כפי שיותר נראה אצל גאוני אשכנז שמדייקים ומחלקים ומפלפלים כדרכם הקדושה,
או שהכל צריך להיות בנוי על הגמרא ממש ממש כפי שנראה אצל גאוני ספרד שמדייקים ברש"י ומסבירים את כל הראשונים במילות הרש"י ומסבירים סברת כל אמורא וסברת מחלוקת רש"י ותוספות ומדייקים בלשונות תוספות מתי שאומר וא"ת ומתי שאומר 'קשה' וכו כך שהכל בנוי על המילות עצמם בלי להוסיף לפלפל 'באוויר' כביכול.
הבעיה הגדולה שלי בשיטות הללו ובמיוחד בשיטת אשכנז היא שבקצב כזה אדם יכול גם שנה לשבת על דף גמרא, כי כל חזרה נוסף חידושים וחידושים כידוע.
אכן נראה כך, תודה!