מתכוונת בעיקר בהייטק אבל לא רק..
אצלי בחברה פוטרו המון אנשים,נסגרו מחלקות שלמות
לכאורה הדבר הנכון הוא לחפש את המקום הבא אבל אני רואה מסביב ככ הרבה פיטורים שברובם לפחות באופן רשמי הסיבה היא ai וכמובן שהדולר שקל לא מוסיף.
סייטים ישראלים נסגרים ונפתחיפ בהודו במקום...
אז גם ברמה הפרקטית אני מתלבטת אם לעזוב מקום (לא יציב) לטובת מקום שעלול להיות לא יציב גם כן כשאין לי שם פזם ואולי אני לא אצליח להוכיח את עצמי לפני סבב הפיטורים הבא
אבל בעיקר נפשית, קשהההה לי
גם המורל בריצפה
אנשים אצלנו שולחים קו"ח, מתראיינים, אווירה לא נעימה אחרי שחסרים אנשים שככ אהבנו לעבודה איתם, יש הרבה יותר עבודה כי יש הרבה פחות אנשים ותחושת חוסר יציבות ברמות הכי גבוהות שיש.
אני יודעת שאני חייבת לחזק את האמונה שלי
אני משתדלת ללמוד רבינו בחיי
אבל אני ממש אבודה ושחוקה ומפחדת, סוחבת יום אחרי יום אבל זה לא נהיה קל יותר.
כתבתי מבולגן וגם לא הכי קשור לפורום אבל חייבת לפרוק את זה ואני אוהבת את המרחב פה❤️





בשורות טובות, בהצלחה