המודעה מעונת הרדיפות הקודמת...רכס רמת מגרון
[בזמנו, שעת ההפגנות היתה ב9 וחצי, המודעה שונתה בעקבות הפרסומים עכשיו].

הפלאייר שהודבק על דלתי הבתים ברעות, והוכנס לשמשות המכוניות:
20091013180708.doc
בציפיית הישועה.
כדאי לבדוק, אבלקטיף שניתאחרונה
מישו כתב את זה בנוער וגיל ההתבגרות,אנונימי (פותח)
אני יושב, חושב. הלב פועם בחוזקה. ההתרגשות מתחילה לצוף. שוב.
אני חושב, אך שוב איני מצליח להבין.
לא מצליח להבין - מדוע זכיתי אני, מתוך מאות מיליוני יהודים אחרים לאורך ההיסטוריה, להיות חלק מתהליך הגאולה האחרון, הסופי והמוחלט של עם ישראל?
לא מצליח להבין – מדוע אני, בנוסף לגאולה שאני שותף בה, נולדתי לחיים טובים, חיים שכמותם לא היו לישראל לפחות באלפיים השנים האחרונות, ואולי, (וכך נראה לי) חיים שלא היו לעם ישראל משך כל ימי היותו?
מדוע אני זכיתי לחיות בארץ ישראל – העשיתי משהו כדי להביאני לכך? מה יש בי, שלא טעמתי טעם גלות מימי?
למה דווקא אני נושם את אויר הארץ, מהלך בה, שותה את מימיה, אוכל את תבואתה?
למה אני אזכה להיקבר בעפרה, ועלי יאמר: "כל הקבור בארץ ישראל - כאילו קבור תחת המזבח" (כתובות קיא)?
למה תגיע דווקא לי הזכות (בעז"ה) – לשרת בצבא ההגנה לישראל, ולהילחם על קידוש ה', העם והארץ, בכל לבבי ובכל מאודי ובכל נפשי – אפילו נוטל את נפשי?
אני מגיע לחברון ולא מבין. למה דווקא אני זוכה לראות את המקום הזה? למה אני איני צריך לדמיינו כשאבא מספר לי עליו בעיניים נוגות – אלא יכול לראותו? למה אצלי המערה היא אמיתית, גשמית, ולא תמונה?
למה אני מתפלל בקבר רחל כשאני נטוע על אדמתי? למה אני איני נזקק להתפלל בו שנשוב מהר ביציאתנו מהגלות – כי אני כבר כאן?
למה אני יכול להתפלל ליד שרידיו של בית המקדש, למה אני יכול לעמוד ולראות מקום משכנו? למה אצלי הכל כ"כ מוחשי וקיים וישנו – ולא חלום רחוק?
אני חי בגאולה! אני הגאולה! אני חלק מעם ישראל ששב לארצו ושולט בה!
"יהדות ארץ ישראל היא הישועה עצמה" (אורות)
יש לי הזכות להיות ממחדשי מלכות ישראל בארץ ישראל! מראשוני מחוללי תקומת עם ישראל בארצו! בימים ההם יש מלך בישראל!
מלכות ישראל קמה בארצו בימים אלו ממש! ימים אלו – אלה ימי חיי!
יש לי הזכות להיות חלק מקיבוץ הגלויות שמתרחש – עם ישראל חוזר ומתקבץ בארצו! "פתחו שערים ויבוא גוי צדיק שומר אמונים" (ישעיהו כו).
הקב"ה חידש לנו מלכות בארץ ישראל! אמנם זו עדיין לא מלכות בן דוד, אבל מלך שהוא ישראל! מלך מזרע יהודים! כאן בארץ ישראל!
"איפה חברון שלנו? איפה שכם שלנו? איפה יריחו שלנו?" – בשליטתנו! חזרנו אל ארץ אבותינו! הארץ המובטחת, שהובטחה לנו לפני שלושת אלפים שנה!
ואין זה כימי כורש – שם נזקקנו לאומות העולם לשבת בארצנו. אנו יושבים כאן בזכות עצמנו. כוחנו ועוצם ידינו!
לא היתה תקופה טובה יותר לעם ישראל מבחינה צבאית. לא היתה תקופה שבה צבא ישראל יכל לעשות ככל העולה על רוחו. איננו סמוכים על אף אחד יותר. אין איש שיוכל להשמידנו. אנו כאן בזכות עצמנו!
מדוע זכיתי?? אינני מצליח לעכל את הזכות שיש לי.
----------------------------------------------------------------ולכן,--------------------------------------------------------------------------------
מה מפריע לי העיוורון שאוחז חלק מאיתנו בתקופה זו. עיוורון שגורם לזלזול במלכות ישראל.
הרי אפילו אליהו, באומרו לאחאב: "וַיֹּאמֶר לֹא עָכַרְתִּי אֶת יִשְׂרָאֵל כִּי אִם אַתָּה וּבֵית אָבִיךָ" (מלכים א, יח) – רץ לפני מרכבתו לכבודו. "וְיַד ה' הָיְתָה אֶל אֵלִיָּהוּ וַיְשַׁנֵּס מָתְנָיו וַיָּרָץ לִפְנֵי אַחְאָב" (שם). חריפות הביקורת והתוכחה לא הכהתה את כבוד מלכות ישראל.
ולא זו בלבד שמבזים כבוד מלך ישראל, אלא אף מחלישים את כוחה הלאומי של המלכות, ביכולת עמידתה ובשלטונה:
"וְלֹא עָצַר כֹּחַ יָרָבְעָם עוֹד בִּימֵי אֲבִיָּהוּ וַיִּגְּפֵהוּ ה' וַיָּמֹת" (דברי הימים ב, יג) – והרי ירבעם מת רק מאוחר יותר! (רד"ק שם) – אלא מסבירים ש"ויגפהו ה' וימת" פירושו שנתבזה ע"י אביה (רות רבה פרשה ז) – ונגרמה חולשה במעמדו, בעוז המלכות שבו, עד שמאותה שעה ואילך החל להפסיד בכל מלחמותיו. למרות כל עוונותיו הרבים – אי הנהגת הכבוד בו היא שגרמה להחלשה ביכולת הנהגת המלכות שבו, עד שהוא הולך ונחלש, מפסיד במלחמותיו, ולבסוף הוא עצמו נהרג ורבים מישראל עמו.
"ביזוי המלכות אינו חשבון פרטי, אלא יש בזה הטלת ארס, השפלה כוללת, הפוגעת בכל יכולת העמידה והשלטון"
כותב הרב: "השליטה ( - השלטון המלכותי) במהותה, היא עוצמת החיים המתגלה באיזו מרכזיות אישיות מאוצר הכלל, הנקשר בו והנסמך עליו, היא כח חיים עצומים המפעמים בכלליות הקיבוץ". אותה האישיות, המרכזת את החיים הציבוריים – מוקמת היא מהשמים. שהרי "אפילו ריש גרגותא (=הממונה על החופרים) מן השמים מנו ליה" (קידושין עו), על אחת כמה וכמה הממונה על המכלול השלם של החיים הציבוריים על פיתוחם ועל שמירתם – ודאי שמשמיא נבחר הוא לתפקידו. וכיוון שהוא הנבחר הרי ודאי יש בידו לקחת את "כח החיים העצומים המפעמים בכלליות הקיבוץ" ולפעול בו ברכה גדולה. יש בו, באותה אישיות מרכזית, כוחות חיוביים אדירים, כוחות של קודש, עוז וגבורה, למרות שלא תמיד ניתן לראותם ולהכירם במבט חיצוני, שטחי. האמונה בכוחות אלו, הגנוזים פנימה, היא שתביא להוצאתם לפועל לטובה ולברכה. ולהיפך – ביזוי המלכות מדרדר את מצב האומה - "ואם תראה דור שמנהיגיו רעים, דע לך – לפי שהיה להם מנהיג טוב והיו מבזים אותו" (ספר חסידים, סימן תרצד). כמו כל מידה כנגד מידה שאינה רק עונש חיצוני אלא טבועה היא בחוקיות המציאות – כך גם כאן, דהיינו – ביזוי המלכות גורם להשפלת והעכרת כל האווירה הציבורית, לירידה בכל חוסנו הנפשי של העם, ולפי המעמד הירוד הזה של הציבור – אכן ראויים הם למנהיג רע. הביקורת וההתנגדות שיש להביע מדי פעם היא רק כנגד השלילה אך לא נגד עצם האישיות או הממשלה. בהתנגדות ובביזוי למלך עצמו, לממשלה עצמה – את עצמנו אנו מבזים, את כח החיים הלאומי שלנו אנו מחלישים.
(מסוכם מלאמונת עתנו – החל מ"הרי אפילו אליהו")
מלכות ישראל היא דבר כל כך טהור, כל כך קדוש. איך אפשר לבזות אותה?
האינכם רואים את גודל הנס?
אנו בארץ ישראל. כל בניין פה – בניין שיהודים בנו! כל כביש כאן – יהודים סללו! החשמל שמאיר את בתינו – יהודים מפיקים! כאן בארץ ישראל! אינכם מתרגשים בראייתכם את דגל ישראל מתנופף ברוח? אינכם חשים בגאולה?
נכון, לא הכל טוב, יש עוד לתקן. יש עוד צרות. אך הן קטנות לעומת הישועה הגדולה שישנה. נכון, איננו יכולים להתיישב בכל גבעה. אבל אנחנו בארץ ישראל! ירושלים אינה ארץ ישראל? חברון אינה ארץ ישראל? בית אל אינה ארץ ישראל? תל אביב אינה ארץ ישראל? - כמה מאבותינו יכולים לכתוב בקורות חייהם שהם אי פעם נגעו בארץ ישראל?
- ואנחנו גרים בארץ ישראל. שולטים ולא נשלטים. מטילים אימתנו ולא יראים. והיאך נעיז ונקשה פנינו ולא נודה על הטובה אשר גמלנו ה', אשר הוציאנו מצרה לרוחה, ומאפלה לאורה, ומשעבוד לגאולה, וממוות לחיים? ה' נתן לנו את ארץ ישראל, והקים לנו מדינה, ונתן לנו צבא לשמור עלינו יומם וליל. "אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם ה' לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר (תהילים קכז).
ועוד משהו. מצפים אנו לבניין בית המקדש. אך איך ייבנה ואנשים ששנאת חינם בוערת כאש בעצמותיהם? בוערת במטרה לשרוף כל החושב אחרת, כל הטוען שטובת עם ישראל תצמח ממקום אחר?
נכון, יודעים אנו שנסיגות לא יביאו שלום. שהן רק מדרבנות לעוד מלחמה. אך מה לעשות, ויש אנשים החושבים אחרת, ואינם חושבים זאת מתוך רשעות ח"ו, אלא באמת חושבים בכל ליבם שבזה יבוא טוב לעם ישראל?
אינכם מבינים אותם? אנשים אלו, אנשים מסכנים הם. חיים הם בלי משיח, בלי גאולה, חיים הם בלי תשועה מוחלטת של עם ישראל במהרה. ולכן, לאחר עשרות שנות מלחמות – רוצים הם קצת שקט, קצת שלום, קצת מנוחה. רוצים, ומוכנים לעשות הכל ע"מ להגיע לכך. הם מסונוורים מהמחשבה על רוגע, על חיים שלווים, על חיים בלי פחד ממות הבן שמשרת את עמו.
רחמנים הם – מזרע אברהם. מרחמים על אויבינו, ואינם יודעים כי "כל מי שנעשה רחמן על אכזרים נעשה אכזר על רחמנים" (מדרש זוטא - קהלת פרשה ז). אפילו שאול המלך – שקיבל חינוך יהודי, והיה צדיק גמור - חטא בדבר, שחמל על אגג ולבסוף טבח את הכהנים בנוב. ואיך הם לא יטעו?
רוצים הם להאדיר שם ישראל בעמים. אינם רוצים שיתחלל שם קודשו. לכן מנסים הם למצוא חן בעיני העמים.
אינם יודעים ש"הן עם לבדד ישכון" – "לא כדרך כל אומה ולשון כשהולכים בגולה ומתערבים עם המגלים אותם משיגים בזה אהבה וחשיבות כל אחד בעיניהם יותר משהיו נפרדים מהם. אבל לא כן עם ישראל כשהוא לבדד. ואינו מתערב עמהם ישכון במנוחה ובכבוד". "ובגוים לא יתחשב" - (כשהוא מתערבב בגוים) "אינו נחשב בעינם להתחשב כלל לאדם" (העמק דבר פר' בלק, ועי"ש)
האם זו סיבה לשנוא אותם? האם זו סיבה לרצות ברעתם? – הרי אינם מבינים, אינם יודעים!
האם גם אחיכם הקטן, לו היה שובר לכם איזה חפץ שעמלתם קשות לבנותו – האם הייתם חפצים ברעתו?
"אני מעיד עלי שמים וארץ, שחבתי היא גדולה, ממש בכל לבבי ובכל נפשי, לכלל עמנו ולפרטיהם ולכל מפלגותיהם... בכל סיעה ובכל תנועה ישנם בודאי דברים שאיני יכול להסכים עליהם, אבל זה לא יוכל לגרום, שאהבתי מלאת השלהבת היוקדת בי לעמנו הקדוש ולכל פרטיו תהיה נפגמת אפילו כחוט השערה, והיא עומדת בקרבי במדה שוה למכבדי ולבוזי, את כולם אני אוהב בלא מצרים". (מאמרי הראי"ה)
אנו כועסים, זו זכותנו. אך איננו שונאים. איננו רוצים שיקרה להם כל דבר רע. להפך – עלינו להתפלל שיגלו את אור ה' ההולך ומתבהר בימינו – אור הגאולה שהולכת ומחזירה עטרה ליושנה.
במקום לשנוא – יש להוסיף אהבה. עלינו להוביל את עם ישראל קדימה. איננו עושים זאת מתוך עליונות. אנו זכינו בחסדי ה' לראות את אור הגאולה.
"אין שום ישועה שלימה באמת, כי אם שהנושע פעל להופעתה בפועל ידיו" (שמונה קבצים, ז, מב)
מוטל עלינו תפקיד גדול. אם קיבלנו כ"כ הרבה – עלינו להשקיע הרבה עוד יותר. עלינו לגלות את ה' לעם ישראל, עלינו לגלות את אור ה' בעמים: "אֲנִי ה' קְרָאתִיךָ בְצֶדֶק וְאַחְזֵק בְּיָדֶךָ וְאֶצָּרְךָ וְאֶתֶּנְךָ לִבְרִית עָם לְאוֹר גּוֹיִם" (ישעיהו מב)
(סליחה מראש אם מישהו נפגע - לא באתי לפגוע באף אחד, רק לעורר את הנושא)
עניין..ככה זה כל הפנאטים...(כמעט כל..)אומרים שאם אב"השתדלותנו
היום הילולת החתם סופר - הנה סיפור עליו....מורדכי ציון
יש פורום טיולים- כאן לא המקום..פעימהאחרונה
מה עשה מטען נפץ בשכונת הר נוף • חשיפהאנונימי (פותח)
|
מה עשה מטען נפץ בשכונת הר נוף • חשיפה בשבוע שעבר עצר השב"כ פעיל ימין חרדי שהסתתר בדירת מסתור בירושלים, בה נמצאו אמצעי לחימה רבים • העצור, אזרח אמריקני, חשוד בשורת תקיפות: פיגוע שנאה ותקיפת פרופ' שמאלני יוסי כץ, כתב בחדרי חרדים תאריך: 12/10/2009 13:32:00 |
הכוחות, שהתרכזו ברחוב שאולזון בשכונה החרדית, גילו במקום מספר מטעני נפץ, והספקולציות סביב זהות מניח המטען, הפכו למין ספורט לאומי בימי חול המועד, בהם עיקרי החדשות נעים מסביב לזהות מקבל אמירת הפסוקים בחצרות החסידיות.
אלא שמידע שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' שופך מעט אור על הפרשייה התמוהה. אנחנו מפרסמים את הפרטים שברשותנו בזהירות המתבקשת, מתוך רצון כן לא לפגוע במשפחות המעורבות בסיפור, שעוד צפוי להסעיר את הציבור בישראל.
בימי חול המועד נעצר י.ט (שמו המלא שמור במערכת), תושב היישוב שבות רחל, ואב לארבעה.
י. נחקר בחשד למעשים חמורים על רקע יהודי לאומני (ביניהם תקיפת פרופ' שמאלני ידוע, ופיגוע שנאה בתל-אביב).
י. הינו אזרח אמריקני חייל מרינס לשעבר, מעצרו התבצע בדירת המסתור ברחוב שאולזון בשכונת הר נוף בירושלים. בדירה נמצאו אמצעי אמל"ח, ביניהם חומר להכנת מטענים. חלק מהמטענים נוטרלו בשעת לילה בסמוך ליער ירושלים, הצמוד לשכונה.
ביום מעצר, בשעות הצהריים, הגיעו למקום מספר אנשים בלבוש אזרחי, וחיפשו את בעל הדירה. משלא מצאו את מבוקשם, עזבו, וחזרו בשעות הערב. בשעה 1 לפנות בוקר ניתן האות לפריצה לבית, וכעבור מספר דקות יצאו הבלשים מהדירה כשהם שולפים את י. עם שק על ראשו.
עוד באותה שעה נערכו חיפושים גם בבית הורי אשתו שבשכונת הר נוף, שם לא נמצא דבר. כמו כן נערכו חיפושים בביתו שביישוב שבות רחל, ובעוד מספר בתים שבמחלקה היהודית בשב"כ חשדו כי לאיש יש קשר אליהם.
בבית החשוד בשבות רחל נמצאו עוד 4 רובי M16 המחוברים לטלסקופים.
הבוקר (ב) הוארך מעצרו בבית המשפט בפתח תקווה בשלושה ימים נוספים. במהלך הדיון אמר השופט לעורך דינו של החשוד: "אל תנסו לערער, כי עד כה לא הגיע אלינו תיק עם כל כך הרבה ראיות ברורות, הקשרות את החשוד למעשים החמורים שעשה".
י. כפר בסמכות בית המשפט לדון אותו. לדבריו "בית משפט שאינו הולך לפי חוקי התורה לא מקובל עלי". לטענתו, חוקרי השב"כ מונעים ממנו שינה ואף לא נתנו לו להכניס תפילין, אך הוא לא מתכוון להתחנן בפניהם.
האם תוכח אשמתו של י.? ואיך ישפיע הדבר על היחס לחרדים? האם נשוב לראות הסתה תקשורתית פרועה נגד הציבור החרדי? כולנו תקווה שלא.
פורסם פה כבר. יעקב טייטל משבות רחל.השם הוא המלך!
זה דוקא אתר מאד אמין, אבל לא משנה..השם הוא המלך!
לועס בגת-דבריך לא נכונים!האדמו"ר מסאטמר
מה לועס גת עם כל האידיש??מאחורי הקו
מדבריך ניכר שאינך גולש באתרים הללו,האדמו"ר מסאטמר
זו לא שמועה!!!אנונימי (פותח)
מדינת משטרה!!!!!!!!!אנונימי (פותח)אחרונה
הוקמה יחידת מסתערבים חדשה שתפעל בקרב ערביי ישראלgolani
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מישהו יודע מתי סיבוב שערים הקרוב - (ר"ח מרחשוון)?נעם הנשמות
יום חמישי, בעזרת ה' .אזמרה...
באמת הסתפקתי בגלל זה ועכשיו הבינותי. תודה רבה !נעם הנשמות
חובר'ה אז מתי הסיבוב?...אחותי?!
חבר'ה*אחותי?!
פשוט תחכו להודעות בפלאפון.תפוזה 1
אין לי....יהודי מרמ"ג
כתבו כבר: ביום ראשון ל' תשרי!קשקשןאחרונה
למצות את הדין עם הסרבנים שעשו תעמולה נגד ישראלהאדמו"ר מסאטמר
השלושה, יובל אופיר (20), עומר גולדמן (20) וסהר ורדי (19), קיימו אירוע מיוחד באוניברסיטת קייפטאון (UCT) הנחשבת למוסד האקדמי המכובד ביותר ביבשת - ומול מאות סטודנטים, בהם גם סטודנטים יהודים, קראו לנוכחים לנקוט בחרם על מדינת ישראל.
לא יאמן שילדים כאלו חונכו וגודלו בחברה ישראלית
אני מתבייש לדעת שיש בתוכנו שורשים רעים שעלולים לפגוע ולגרום לחרפה למדינה שלנו
3 ילדים לא מספיק שקולי דעת כנגד ישראל.
ילדים שלא יודעים מה המשמעות של מה שהם עושים וכמה נזק הם יכולים להסב למדינה.
אנו פועלים במטרה להוקיע אותם.
אין צדק בכך שלא פועלים על מנת למצות עמם את מלוא חומרת הדין.
.http://news.walla.co.il/?w=/2/1584707
קישור לכתבה-האדמו"ר מסאטמר
ומה רע במה שהם עושים?אנונימי (פותח)אחרונה
האם אין צדק במה שהם אומרים?
לוקחים אנשים מאירופה. אירופאים לגמרי. מיישבים אותם ברמת אביב, על שטח כבוש שנשדד מהמקומיים.
שולחים את הילדים שלהם לשטחי יו"ש, להלחם עם המקומיים (הן יהודים והן ערבים) ולהכפיף את האוכלוסיה המקומית (הן היהודית והן הערבית) לחוקי מדינת תל אביב.
זה נראה לכם הגיוני? זה נראה לכם צודק באיזשהו קנה מידה?
הם חושפים את ערוות החברה הישראלית. הם חושפים את ערוות המדינה הישראלית.
ובעיקר, בלי להבין זאת, הם חושפים את ערוותם שלהם.
מה אתם אומרים?דביר ע
ח"כ בן ארי: לא שמענו על צווים מנהליים נגד אנשי השמאל
ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) מגנה את הצווים המינהליים שיצאו כנגד פעילי ימין ללא משפט. "מדובר במשטרת מחשבות ומוזר לשמוע שרק נגד פעילי ימין יוצאים צווים שכאלה. לא שמענו על צווים מינהליים נגד אנשי השמאל בבילעין ונעלין שזורקים אבנים על חיילים", אמר ח"כ בן ארי.
הבוקר הוציא אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני צווי הרחקה משטחי יהודה ושומרון נגד שני פעילי ימין מיצהר, אריאל גרונר ועקיבא הכהן. הצווים תקפים לחצי שנה
טוב מאוד, מגיע להם.הסנה-בוער
הרבה זמן לא היינו ברעות במוצ"ש...
רכס רמת מגרון
תהייה בעניין:רכס רמת מגרון
תראו, זה לא סוד שאנשי יצהר, ומהבולטים בהם- שלושת נושאי הצו, עסוקים בעיקר בפעילות המכונה 'תג מחיר'. [להבדיל מאנשים אחרים שמניפים את דגל ההתיישבות והבנייה.]
מלכתחילה, מדיניות התג מחיר נועדה ע"מ להלחיץ את הגופים הממסדיים ולתת להם תחושה של חוסר שליטה. ככל הנראה, זה הצליח: כיוון שאין לממשל שליטה על תגי המחיר ועל מי שיוזם ופועל אותם- הוא נאלץ לנקוט נגדם בצעד הנואש של צו מנהלי.
נגד מאחזים הצבא עדיין חזק, וברצונו מפנה או מותיר. מאחזים, במובן מסוים- זה קטן עליהם. מאחז לא יכול בשום מצב לעמוד כנגד גזירת גירוש. אין מה לעשות הצבא גדול וחזק עלינו.
לעומת זאת- המגרש בו הצבא לא כל יכול הוא המגרש שלא מוגדר עפ"י הכללים שלהם. המיקום הזמן והאופי הם עצמאיים וכאובים: תגי המחיר.
עכשיו- תגי מחיר זה נחמד. אבל הקמת מאחזים זה בניין, וזה בניין הארץ. זה אינטרס כללי, זה המעשה הנכון, זה עיסוק בחיוב וזה מה שיהודי נדרש לעשות בימים אלו בארץ ישראל.
אבל: תג מחיר זה מלחיץ אותם. ראינו איך הסיורים בחברון דחו את פינוי בית השלום, ראינו איך זה מיסמס את הפינוי של רמת גלעד, ואנחנו רואים, באמצעות הצווים הללו, כמה הממסד חסר אונים אל מול תגי המחיר.
התהייה שלי היא כזו:
לאיזה מקום נכון לנתב את הכוחות? ז"א, עכשיו אנחנו עומדים בפתחה של מערכה. אהוד ברק התחייב להתחיל לפנות את המאחזים לאחר חג הסוכות. במה נכון להשקיע כעת- האם עלינו להלחיץ את המערכת בתגי מחיר ולהפחיד אותם מהתעסקות איתנו, או שנכון להמשיך לבנות ולהתרחב- ולקבוע עובדות בשטח. ועל יד כל בית שמיועד לפינוי להקים כעת שישה מבנים נוספים?
ובכלל, באופן כללי- האם הלחצת המערכת היא חיובית? האם נכון יותר לבנות, להיפגע ולספוג פעם אחר פעם, או שאפשר גם להעמיד מאזן אימה לטובתנו באמצעות פעילות בעלת אופי שונה?
בציפיית הישועה.
אם פשוט לתפור תיק- למה הם נותנים מנהלי?רכס רמת מגרון
אז אולי זה עקיבא הכהן, אריאל גרונר ואליאב אליהו אחרים ממי שאני מכירה.
כי את האלה שאני מכירה נהוג להזכיר באותו משפט יחד עם צמד המילים 'תג' ו'מחיר'.
בטח שניתן להסיק עפ"י הצווים מה מפריע להם. צו הגבלה מנהלי הוא מהלך חסר אונים כנגד תופעה שהם מתקשים להגיב אליה באף צורה אחרת. צוים מנהליים גוררים ביקורת מכל צדדי המפה הפוליטית עקב היותם מנהליים, וזה מצטייר כלֹא הומאני ודיקטטורי, אם יש להם סיבה חוקית- למה הם מפחדים לומר אותה?
כנראה שקשה להם לגבש ראיות מוחשיות לתיק מסודר, אבל הם יודעים שהם חייבים להלחם נגד תופעה מסויימת שמתרחשת, וכיוון שאין בידיהם לעשות זאת ע"י כלים לגיטימיים- הם נאלצים, בחוסר ברירה, להשתמש במה שפחות קונבנציונאלי.
בציפיית הישועה.
ל'לועס גת': בלי קשר דעתך - עצה: דבר בצורה יותר יפההשם הוא המלך!
אני תוהה אם את שווה תגובה.רכס רמת מגרוןאחרונה
והחומר הסודי בטח נוגע לרולטה הרוסית שהם משחקים כל יום חמישי בלילה ביצהר, לא? או אולי לחוגי הפוקר שהם מעבירים לילדי הגנים...
אני ילדה קטנה ומשולהבת. ונראה שגם כל מי שאתה לא מסכים איתו עונה להגדרה הזו. וסליחה על כך אדון הבגרות והיישוב.
אין פה סודות צבאיים, או אפילו בליל של משפט שעלול להפליל או אפילו לשמש ראייה. לפני שאתה מתריס- תברר את אמיתות הטענה.
ואולי בכל זאת יש כאן מישהו שמוכן להגיב עניינית?
בציפיית הישועה.
כוחות בילוש ו-3 ג'יפים הגיעו למאחז 'גבעת ספר'השם הוא המלך!
חשש פינוי הלילה במצפה אביחי (גבעה 18)-להגיע דחוף!!n.m.
מי שלא מגיע........n.m.
עדיף שתגיע לגבעה ישר ......n.m.אחרונה
ישתבח הבורא היה אחלה ב"ה....שיח השדה..אחרונה
ווווווווווווווווואאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווו
היה מזה שמח..!!
שוב פרצו לנשים בירוק לאתר????גדי .
מי בכלל נכנס לאתר של נשים בירוק??ב"השתדלותנו
חח אשכרה...שיח השדה..
עכשיו האתר פועל.לוטמניה
שבועיים?איזה חודש ו..גדי .
המעוניינים בתרגום ההודעהכ"ך
ווארט מענין בהקשר של חג הסוכות לארץ ישראלאנונימי (פותח)
הבנתי..פשוט אני לא מובנת..הוד':)
מישהו מכיר את שכונת 'קדמת ציון' באיזור הר הזיתים?נעם הנשמות
האם זו השכונה החדשה 'נוף ציון' או שזה משהו אחר?נעם הנשמות
ביררתי, תודה (לא שמישו פה עזר לי אבל פסדר..חח..).נעם הנשמות
חחחשיח השדה..אחרונה
מי בא לשבות עמי בהקפות שניות???ימית1
כנראה אני..ובאים מלא חבר'ה!גדי .
אולי אניקראתיך
יש הפתעה!!'ערבות הדדית'
אבל זה עדיין נשאר סוד. מי שיבוא- ישמע!!!קוקו
אני יודעת מה ההפתעה!!!הוד':)
בעזרת ד' יתברך.. יש שם מקום לבנות, נכון?אחת מהשומרון
...!!!-אוישש למה את הורסת?קראתיך

לא, יש עוד הפתעות..קוקו(='ערבות הדדית'
נכון: זה סוד שכמעט אף אחד לא יודע עליוקוקו
מחכים לכם!!!
אני לא הורסת..הוד':)
אני יבוא בעזרת אבא!!אחותי?!
ואני בעזרת אמא.(אם היא תשחרר את האוטו..)'ערבות הדדית'
חחחב"השתדלותנו
...!!!-לא הבנתי מה רצית...קראתיך
למה להגיב פה ולא למי שרצית להגיב?שירה חדשה
אבל אנשים-
למה לא להגיב לפי הסדר? למה שהשרשורים פה יהיו מבולגאנים?
תשבו ללמוד איך להגיב ותחזרו אלינו. זה לפעמים כבר מעצבן.
פה זה עוד בסדר.
אבל בשרשורים ארוכים שדנים שם ואנשים מגיבים למישהו מסויים תוכנית אבל לא טכנית- זה יכול לשגע.
לא מבינים מי מגיב למי וזה לא נוח.
אבל לתשומת לב כולם...
הבנתי שזה היה בצחוק..ואני אנסה להסביר..הוד':)
הודיה את באה?שיח השדה..
עד עכשיו לא רציתי לבוא..כי אין לי כח לנסוע שעתייםהוד':)











רק השניה ראיתי את זה...חחשיח השדה..
פאדיחה...
..קיצר בואי נזרום עם זה, ונעשה צחוקים...



שמו אותך להיות סדרנית??הוד':)
חחח... ווואוו את באה איזה כיף..!!!שיח השדה..אחרונה
במעוז אסתר זקוקים מאד לאנשים למניין - אז מי שיכול!נעם הנשמות
חג שמיייח לכולכם!!!!!!אנונימי (פותח)
) ואחותי משגעת אותי לבוא להקפות בשבות עמי , האמת שאני באה רק אם אתם מוצאים לי חתן , ורק אם יש פעילויות שוות ,( פשוט אחותי הגבעוניסטית , תקעה אותי בכל מיני ... חורים .... סתם מותק של אחות!!!) נראה לי שאני יודעת מי אחותך..הוד':)
אולי אני לא מכירה אותך אישית..אבל הרבה סיכויים שאתהוד':)
למה מבאסת אותי??הוד':)
"...!!!"ב"השתדלותנו
הודיה...ילדת כאפות...שיח השדה..

צודקת..באמת כבר חפרתי..הוד':)
אגב..שיהיה לך גם פיתקא טובה!!הוד':)
הודיה...את נשמה...וגם קרועה על כל הסכל...שיח השדה..

...!!!
.!!!!
.!!!
..!! חסר לך אם לא.
..
טופ...
.!!!





