך.
תהיי גם את איתו. הוא יודע איפה הוא שם אותך, זו אף פעם לא טעות, גם כשקשה וגם כשיש אנשים מאתגרים..

מאמינה בך ואוהבת אותך מאוד💜💜

נ.ב.
מיותר להגיד שאני מבינה אותך. כן?
ואווכתום עולה????
זה פשוט תיאור שלי.
הלחצים בבית הספר, לא לראות חברות, קורונה בכללי ועוד ועד...תגידי תודה שאת מצליחה לברוח...אני לא מוצאת כל כך לאן..
וואלה מבינה אותךשושיאדית
בול הזעקה שלי
חכי לכיתה יא....
חכי חכי!!!!
חכי להיות אמא, חכי חכינועה גבריאל
חחח
אין לזה סוף...
החיים הם מרוץ שלם שלא מפסיק!
צריך להשתדל להנות מהרגע, ובאמת לתת את ה100 אחוז שלנו.
לא להתחיל להילחץ מהעתיד, הוא עוד יבוא ובעז"ה יהיה טוב!
כן... מה שנותר לנו הואשושיאדית
רק לחכות... אה?
דוקא היום הגעתי למסקנה שהיה עדיף לא להוולד בכלל...
זו האשמה הכי גדולה שאני מאשימה את אימא שלי כשהיא כועסת עלי..שפרינצא בוזגלו

למה הבאת אותי אם ההגיון אומר שלילד יש צרכים, ושהוא חופר?

אגב, אין לה תשובה...
 

חח אחותי אהבתיכתום עולה????
היית מעדיפה לא לבוא לעולם?יהוקפץ

(סליחה שאני מתערב בשירשור בנות)
אבל תחשבי שכול הטוב שיהיה והיה לך ולבניך עד קץ כול הימים הוא בזכותה 

האמת שזה לא מרגש...שפרינצא בוזגלו

יש אנשים שהחיים שלהם לא טובים- רק הספק הזה מספיק בשביל לא להביא ילדים לעולם.
תחשוב על זה: למה להכיל/לעודד/לרחם/לבכות על צער של אחרים אם אפשר למנוע אותו מראש?

רק בשביל טוב לא מובטח לא עושים צעד קשה שכזה- כשאני אביא ילדים זה יקרה רק מתוך אידיאולגיה.

(@קרובה)

ברור שהטוב מובטחיהוקפץ

בסוף תמיד יהיה טוב 
(את באמת חושבת שבחיים של מישהו יש יותר רע מטוב ?
לא כול כך הרבה אנשים מתאבדים אבל לעומת זאת אף אחד לא יתן לך לרצוח אותו
אבל אני מודה שיותר מידי אנשים מרחמים על עצמם ברצינות)

וחוץ מזה צריך לאזן את המאזן הדמוגרפי

אז עכשיו ייצרת נשק ביולוגי ללוחמה בערבים? 😉שפרינצא בוזגלו

בעזר ה' יהיה טוב.
אבל רק על הספק הקטן הזה שלא יהיה טוב- עדיף שלא להביא ילדים.

אתה יודע עם אילו סכנות רוחניות/בריאותיות/נפשיות יתמודדו הילדים שלנו?
אני רק משערת, וזה מספיק מזעזע.

אלמלא הייתה לי דרך ואידיאולוגיה יתכן ולא הייתי רוצה ילדים.

עדיין לא ענית על השאלה המרכזיתיהוקפץ

למי אי פעם היה מספיק לא טוב כדי שלא ירצה לבא לעולם?
(ולעומת כול הטוב שתסיגי משוגע אחד או שתיים זה לא הוכחה ברווח מול הפסד)

יש הרבה אנשים שאין להם באמת סיבה לחיות.שפרינצא בוזגלו

הם רוצים למות, רק מפחדים לעשות את הצעד הזה בגלל הפחד מהלא נודע/יצר החיים.

 

מאיפה בדיוק את קובעת את זה?יהוקפץ


אחוז האנשים שלוקחים תרופות נוגדות דיכאון עולה משנה לשנה.שפרינצא בוזגלו

אחד מתסמיני הדיכאון הוא חוסר רצון לחיות.

א דיכאון זה מחלה נפשיתיהוקפץ

וצריך לתת לה תרופה אבל אי אפשר להביא ממחלה הוכחה
ב אם את יודעת קצת לוגיקה בבסיסת את אמורה לדעת שאם אחד מהתסמינים הוא כזה לא מחויב שלכולם יש אותו  ויש הרבה סוגים של דיכאון

א. תרופה לא פותרת את הבעיה, היא עוזרת.שפרינצא בוזגלו

אתה הכללת את כל העולם- אז אני נידבתי לך נתח נרחב של אנשים שאין להם טעם לחיים.
לא לכולם יש, לא כל הדכאונות אותו דבר- אבל ברובם הרצון למות/חוסר רצון לחיות הוא תסמין נפוץ.

מי שמביא ילדים רק מתוך אידאולוגיההיום יהיה שמח

לדעתי עדיף שלא יביא בכלל...

תחשבי על ילדים שמבחינת אימא שלהם הסיבה שהם קיימים זה נגיד בשביל שהעולם ימשיך להתקיים והיא בכלל היתה מעדיפה שלא להוליד אותם...

...שפרינצא בוזגלו

אידיאולוגיה זו אידיאה מסוימת שהאדם הופך לרצון לאחר שנוכח בנכונותה.
אם הוא מאמין בה הוא גם רוצה לקיימה.
אידיאולוגיה זה מעבר לאמת' אידיאולוגיה זה רצון עמוק מתוך חיוב.

אידאולגיה יכולה להתקיים בשכל בלבדהיום יהיה שמח

ובנאדם שלא מרגיש שהוא רוצה את הילדים שלו לדעתי לא ראוי להיות הורה

אידיאה יכולה להתקיים בשכל בלבד, מרגע שהיא הופכת לאידיאולוגיהשפרינצא בוזגלו

היא כבר נהפכת לרגשית.

לא כל כך ברור ליהיום יהיה שמח

למה את מתכוונת בהופכת לרגשית. אבל בנאדם שנגיד עם הדוגמא שנתתי כל המטרה שלו בגידול ילדים היא קיום העולם או שיהיה מי שידאג לו כשהוא יהיה זקן אני לא חושב שכדאי שיביא ילדים

יש אידיאה ויש אידיאל.שפרינצא בוזגלו

אידיאה זה רעיון כלשהו שחושבים שהוא אמת.
אידיאל זו אידיאה שהופחת לרצון.

 

סבבההיום יהיה שמח

בגלל איזה אידאל תביאי ילדים?

כלמיני, למשל שה' ציווה על בעלי להביא ילדים...שפרינצא בוזגלו

משמעות וטעם, נתינה לאחרים, ועוד ועוד...

אזהיום יהיה שמח

את לא רוצה את הילדים

את רוצה משמעות נתינה לאחר או לעבוד את ה'

אני לא חושב שזה מספיק בשביל להיות אימא

אז אל תתחתן עם אישה כמוני...שפרינצא בוזגלו

תחפש לך אישה שאוהבת ילדים ומוכנה לגדל אותם בלי סיבה חוץ מאהבה.

לא בטוח בכלליהוקפץ


דבר אחד (מיותר להגיד שאני מזדהה?)Love the worldאחרונה


מתכון ללכידת גבריםיאישה אישה
תהיו פדחניות!
מתכון מנוסה

*אם התבלבלתי, אנא הפנו אותי לפורום מתכונים(בישול).
מה מה מהה?סטלנית בפעולהאחרונה

צוחק

וזה קורה שוב פעם...אני הולך לישיבה לשבועייםג'קי צ'אן

יאללה ביי

ביי תהנהתגל הארץ
למה עצוב?ילדה של אבא

נראה לי כיף, לא?

לא עצוב...סתם...לימודים וכוג'קי צ'אן


טוב בהצלחה!ילדה של אבא

אשריך שאתה לומד תורה

 

בהצלחההדס????אחרונה


דוסים רוסיםבחור נאה

איך אתם מרגישים כשאתם שומעים אנשים דוסים מדברים רוסית או במבטא רוסי למה אין הרבה כאלה, והרבה פעמים אני רואה שמסתכלים עלי בצורה מוזרה כשאני מדבר רוסית מה אתם חושבים?

בקורונה הראשונה שלי...שושיאדית

הייתי נחושה ללמוד ערבית...

ולמדתי ודיברתי עם בדודה שלי ערבית וממש הייתי טובה בזה עד ש...****

ואז פשוט העדפתי לנדף את השפה המגעילה הזו מהמוח שלי... בלעעעעעעעע

תגידו אם אתה נעצר בהפגנהI Hate You

לוקחים לך תפון? באיזה מצב הם יכולים להשאיר אותך לילה?

 

התשובה לשתי השאלות:הָיוֹ הָיָה

הם עושים מה שבא להם.

 

 

עד שהקב"ה יעביר אותם סדרת חינוך, במהרה בימינו.

..באולפנה...

לוקחים לך את הטלפון.. כמעט כולם נישארים שם עד הבוקר. 

וגם.באולפנה...

לא מביאים אוכל ושתייה, לא מסכימים ללכת לשירותים ויש לי חברות שהטרידו אותם שם. כי לא נענו לבקשתם

 

..I Hate You
עבר עריכה על ידי נגרינסקי בתאריך ט"ז בטבת תשפ"א 19:45

הלחצתם אותי.... אני רוצה ללכת להפגנה עם חבר.... מוצש גבעת התחמושת...

והלחצתם אותייי

 


אל תנבל את פיך בגלל הרשעים האלה!באולפנה...

וכן חשוב ללכת! רק תדע להזהר. למרות שהם עוצרים סתם את מי שבא להם

....עבד ה'.
עבר עריכה על ידי עבד ה'. בתאריך ט"ז בטבת תשפ"א 15:27

נערך

הם עושים מה שבא להםLove the world

ואם פתאום באלהם ויש להם חשד עיל איזה משהו לגבך או לגבי חבר שלך או משהו כזה הם בכייף יכולים להשאיר אותך שם עוד המון זמן,

וגם הם לא יתנצלו עם בסוף זה היה טעות

אהה וכן, הם גם לרוב לא יתנו לך לעשות את צרכיך במקום, אז תתארגן מראש...

הכי פשוט זה לנסות לא להעצר

תלוי באיזה צד של המזל אתה באותו היום... 

....עבד ה'.

צר לי לאכזב, המון זמן זה מקסימום לילה וחצי יום, אח"כ צריך לבקש הארכת מעצר וכו'

לנסות לא להעצר? אתה לא מחליט הם נופלים עליך...

 

 

קיצור אל תנסו להפחיד אותו, זה לא מפחיד, בואו להפגין!

אממממממLove the world

אני נעצרתי ל36 שעות

על מה?

על זה שהייתי לייד בחור שהיה מבוקש לחקירה ולא ידעו איפה הוא

אז הם אכשרה השאירו אותי שם יום וחצי

לאידעת מה היו הכללים

אבל הם היו מגעילים מאוד

....עבד ה'.

לא הבנתי בדיוק את המקרה, צריך לבדוק, בקיצור עקרונית אי אפשר להעצר ליותר מידי זמן, ללא הבאה בפני שופט, מה גם בהפגנות אין יותר מידי על מה להעצר אז השיחרור הוא מהיר עד הבוקר וזהו...

אההה לא נעצרתי בגלל הפגנהLove the world

זה היה משהו שונה...

אבל זה מרגש שכבר יש לי חומר בתיק שלי במשטרה... עלק...

....עבד ה'.

הבנתי לכן כתבתי את ההמשך, לאט לאט לא לצבור יותר מידי חומר בפעם אחתקורץ

חחחחחLove the world

פרטים חסויים...

ניסית לתבוע אותם דרך חוננו??אלי הבת????

אפשר להרוויח מכאלה דברים מלא כסף...

לא באלי להתעסק איתם בשום דרךLove the world

בתקווה שלא יהיו לי סיבוכים נוספים..

אבל המספר רשום אצלי

הייתי מציעה לך לדבר עם עורך דין של חוננואלי הבת????

ולשאול אותו אם יש לך סיכוי להצליח לתבוע אותם.

אם לא בשביל להעמיד אותם על מקומם אז לפחות בשביל הכסף. אני אישית מכירה כמה כאלה שתבעו את המשטרה בבית משפט וקבלו פיצויים לא רעים בכלל.

לרוב עוצרים רק את מי שחוסם כבישיםאלי הבת????

או סתם מתפרע.

אפשר ללכת להפגנה בלי לעשות את זה ואז הסיכוי שיעצרו אותך נמוך.

אם אתם בנושא כבר..באולפנה...

שוטר גנח בי בפנים ויצא לי פוול דם מהאף ועדיין הוא כואב לי ועקום. למי אני יכולה לפנות? אני רוצה לתבוע את המשטרה!

יש הוכחה? תיעוד? שם שוטר?עבד ה'.


לא ממש.באולפנה...

אנשים ראו את זה..

 

אז סתם חבל לחשוב על אופציה בכלל, כי לא יקרה כלום...עבד ה'.


אוף!באולפנה...

הרשעים האלה! הלך לי האף..

אף עקום? ואי ואיLove the world

השוטרים של היום... הם לא השוטרים של הלילה...

השוטרים של העבר הם אותם שוטרים של העתיד..מאמין וזורע:)
אותו חרא
לא נכון, פעם הם נתנו לי טרמפLove the world

היום רק בוקסים

וואלהמאמין וזורע:)
גם לי

לתחנת מעצר..
לעעעעע, ישר לבית, מתל אביבLove the world


לא.מאמין וזורע:)
לתחנת משטרה הקרובה
כע לבית, יש אנשים טוביםLove the world


לוקחים. אין מצבמאמין וזורע:)
כל המתמסכנים פה תרגעו תכלס עוצרים את מי שדורש את זהקוואלה

תכלס כל עוד אתה מפגין בשקט ולא מנסה להתעמת עם השוטרים לא יקרה כלום מי שמתגרה בהם מקבל את שלו

אמממ, טעות בידךLove the world


זה לא נכוןמאמין וזורע:)אחרונה
המעצרים הם בשביל הרתעה
אם עשית בלאגן אולי תעצר
אבל גם אם לא עשית כלום ותפסו אותך בעין אתה נעצר סתם..
מנסיון..
כולם כולם לפתוח!!הממממממממ
פה למטה יש קישור שדרכו נשלחת הודעת תפוצה כתובה לשר אמיר אוחנה, למי שיש וואצאפ תשלחו!!



Share on WhatsApp
??????????????הכל טוב:-)

אני בשוק!!!

לא הבנתי מה צריך לשלוח לו?yes123


יש לך וואטצאפ?כתום עולה????
אם כן פשוט תלחץ ותראה
אם לא תשלח לו במייל דורשיים ועדת חקירה חיצונית וזה...
יאווו חזקכתום עולה????
יאללה להפיציץץץץ
בבקשה שיוזמי העצומה ישתפו אותנו בכל המידע - שכל אחד יוכלעץ הזית
להחליט באופן חופשי האם ההתנפלות על המשטרה מוצדקת.

לא שמענו עד כה מדוע הנערים היו שם, מדוע נמלטו מהמשטרה, מדוע לא אמרו למשטרה מייד שהבחור חסר.
אמרוו ואמרווכתום עולה????
הנערים צרחו שהבחור נהרג לו מתחת לרכב ולא האמינו, עד שעוד מעלתם יסתכלו והבינו דהוא מת לא נתנו להזיק עזרה. אתה קולט את האבסורד???!!!
זה.לא נתפססס
שעה וחצי הגופה שלו הייתה שרועה על האדמה ואף אחד לא עשה כלום!!!! השר בצלאל סמוטיריץ רץ אליו ברגל וחסמו אותו....אז אל תגיד שהם הלא בסדר, כי מי שהורג נער תמים הוא בפירוש לא אחד שלא צריך להתנפל עליו סתם...
תודה על ההקשבה ...
צריך להקפיד על מידע אמין.אדם כל שהוא

לא מצאתי מקור אמין לכך שהשוטרים ידעו על פצוע נוסף ולא נתנו טיפול, או אפילו לכך שהנערים טענו שזה מה שקרה.

אבל יש פשעים אחרים שהשוטרים ביצעו, ופשעים נוספים שיש חשד כבד שהם ביצעו.

בגלל זה חותמים על עצומות ופועלים לשכנע את אמיר אוחנההממממממממ
שיפתחו ועדת חקירה *חיצונית*, שתשפוט בצדק ותראה לכולם את הראיות האמיתיות, ולא את הטיוחים של המשטרה!
ואם השוטרים משנים כל שתי דקות גרסאות לסיפורהממממממממ
אז אתה כבר יודע למי צריך להאמין..
בדיוק...כתום עולה????
בשבוע שעבר הם שינו 3 גרסאות...
נוו באמת אתם רציניים?
בוודאי המשטרה שיקרה, אבל לא בהכרח שמישהו מהצדדים אומר אמת.אדם כל שהוא

הרבה אנשים לא אומרים אמת אם אמירת האמת תכניס אותם לבית סוהר.

האם ייתכן שהמשטרה שיקרה בגירסה הראשונית שלא דיברה בכלל על התנגשות, ועכשיו אומרת את האמת?

זה כמובן חשוד מאוד, אבל אני לא יכול לשלול את זה בוודאות.

למה? אם זו האמת, למה הם לא אמרו אותה מההתחלה?

ייתכן, [וכמובן, זו רק אפשרות], שהם לא רצו לספר בכלל על התנגשות, כיוון שגם אם זה כמו הגרסה שלהם, עדיין הניסיון שלהם לעקוף במצב הזה היה מסוכן מאוד, ומיותר לחלוטין. ורק אחרי שהם הבינו שאת ההתנגשות הם לא יכולים להכחיש, הם סיפרו את האמת,

במשטרה הכל ייתכןהממממממממ
יכולים להמציא גרסאות משלהם על ימין ועל שמאל..
ייתכן שהם חשבו כך, אבל ההתנגשות היא וודאית לחלוטין וגם אי אפשר לפספס את הסימנים על הרכב של המשטרה.
אני בהחלט בעד חקירה, וגם לפני החקירה ברור שהמשטרה פעלה...אדם כל שהוא

בצורה בעייתית מאוד, כי אפילו אם נאמין לגרסה הנוכחית של המשטרה, ההתנהלות הייתה בעייתית מאוד.

מצד שני, ככל הנראה ההאשמה הספציפית לגבי מניעת טיפול במכוון לא מבוססת כלל, והנערים כלל לא טענו אותה.

נראה שהנערים לא דווחו על כך שהוא חסר. אולי כי הם היו בהלם מהתאונה [סביר גם לפי התיאור של השוטר], אולי הם לא ממש היו מודעים מי יצא ומי לא, ואולי הם חשבו שהוא ברח.

....הממממממממ
אם כן, למה הם מנעו מאנשי זק"א לסרוק את המקום? למה הם לא בדקו באמת אם יש עוד מישהו ברכב?
ואכן זה לא ברור ממש עד הסוף מה הנערים אמרו לו, אבל אנחנו נוטים להאמין שהם באמת צעקו לשוטרים שהוא מתחת למכונית...לפחות זה מה שהם אמרו אחר כך, והם יותר אמינים מהמשטרה בכל מקרה..
איפה ראית שהם אמרו את זה אח"כ?אדם כל שהוא


ממש מפריע לך שתוקם ועדת חקירה חיצונית?הָיוֹ הָיָה

למה?

אם אתה משוכנע שהמשטרה דוברת אמת - זה גם מה שייצא בועדה, לא?

לא טענתי שהמשטרה נקייה. אלא שבהתקפות עכשיו על המשטרה.עץ הזית
צריך לנהוג בשקיפות.
לבוא בידיים נקיות, לא להסתיר מעשים שנוער הגבעות כנראה עושים וכנראה בגלל זה המשטרה שוטמת אותם.

לנוער הגבעות יש דימוי לא-חיובי במיוחד בעקבות היסטוריית מעשים שלהם.
יש שקיפות מלאה.הָיוֹ הָיָה

המשטרה שוטמת אותה כי היא שוטמת את היהודים הנאמנים.

והסיפור על "היסטורית המעשים" זה עוול בעצמו.

 

 

ואגב, עצוב שכשמתעסקים בלחקור על מותו של נער, אתה עסוק בלספר על "היסטוריית מעשים" ולהגן על המשטרה.

איבדת כל רגש יהודי?

עצוב לראות את ההתפרעויות חסרות הרסן של אותם המכוניםעץ הזית
נוער הגבעות ותומכיהם.

בושה של התנהגויות פרועות.
נכון, רק זה עצוב. הכי עצוב. כי לרצוח את אהוביה זה סבבה.הָיוֹ הָיָה

תתבייש שאתה מתעסק בכם חסמו כביש לא חסמו כביש כן הרביצו לשוטר לא הרביצו לשוטר, בשעה שקול דמי אחיך זועקים אליך מן האדמה.

כל יפיופי הנפש, שסותמים ת'פה כשיהודי נרצח, אבל צועקים ככרוכיא כשאיזה נער קדוש מלטף שוטר.

בושה לאנושות.

מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוךעץ הזית
משנה, מסכת עדיות, פרק ה', משנה ז'
בקיצר, אתה תומך ברצח אהוביה.הָיוֹ הָיָה

נקווה שה' יראה לך את האור בקרוב.

תתפלל שזה יהיה בדרך הקלה, כי גם יש לו דרכים לא ממש קלות, לפעמים.

מקבל גם SMS?חתול עם רישיון


תשלח לו במיילyes123


אממ אני מעדיף SMS. אם זה לא יעבוד אז אני יעבור למיילחתול עם רישיון


שלחתי SMS.... מקווה שיראהחתול עם רישיון


אפשר להיתקשר?יהוקפץ


אממ נסה. תעדכן אותנו אם הפעלת את הקוד שמשחרר טיל לארה"בחתול עם רישיון


הוא על ביטחון פניםיהוקפץ


כע כע. אני יודע. התקשרת?חתול עם רישיון


כן אבל זה עשה מוזיקת המתנה אז ניתקתייהוקפץ


יואוו אבל למה לשגע אותו בהודעות??שושיאדיתאחרונה

באמת חושבים שזה יזיז לו...

נאיביים שכמותם...

ואיי מתחרפנתת (לא קשור לקורונה/פוליטיקה/משו כזה)😅🙈כתום עולה????
**עצבנית**
יש לי חברה שפשוט מעציקה את האופי שלי. אני לא יכולה אני עוד רגע מתפחלצתת
אם זה באופן דיבור, בשירטות, באוכל ופשוט הכלל
כל פען שאני עושה משו שבאמת מרגיש לי משמעותי היא פשוט עושה במקומייי
אני יסביר, סתם לדוגמא נרשמתי לפרוייקט מסויים, התחלתי לפעול בדרך מסויימת והיא פשוט עשתה אחריי, ו"הגדילה ראש" להעתקה. אין זה לא יאומןן
אני מצטערת שאני משתפת אותה בדברים אבל אם אני לא יגיד משו היא תעלב ותעשה ברוגז כמו ילדה בת שנתיים ואין לי כוחותתת
אני ביישנית מטבעי, ושאני מתלבטת אם לעשות משו שחשוב לי בשנייה שאני בא הלעשות היא פשןט עושה את זה במקומי,
היא מנסה להרוס כל פעם שאני מתחילה משהו. דיי אני משתגעתת זה לא שאין לה חברות או משהו כזה, יש לה משפחה גדולה, בנידודים, חברות למה לדחוף תעצמך לחיים של מישהי ולהרוס?
אני לא יודעת מה לעשות....
אשמח לעצות🙈כתום עולה????
זה פשוט קורה מלא פעמים ואני לא יודעת איך להגעב ..
תודההה
אוחאמרלד
באמת מעצבן ולא נעים...
זה נשמע שהיא פשוט מנסה להיות כמוך,
אוהבת את הסגנון שלך. מעריכה את הרעיונות
(תתקני אותי אם אני טועה...)
ותדעי שזה די דבר שקורה שבנות מנסות להיות כמו מישי אחרת..
אז זה מחמיא לך 🙂
לגבי הצורה שהיא עושה את זה.. בעיה.
אבל אני חושבת שאת יכולה לנסות לעזור לה
למשל כשיש לך עוד רעיון לפרוייקט,
להציע לה אותו...
חוצמיזה שאם היא עושה כמוך בדרך כלל
רואים ממי זה בא באמת...
אולי אפילו לשתף בדברים שבכללי לא אכפת לך
שימי לב כדאי להתייחס אליה יפה , נראה שאת משמעותית לה...
השאלה אם היא לא תלויה בך מידי
כי את עדיין לא אמא שלה או משו.
אבל את יודעת, בע"זה זה יעבור❤


אממכתום עולה????אחרונה
תאמת שזה לא נראה בגלל זה כי יש ימים שהיא מתעלמת כזה ממני או סתם לדוגמא ממש לפני כמה דק אני וחברות שלי רצינו להפגש (כולל אותה אחת) וכל אחת כתבה שעה שנוח לה, אני כתבתי 5 והבנות שהיו זמינות אמרו שזה נוח להם ואז היא רשמה לא הבנתי מה הבעיה ב4 וחצי? גם שהיא רואה שלרוב נוח 5..ואיי מסובך לי להסביר אבל באופן כללי שאני מנסה לקבוע עם בנות אחרות היא תבטל אותי...
אבל לפעמיים זה ההפך..ואי זה מסובך🙈
ו..תודה🙈❤
איך להתנהל נכון בתקופות מאתגרות?אמרלד
כשיש לחצים ועומס...
בכל תחום שהוא,
ולא להגיע למצב שרק המחשבה על העול תגרום לא לעשות כלום.
מוזמנים לשתף בטיפים ותובנות בעניין🙂



..כתום עולה????
אז גמני מחפשת תשובה לזה אבל בגדול, לקחת דף או לרשום בטלפון
משימות:
1
1
3
מה שחשוב לי לעשות:
1
2
3
מה שלא נורא אם אני יפספס
1
2
3
לחלק למשימות קטנות וחמודות
זה עוזר לי..בהצלחה
שמעתי משהו בעניין:לראות בטוב

לחלק את המשימות לארבעה חלקים:
- דחוף וחשוב
- דחוף, אבל לא חשוב
- חשוב, אבל לא דחוף
- לא דחוף ולא חשוב

ואז לעשות כמין רשימה של מה את רוצה להספיק באותו יום, ולחלק לפי הקטגוריות..
הרעיון עם הרשימות נשמע מעולה. תודה רבה!אמרלדאחרונה
די כבר זה כואב!יהוקפץ

זה פשוט כואב לקרוא את הדברים האלה 
ח"כ מתן כהנא: השסע בעם לא ירפא את עצמו - מדיניות ופוליטיקה
בשביל מפלגה דתית לאומית התורה אמורה להיות מעל לכול !

ולמה כול פעם שאני קורא את זה
ח"כ מתן כהנא עונה לרב יצחק יוסף - חדשות כיפה סרוגה
אני שומע את יוסף דיאלידאן באוזניים

לגבי הראשון אתה צודק, לגבי השני ממש לא.הָיוֹ הָיָה

איך הגעת ליוסף דיאלידאן?

הוא פשוט צודק. עם כל כמה שכואב להודות בזה - הראש"ל שליט"א, שהוא גאון וצדיק ללא כל ספק. אמר דברים חמורים מאוד שראוי למחות עליהם. 

 

 

 

בכל מקרה, אשריך זה מכאיב לך.

"דואגים בכספם לעולם התורה " לא מספיק לך?יהוקפץ


אל תיצמד לשורה כזו או אחרת, לא חכמה לתפוס במילה.הָיוֹ הָיָה

וכן, לא מספיק לי,  הזלזול של הראש"ל בישיבות ההסדר בגלל שיוצאים משם גם בעלי בתים, הוא נורא, בפרט בהתחשב בכך שאותם בעלי בתים הם אלו שמחזיקים לו את הישיבות, מה רע?

 

 

אמנם אח"כ הראש"ל הבהיר את עצמו, שכוונתו היתה שמי שרק למד בהסדר ולא המשיך אח"כ בלימודים תורניים - לא יכול להיות רב. 

אבל כל עוד לא יצאה ההבהרה - המחאה היתה מחוייבת!

והטון שבו זה נאמר?יהוקפץ


איך אומרים בישיבות, "בדויחק"...הָיוֹ הָיָה

זו לא טענה.

א לא אומרים כך בישיבותיהוקפץ

 ב ברור שכן הטונים של המילים מעלים לי תפיוז

נו, לא ביקרת בכולן.. הָיוֹ הָיָה

אני לא מסכים.

איך הגעת ליוסף דיאלידאן?תלמידה לחוצההה

אם אתם מדברים על יוסף דיאלידאן מאיסתרק ומהללאל... 

אני בדיוק סיימתי את מהללאל...

ויוסף יצא חלאת אדם

למה צודק?בן מכיר

הוא הדגיש: פתרון שעומד בגדרי ההלכה

כי האמירה הזו היא מס שפתיים.הָיוֹ הָיָה

היא כמו ההוא שטען לי בנשו"ט שהוא תומך בשחרור נשים עגונות ללא גט, אבל הוא תומך שימצאו לזה מקום בהלכה.....

 

 

התורה אוסרת נישואי כהן וגרושה, או עגונה. ואין לזה פיתרון בגבולות ההלכה, אין.

 

לא נכוןבן מכיר

ברוב המכתב/פוסט/מאמר הוא דיבר בעיקר על הדרישה של בני תורה להזדהות עם בעיות של אחרים.

בשני המקרים השאלה הגדולה היא מה יעשה האדם כשרבותיו יאמרו לו שאין פתרון, יעבור על ההלכה או ימשיך להזדהות עם האחר בלי לחטוא.

בלי קשר לדעתך בקשר לפטרונו הפוליטי של מתן כהנא, הוא עצמו פועל הרבה (או לפחות מנסה) בתחומי הדת בשיתוף עם רבנים.

לגבי הפיסקא האחרונה שלך - נכון.הָיוֹ הָיָה

ואני מעריך אותו על כך.

 

זה לא משנה שהפוסט המסויים הזה הוא קריאת תיגר על ההלכה. גם אם זה עטוף במעטפת שמתאימה....

מבין השורות הבנתיבן מכיר

(יתכן שאני סתם מנסה להוציא אותו צדיק ללא סיבה) שהוא חושב שכמו שהוא גילה באמצע החיים שהוא לא כהן ויש את הפתרון המוכר של ביטול קידושין לממזרים, אז של(כמעט)כל בעיה יש פתרון קסם שפשוט לא אוהבים להשתמש בו.

אני בכל אופן לא רואה אותו עובר על ההלכה ברגל גסה בעקבות המאמר הזה.

הנה התחלנו.. ביטול קידושין...הָיוֹ הָיָה

בדיוק זה הבעיה, שיש חכמולוגים שקוראים לזה "במסגרת ההלכה" בעוד אין זה אלא עקירת הדת.

 

 

לא אשכח, שבא "רב" מסויים (השם שמור במערכת) למרן הגר"א שפירא ואמר לו ש"יש לו רעיון לעגינות - לעשות אפקעינהו לקידושין" ר' אברום הרים את הראש מהגמרא ואמר: "גם לי יש רעיון: אפקעינהו לתעודת רבנות, מה דעתך?" וחזר ללמוד....

לא הבנתבן מכיר

אני לא מביע צד הלכתי בעניין (אני יודע שמשתמשים בזה רק במקרים קיצוניים ביותר, אם אני לא טועה הרב רוזן השתמש בזה על מנת לבטל ממזרות של בעל ואישה ניצולי שואה שלא ידעו אחד על השני ונכדיהם עמדו להתחתן), אני בא לומר שאנשים שלא מבינים את חומרת ההיתרים שהם שמעו עליהם סיפור של פעם בחיים, עלולים שלחשוב שהסיבה היחידה (או העיקרית) שלא משתמשים בהיתרים הללו היא מתוך שמרנות ותו לא. ולכן הוספתי ש(אחרי שמתן כהנא ידבר עם רבנים והם יורידו אותו מהעניין) הוא לא יעבור בפועל על ההלכה ועל דברי הרבנים.

יודע מה? די שכנעת.הָיוֹ הָיָה

עדיין צורם לי, אדם ירא שמיים לא היה מכריז הכרזות בומבסטיות לפי שעשה את אותו בירור עם רבנים, אבל זה כבר לא לא נורא כ"כ כמו שהיה בעיני בתחילה.

בעיני זה לא היה הכרזהבן מכיר

בומבסטית על שינוי או עיקום ההלכה, שים לב שרוב המאמר זה דיבור על הזדהות בכאב והצהרת מחויבות להלכה

סליחה על הבורות, מי זה יוסף דיאלידאן?לראות בטוב
חפשי איסתרק בספריות לא קשה למצוא...תלמידה לחוצההה

ואז מהללאל ואז יוזבד 

מזהירה זה ארוך מהללאל הכי

אהה מהספר🤦‍♀️לראות בטוב
אוקיי..
חשבתי שזה מישהו מוכר כזה...
שמעתי על הספרים אבל לא קראתי אותם
(וכמה ארוך? קראתי גם של 800 פלוס עמודים😅)

מממ מעניין?

(וסליחה אם זה נקרא ניצלוש, לא חייבים לענות)
מעניין בטירוף אבל מצריך ריכוזתלמידה לחוצההה

ומומלץ צלהסתכל ברשימת השמות מאחורה על כל שם כגם כמה פעמים לפי הצורך

אם רוצים ספר להנות ממנו אז זה לא לכם

אני קרתי כי אני תולעת ספרים אבל לא מומלץ לאלה שאוהבים לקרוא מהר וקצר

אהה סבבהלראות בטוב
ואממ אני מאווד תולעת ספרים אפשר לומר רק שבזמן האחרון אין לי ממש זמן לקרוא|מבאס|
והספריה אצלנו סגורה..
קיצר נחכה לאחרי הסגר בעז"ה
אחים שלי קראו ונראה לי גם אמא שלי.. יש מצב
כחכחכצמטייס בשחקים
ןדחגח
נכון!!!!!!!!!!!יהוקפץאחרונה


איסתרק-600 מהללאל-900 יוזבד א-530 ב-400 נראה ליתלמידה לחוצההה


הוא אמר פתרוןבן מכיר

שעומד בגבולות ההלכה

וואו השבת יצא לי לחשוב על זה שזה פשוט מגניב שאני יהודייה!!900

כאילו אשכרה זכיתי בזה מתוך מליונים שלא זכו! זה זכות מטורפת וגם חובה.. וואו!

וואוyes123

שחושבים על זה ככה, זה באמת נשמע... וואו

יותר בקטע של מליארדים, באמת וואו!אודה ה' בכל לבב


כמה מתוק...הָיוֹ הָיָה

תכל'ס,

יותר משיעורים עמוקים ורעיונות יסודיים.

כל כך מתוק לראות משפט כזה, סתמי, ככה...

 

 

לא רק שזכית שאת יהודיה,

זכית שאת מרגישה!

 

אשרייך!

אללה אריאלהולך בטל


לי עלתה מחשבה דומה...Love the world

תחשבי על יהודי אחת נגיד בסין

יהודי אחת בתוך מלאירד גויים

גויים עם כול מה שזה כולל, גויים גויים

והוא יהודי!!!!!!!!!!!!! הבן אדם הכי מושלם בעולם!

חח אשרייךהיי לכולםם


הלוואי עליי להרגיש ככהאוהב לשנוא
וואו אשריך שהגעת לזההדס????אחרונה

זה מטורף! הלוואי עלי שאני גם יתלהב מיזה שאני יהודיה...

 

אנשים בעלי נוקיה !!!!!!!שקד מהצפון

 

יש לי כבר שעה טקסט חסר ..... מה עושים ?? 

 

בוכים, ומחכים ומחכיםLove the world


חחחחחחח תכלססשקד מהצפון

 

 

אבל יש רעינות משהוא ??שקד מהצפון


לבקש שישלחו שוב, לפעמים זה לא מצליח לקבל את כל ההודעה...נ.ד.ב

וכדאי אולי למחוק הודעות מהפלאפון לפעמים הבאות...

תודההה רבהההשקד מהצפון


אווחח זה דבר בלתי נסבלמשקפת
אני לא מכיר פתרונות חוץ מלבקש שישלחו שוב ולדאוג שהיה מספיק מקום להודעות
תזרקי ותתפסי ח"י פעמים ותגידי מה יצא לךהולך בטל


חחחחחשקד מהצפון

 

דרך אגב אני בת חיוך

 

ערכתיהולך בטל


חחח אוי סיפור חיינו!!!!!!!!הלב בוערר למלך


חחח מזדהההדס????אחרונה