כל מי שמתכנן להגיע מחר לחסדי נעמי אשמח שיכתוב כאן /ישלח לי מסר /ישלח לי סמס.
ויכתוב באיזה שעות הוא מגיע.
חסדי נעמי פתוחים וצריכים חבר'ה מהשעה 9:00-19:00
יישר כח עצום!
כל מי שמתכנן להגיע מחר לחסדי נעמי אשמח שיכתוב כאן /ישלח לי מסר /ישלח לי סמס.
ויכתוב באיזה שעות הוא מגיע.
חסדי נעמי פתוחים וצריכים חבר'ה מהשעה 9:00-19:00
יישר כח עצום!
והכי עצוב, זה שאפחד לא באמת רוצה לשמוע אותי ואת נהחפירות שלי.......
מי בכלל איכפת לו ממני?
למה ה'? חשבתי שאתה טוב ואוהב? למה אתה עושה לי את זV?
ואכפת לו והוא אוהב אותך יותר מכל אחד/ת אחר/ת!!
בשבילך נברא העולם באמת!!!! זאת לא סתם סיסמא...
נשמה!!
אם באלך לדבר..אני פה בשמחה..לא תמיד אני יכולה לעזור ה' נתן לי כוחות מוגבלים אבל בעזרתו אנסה...
באמת תבואי!!!
אני בינתי'ים בש"א...
לפעמים קשה לנו לראות את זה אבל כל מה שהשם עושה הכל לטובה!!!!! אנחנו צריכים לזכור אתזה !!! משפט נורא מחזק.. אם תרצי אני פה ישמח לעזור!
בהצלחה!!
ה' אוהב אותך ..כאילו את ביתו היחידה,בבת עינו!!הקב"ה...לא באמת עושה לך דברים רעים כדי להזיק לך...הוא לא יפגע בך....אל תשאלי למה !!תשאלי ..בשביל מה??מה המטרה הזאת??שמעתי מאיזו הרצאה של מישהו (למי שמכיר..ינון,ראש מדרשת צוריאל)שסיפר שהוא היה בהרצאה של שולי רנד..ואיזה חילוני אחד ישב לידו וכל דקה בערך אמר לו:"הם החרדים האלה עושים עבודת ה' באמת ..לא כמוכם..הכיפה הסרוגה.."לא משנה..ואז שולי רנד שם לב לזה,קרא לו לבמה וסיפר לו דבר כזה....שאתה נופל...מה אתה אומר?הוא ענה לו:"למה?" הוא אר בידיוק!!!זאת התשובה...לא למה אלא בשביל מה הסיבה הרי אבאל'ה שבשמיים לא יעשה לך רע סתם ככה....הוא רוצה שתביני לשם מה הנפילה הזאת!!ואז הוא סיפר שבסיום הצילומים לאושפיזין(סרט)הוא יצא וכל הצלמים והכתבים התנפלו עליו...והוא הרגיש למעלה..הרגיש טוב..ואז,פתאום הוא ממש החליק ונפל....וממש ככה!!הוא התחיל לשאול את הקב"ה בשביל מה? מה המטרה לכך...וכשהוא אמר את זה קלט שלידו יש שקל...הוא הרים את השקל,שם בכיס והלך..הגיע לכותל...פתח את הסידור להתחיל תפילה..ופתאום בא אליו קבצן...ואמר לו:"בסרט אושפיזין היו לך 10,000 דולר...אתה יכול להביא לי לפחות שקל?"ושולי רנד כ"כ הצטער שלא היה לו כי הארנק שלו היה בבית...ואז הוא נזכר בשקל שמצא אחרי ששאל את הקב"ה לשם מה הנפילה הזאת...את מבינה את הפואנטה?הקב"ה מסובב את העולם בכ"כ דייקנות כדי שדבר רע בא רק כדי לחשל אותך או ללמד אותך דברים...אל תתבאסי מזה...(כמו שאתה רואה גמאני חופרת.אבל מאוד)פשוט תמיד תזכרי את מה שאמרתי לך שלא שואלים למה...מחפשים את המטרה לכך....וחוצמזה את תמיד יכולה להתייעץ איתי באישי 
ואני בכיף מוכנה לשמוע ולעזור!!!!!!!!!!!!!
אתם לא יודעים כמה טוב לי לראות את כל התגובות המעודדות.....
אולי לא הכל ורוד אבל החלט עשיתם ליטוב על הלב....
תודה נשמות יקרות |נשמע חסידי|
את מוזמנת בכיף לאישי.....
באמת!
גם אם כאילו קשה לך עכשיו להתפלל אליו,כי את מרגישה שהוא לא איתך...
תתפללי בכל זאת,תבקשי מה' שיאיר לך את העינים לראות איך הוא יתך ועוזר לך.. ואז ממילא תראי את המציאות טובה יותר..
ואני מאמינה שאחרי שתראי שה' איתך,תראי שגם יש לו הרבה שליחים...
יש המון אנשים מדהימים שישמחו לשמוע,ולעזור...
ואם כבר מדברים על עזרה..אני אשמח מאוד לנסות לעזור ..ואולי ה' יתן לי כוח גם להצליח...
בהצלחה רבה,יקרה!
ברור שכולם יודעים...מה השאלה??
אש להבהבעזהי"ת
עשיתי על זה גיאוטופ שלם, אבל גם לפני זה ידעתי עליה הרבה.
למה?
אז כן, אני יודעת.
נכנסתי לשוק - איזה בנאדם נורמלי מפוצץ סירה עם אנשים בתוכה רק בגלל שהוא לא מוכן להתפשר ?
דניאל!!בס"ד
הספינה שרבין (שר"י) ירה עליה והרג את נוסעיה.
עד לאיפה יכולה להגיע שנאת השמאל לימין?
(אמנם אז עוד לא קראו לזה ככה, אבל בכל זאת אלה היו המחנות היריבים..)
כשאני שומעת אלטלנה אני מיד רואה את התמונה של אברהם כהן בן ה-16 מתלמוד תורה נוה שלום. הוא שחה מהחוף לאוניה בשביל להציל ניצולי שואה שקפצו לים . השמאלנים בפיקוד רבים ירו בו בשמן ששחה במים ורצחו אותו.
בעזהי"ת
אלטלינה זה אחד הסיפורים היותר כואבים של מדינת ישראל.
זאת פדיחה, וחתיכת פדיחה שעלתה בדם ואש כפשוטו.
א-ב-ל.
א. גם בפלמ"ח מבינים שזאת טעות. באופן חלקי.
ב. זה כ"כ הרבה יותר מורכב ממה שנראה, יש כ"כ הרבה דברים שלא יודעים, שיקולים מדיניים שלא ברורים, מי שזה מעניין אותו מוזמן לדון על זה איתי בהרחבה, גם לי יותר קל להזדהות במבט ראשון עם בגין, אבל עדיין יש לרבין טיעונים הגיוניים מאוד ומובנים מאוד!! שלא מצדיקים, לדעתי, אבל יש דעות אחרות והם לגיטימיות.
ג. אלטלינה לא תוכננה להיות רצח. במפורש. כשרבין נתן את הפקודה לירות, הוא במפורש לא אמר 'לירות על הספינה ולהטביע אותה'. הוא אמר 'לירות בכיוון', ואפילו ביקש לירות במרחק 400 מטר מהאונייה אאל"ט, 'ע"מ להפחיד'. הפגז הראשון, השני והשלישי באמת נפלו 400 מטר, במקום המבוקש; הפגז הרביעי החטיא, פיספס ופגע באוניה למרות הזהירות. לא בטוחה מי היה יותר מבוהל בשלב הזה; בגין או רבין.
אין ספק שבגין יצא מלך בכל הסיפור.
בדם קר של 18 יהודים הי"ד אלא הוא אפילו בירך על המעשה וכינה
(עוד שנים אח"כ) את התותח שירה באנטלנה "התותח הקדוש"
אין שום שיקול מדיני שמתיר לרצוח 18 יהודים.במיוחד לא השיקולים
של רבין שאיתם הוא רצח עוד כמה מאות יהודים.
מהתחלה הארור הזה ביקש לכוון.ההודעה שהגיעה לפלמ"ח בשטח
היא לירות על מנת לפגוע וגם אם נניח שהפקודה היתה לירות 400
מטר מהאוניה-זה לא הופך את הרוצח הנתעב הזה לתם וישר.
רבין היה פושע ארור וכך צריך להתייחס אליו.
בעזהי"ת
הוא אחראי על כיבוש ירושלים, רמלה, לוד, באר שבע, ועוד מבצעים אינספור, כלוחם פלמ"ח, כלוחם צה"ל, הוא אחראי על הניצחון הכביר במלחמת ששת הימים [ניצחון כביר!! כפשוטו!!] ועל שיחרור העיר העתיקה כרמטכ"ל.
נכון, שכשראש ממשלה הוא עשה שטויות. נכון, שאנחנו לא מסכימים עם הדרך שלו.
אבל מכאן ועד לקרוא למי שהציל המון המון יהודים 'רוצח'?
זה כמו, שצבא יגן על עיר שמותקפת. ובמהלך המגננה ימותו חיילים. אבל העיר ניצלת. האם המפקד הוא רוצח כי תחת כהונתו מתו חיילים? זה אבסורדי.
הבן אדם היה רוצח..
הוא זה שנתן פקודה לפתוח באש על אלטלנה, והוא אחראי לאסון אוסלו שנרצחו בו אלפי יהודים...
בעזהי"ת
אנחנו, או לפחות- אני, הבנאדם הקטן והפשוט- לא יכולה ככה לפסול בנאדם בגלל חלק מהמעשים שלו ולמחוק חלק אחר!!
רבין לא היה המפקד העליון של כל זה , אנחנו סתם נהנים למצוא עוד סיבות לשנוא אותו ..
בן גוריון אשם בענין יחותר ממנו ואותו שכחנו...(התותח הקדוש שראוי שיעמוד בביהמ''ק- אמירה של בן גוריון..)
בעזהי"ת
בן גוריון נתן את הפקודה;
בכללי זאת הייתה החלטה של הממשלה הזמנית דאז.
אבל כן, 'התותח הקדוש' זאת אמירה שמיוחסת לבן גוריון, כמו שאמרת.
נהרגו 13 על האוניה ושלושה חיילי צה"ל על החוף מירי מהאוניה.
מהתגובות פה הבנתי שזה אוניה שרבין אמר לירות עליה או משהו בסגנון הבנתי נכון?
וזה אלטלנה אז כן...
בושה.
הוא נתן לנו את ארץ ישראל היא שלנו!!!!!!!!!!!! ולא חסר הוכחות!!!!!!!
רבין לא היה טלית שכולה תכלת... וכן רוב ראשי הממשלות...
בעזהי"ת
ככה בגין קרא לה.
ענבלבס"ד
אני משתתפת באיזו תוכנית וכל שנה צריך לעשות פעילות סיום.
צריך לקרוא קטע ולי ולחברות שלי זה היה נראה במילים עדינות 'לא משהו' כי זה דבר אישי לכל בת אז הלכנו בצורה מכובדת (אני מקווה) למורה ואמרנו לה והיא אמרה שזה לא נתון לשקול דעתינו.
ניסינו להסביר לה ובדיוק המנהלת עברה ושמעה את כולם והסבירה להם למה אנחנו צריכים בכל זאת לעשות את זה ואני כמו אידיוטית המשכתי להתעקש ואז באיזה שהוא שלב התחלתי לבכות. הקיצר המנהלת ישבה איתי שעה (!!!) והסבירה לי למה זה כפיות טובה ואני לא יכולתי להפסיק לבכות עד שבערך הסברתי לה משהו והיא נתנה לי פטור אבל אני מרגישה כל כך איכס אם עצמי כי מצד אחד זה באמת היה לי חשוב לא לדבר על זה כי זה אישי. אבל זה כל כך מפגר לבכות בגלל זה ולשבת עם המנהלת בשיחה אישית.
ההרגשה שלי זוועה. אני לא מסוגלת שהסתכל לה בעיניים. למה אני לא שולטת בלשון שלי?! אני חסרת טקט ברמות היסטריות. (אגב זה זמן לבקש סליחה אם פגעתי במישהו בקצת שרשמתי כאן אני לפעמים לא שולטת בעצמי שזה נורא.)
=) אני..
בס"ד
אני מגיע היום בשעות הצהריים למאהל המחאה של גבעת האולפנה, גבעת אסף, עמונה ומגרון בירושלים והכל צף וחוזר פתאום. אני נזכר 7-8 שנים לפני במחאות, בהפגנות, בחסימות ובכל מה שהיה בשביל למנוע את הגרוש מגוש קטיף, את ההרס של המקום הנפלא הזה.
לפני הגרוש מגוש קטיף, אני זוכר את עצמי בתור ילד בן 11 שמגיע כמעט לכל הפגנה כמעט לכל עצרת וכמעט לכל אירוע שהיה בשביל למנוע את הגרוש. ילד, שבזמן הפינוי לא היה בבית שצפה איך מפנים את אחים שלו, אלא היה בכניסה לגוש לנסות למנוע.
והנה שוב אני מגיע להפגנה, ושוב באותו נושא של הרס יישובים. אוי כמה זה קשה -
היה לי קשה שוב לצעוק "יהודי לא מגרש יהודי" ו"עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה" היה לי קשה שוב לראות תושבים מגבעת האולפנה, גבעת אסף, עמונה ומגרון שוב נלחמים על ביתם שלא יפורק, ביחד עם עוד תושבי יו"ש שעתיד ביתם גם הוא עומד כרגע על שולחנו של נתניהו.
ואז הגיעו משלחת של המפונים מהגוש לבושים בחולצות כותמות שעליהם מתנוסס הכיתוב "רק הליכוד יכול" ומתחתיו "מפוני גוש קטיף". והנה הם מזכירים לנו שכבר היינו בסרט הזה וכבר ראינו איך הליכוד הורס במו ידיו את שטחי ארץ ישראל, ללא טיפת רחמים, למרות שהוא יכול למנוע את זה בחוק קטן.
אנחנו יורדים לכביש-
ושוב החסימות כבישים של פעם מעלים זכרונות על החסימות של לפני הגרוש. על אותה חסימה שעשיתי עם אבא שלי ועוד חבר בכניסה למודיעין, ושלחו עליינו 2 ניידות שישגיחו שלא נעשה מהומות. אבל הפעם אלו לא היו 2 ניידות של שוטרים פשוטים, אלא שוטרי יס"מ הביאו עלינו, פורעי חוק שכמנו שכל מעללינו היה שירדנו לכביש שהרמזור של הולכי רגל היה על ירוק (אם גם אתם לא מוצאים פה בעיה, אתם מוזמנים לפנות למשטרע).
ושוב יש את מי שמנסה לקלקל הכל-
קוראים להם מועצת יש"ע. אותם אנשים שבזמן הגרוש שיקרו לתושבים ותכננו תוכניות מאחורי גבם. הפעם הם קוראים לנו לא לעמוד בצומת ולא לחלק פלייארים, אלא לעלות לעצרת. אם הם יהיו שוב מוביל המאבק, אנו נמצא את עצמנו שוב מול תמונות של ההרס.
באמצע ה"פעליות" שלנו בכביש מגיע הבשורה המרה על כך שראש ממשלת ישראל ה"דמוקרטית", בנימין נתניהו, מכריז על צעד דיקטטורי ובו הוא מודיע שהוא מחייב את השרים להצביע נגד החוק, ומי שיצביע בעד, יפותר מהממשלה.
בן רגע המורל יורד - הרי למה אנו מוצאים את הגרונות שלנו? הרי הכל עבוד.
אבל אמרו חז"ל - גם אם חרב חשה מונחת על צווארו של אדם על ימנע עצמו מן הרחמים"
ואם הפעילות שלנו לא עזרה בלגרום לחוק לעבור, אז זה עזר בשביל לעלות את הומודעות של הציבור לאותם היישובים.
מחר אני אשוב לשם, לחזק ולהתחזק.
כי היום זה הם, מחר זה אני ויכול להיות שגם אתם!
במקום לשבות רעב עדיף שיאמרו כמה שיותר ספרי התהילים בכל מקום בארץ, לחלק שיגמרו כמה שיותר ספרים.
שרשור תהילים - http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t436603#5142841
“אילו ידעתם כוחם של פסוקי תהילים ופעולתם בשמי רום, הייתם אומרים אותם בכל עת. תדעו שמזמורי תהילים שוברים כל המחיצות, ועולים בעילוי אחר עילוי בלי שום הפרעה, ומשתטחים לפני אדון העולמים, ופועלים פעולתם בחסד וברחמים" (הצמח צדק).
בס"ד
מחר (ד') יעלה בכנסת חוק ההסדרה, מחר זה יום גורלי להתיישבות ביו"ש.
ולכן כל מי שיכול לבוא ולחזק במאהל המחאה - אשריו.
וגם מי שלא - מוזמן להקים קול צעקה ולהצטרף למי שבמאהל לשביתת הרעב ולא יאכל (לשתות כן, לאכול לא) מחר!
לא מפקירים את אחינו! מצטרפים למאבק!
זה רק-להיות שם.
ויש עוד הרבה נשים, שזה הבית שלהן, והן יהיו שם.
מתי ההצבעה בכנסת מחר (בשעות) ??
בס"ד
אני מתלבט אם להיות בחוץ אם כולם או בתוך הכנסת עצמה.
למרות שרוב הסיכויים שאני אהיה בחוץ עם כולם...
וואי, בתהליכי שיכנוע הורים, הנהלה, מורה, וכו'..

אבל לאידעת עד מתי..נדנדה כתומה.אפשר גם לנסות לחפור במיילים של השרים...
אולי כדאי לכתוב להם יפה מכתב...![]()
יולי (יואל) אדלשטיין - שר ההסברה והתפוצות
יצירת קשר
טלפון: 02-6408392
פקס: 02-6408919
דואר אלקטרוני: yedelstein@knesset.gov.il
שר המופקד על שיפור השירות הממשלתי לציבור
יצירת קשר
טלפון: 02-6408025
טלפון נוסף: 02-6408024
דואר אלקטרוני: meitan@knesset.gov.il
השר להגנת הסביבה
יצירת קשר
טלפון: 02-6753333
פקס: 02-6753982
דואר אלקטרוני: gerdan@knesset.gov.il
יצירת קשר
טלפון: 02-6408022
דואר אלקטרוני: bbegin@knesset.gov.il
השר משה (בוגי) יעלון - השר לנושאים אסטרטגיים
יצירת קשר
טלפון: 02-6753333
דואר אלקטרוני: myaalon@knesset.gov.il
השר משה כחלון - שר התקשורת ושר הרווחה
יצירת קשר
טלפון: 02-6408365
פקס: 02-6408902
דואר אלקטרוני: mcachlon@knesset.gov.il
השר ישראל כץ - שר התחבורה והבטיחות בדרכים
יצירת קשר
טלפון: 02-6408174
טלפון נוסף: 02-6408172
פקס: 02-6496525
דואר אלקטרוני: yiskatz@knesset.gov.il
השרה לימור לבנת - שרת התרבות והספורט
יצירת קשר
טלפון: 02-6408175
פקס: 02-6496406
דואר אלקטרוני: llivnat@knesset.gov.il
השר דן מרידור - שר המופקד על שירותי המודיעין והוועדה לאנרגיה אטומית
יצירת קשר
טלפון: 02-6753800
דואר אלקטרוני: dmeridor@knesset.gov.il
השר גדעון סער - שר החינוך
יצירת קשר
טלפון: 02-6408131
טלפון נוסף: 02-6408375
פקס: 02-6753525
דואר אלקטרוני: gsaar@knesset.gov.il
יצירת קשר
טלפון: 02-6408043
דואר אלקטרוני: ypeled@knesset.gov.il
השר יובל שטייניץ - שר האוצר
יצירת קשר
טלפון: 02-6408044
טלפון נוסף: 02-6408045
פקס: 02-6496579
דואר אלקטרוני: ysteinitz@knesset.gov.il
השר סילבן שלום - המשנה לראש הממשלה, השר לשיתוף פעולה איזורי, השר לפיתוח הנגב והגליל
יצירת קשר
טלפון: 02-6408377
טלפון נוסף: 02-6408378
פקס: 02-6753792
דואר אלקטרוני: sshalom@knesset.gov.il
PMO.HEB@it.pmo.gov.il
מה ת'כלס הולך להיות מחר?
איפה?
איך?
כמה?
(מתחרז לי למה, אבל, את זה נשאל ת'ממשלה הגאונה..)
ועד מתי?..

הציעו לי התנדבות בבית אבות לייד פת(לא יותר מרבע שעה הליכה...)...
הם מחפשים שם מלא מתנדבים...
פרטים באישי אם את רוצה...
זאת אני, הבת שלך.
כן, הבת שלך, אחת מהבנות שיש לך, והשונה מכולן.
נכון, טבעי שכשיש כמה בנות כל אחת תהיה אחרת, וגם מאוד הגיוני שיש שדומות לך יותר ויש שפחות.
צודקת, אני הטיפוס שהכי פחות דומה לך מביננו.
ואני גם מאוד מבינה שבאופן טבעי תאהבי יותר את האחת שבסגנון שלך, שהיא האידיאלית בשבילך.
אני אפילו מודה שזה לא מפריע לי, זה בסדר, זה לא שעשיתי משהו רע.
אבל אמא, בבקשה! אני מתחננת! אל תגידי את זה כל הזמן! תורידי מהלקסיקון משפטים כמו "היא יצאה הכי טובה"..
אחרי הכל, זה לא התחביב שלי להיות מוכרזת כסוג ב'.
אני יודעת, את אוהבת אותי מאוד! באמת! גאה בי ודואגת לי ברמות מטורפות! רוצה שיהיה לי הכי טוב בעולם! ואני אוהבת אותך ומודה לך כל רגע שאת אמא שלי.
אבל לפעמים אני רוצה לעמוד לבד, לא בשורה אחרי בנותייך המוצלחות, להיות אני, הבת שלך.
אמא,
את הבנאדם שהכי אוהב אותי, הכי מכיר אותי, הכי מרגיש, קורא, מחובר.
את החברה הכי טובה שלי!
אבל דבר אחד מפריע לזה להיות ככה, העובדה שאת אמא שלי.
די! בבקשה תתנתקי מזה לפעמים!
תנסי להפריד בין הרצון לחנך אותי ולהוביל אותי להיות כמו שאת רוצה, לבין הרצון להיות האוזן הקשבת שלי.
תהיי קודם כל חברה שלי, וזה מה שיעזור לך להיות אמא שלי. מבטיחה!
אמא,
כשאני משתפת אותך בתחושות שלי, בבילבולים שלי, את אומרת שזה גיל ההתבגרות.
כל הזמן את אומרת שלא צריך למהר להתחתן, כי אני צריכה עכשיו להנות מהגיל שלי, מהנערות.
שבעתיד יהיו לי את החובות האלה לבעל, לילדים. את אומרת לי לנצל את הגיל הזה שלפני, שאני עוד משוחררת מהעול הזה.
אבל אני מתחילה לחשוב שאני מעדיפה את החובות של אחר כך.
כי אחרי הכל, אני זאת שאבחר במה לעבוד, הילדים יהיו שלי! זה אחרת לגמרי..
ומה עכשיו? אני צריכה לעבוד איתכם במה שאתם בחרתם, אני שומרת, דואגת, ואפילו מגדלת, את הילדים שלך.
תני לי לחיות את הגיל הזה! להיות נוער, משוחררת מעול של עקרת בית.
ובכל זאת,
אחיות שלי.
הן נשואות, נכון? יש עליהן את העול של החובות של אחרי, יש לאחת מהן אפילו ילדה לגדל!
אז אין ספק שהן קודמות, שהצרכים שלהן קודמים לשלי, שהן זקוקות עכשיו יותר לדאגה שלך.
אבל להן יש בעל! לי יש אותך!
הן נטשו אותי, גם הן היו החברות הטובות שלי, ועזבו.
בבקשה תישארי איתי את!
אוף, מה אני מתלוננת בכלל?! ב"ה שיש לי בכלל אמא! שהיא אפילו אוהבת אותי ודואגת לי! שיש לי אחים, שאני חיה איתם..
ועם כל האחריות והעומס שהפלת עליי- את תמיד דואגת לי ומוותרת בשבילי על דברים!
אבל עדיין, זה קשה לי אמא..
כשאני רוצה לנסוע לאנשהו פחות אכפת לך איפה אני אהיה, מה אני אעשה, ואני שמחה בזה! כי זה מראה כמה שאת מאמינה בי וסומכת עליי.
אבל מפריע לי שמה שכן אכפת לך זה שאני "אבזבז זמן", שבזמן הזה אני יכולה לעבוד באולפן, לסדר את הבית, לשמור על הילדים.
וכשאני כן נוסעת- זה תמיד חייב להיות עם ייסורי מצפון שאני משאירה לך לשמור על הילדים במקומי.
סליחה אמא, שלא תמיד אני מצליחה לעשות את מה שאת מבקשת ממני בכיף, וסליחה אמא שאני מתלוננת בכלל..
אני אוהבת אותך!
סליחה על הייבוש, אבל לא השארת לי מילים... זה לא הוגן...

חייבס"יתכל כך כתוב יפה ובלי כעס- כל כך קל להסכים עם כל מילה-
תדעי שכולנו באותה סירה...
באמת אין מילים..
יואואווווו נמאס לי כבר!!
נמאס לי שלא מזיז לי מעצמי,נמאס!!!
למה?למה?למה אני לא יכולה להיות איזה ילדה דוסה בלי בעיות?!!!!
למה כל הזמן החצאית שלי מתקצרת יותר ויותר?והחולצה?בכלל!!
למה זה לא מזיז לי שזה קורה?
למרות כל השיחות וההערות,הספרים ההלכה?!!
שמישהו יסביר לי למה לי זה לא מזיז ולאחרים כן?!!
גם אני רוצה שזה יזיז לי!!!
אווווווף!!!!!
-סוף פריקה-
אני מאמינה שתוכלי להתגבר באמת ובתמים!,
זה קשה כ"כ!
תקראי ספרי אמונה....
בהצלחה חיימשלי!
אז אני מחטיאה בנים בצורה אחרת!!!
ולמה זה לא מזיז לי יואוווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תראי איך את רוצה שזה יפסיק!!
לפעמים אנחנו מפחדים מהאמת כי מה לעשות האמת קשה לרוב..
אבל היא כ"כ פשוטה...כשאנחנו מחוברים לה' הכל יותר קל לנו..
תנסי להתחיל ולעשות הכל לאט לאט...
אני הייתי במצב בדיוק כמו שלך..ובאמת אני פחדתי לעשות שינוי...זה הפחיד אותי אבל באמת יש לי את הרצון להיות דוסית נכון לא הייתי נראת לא דוסית אבל היו לי רגעים שפשוט זרקתי הכל והלכתי איך שבא לי..
בן אדם לא עושה סתם דברים תנסי לבדוק למה את הולכת ככה...זה מה שעזר לי...וכשאת יודעת למה זה נהייה יותר קל, כי את יודעת למה זה קורה....
צריך תמיכה מהחברה.אז אם החברה שבה את נמצאת לא תעודד אותך כחי את העידוד ממקום אחר..תבקשי מה' שיעשה שזה יהיה לך קל והוא עוזר הוא עוזר באמת!!
לפעמים לא רואים את זה כי הוא מסתיר את עצמו ממנו אבל בסוף תראי את העזרה שלו ותביני הכל..
אחותי!! (כבר אמרנו שנהיים פה אחים/ אחיות של הרבה אנשים)
אני פה אם את רוצה,בשמחה!!!
בהצלחה!!
תראי מה כתבת עכשיו! תקראי את זה שוב בבקשה..
10 שורות סוערות במיוחד על זה שאת לא רוצה שזה יהיה ככה!
לא מזיז? ממש לא...
ובע"ה מתוך הרצון לא לעשות, מגיע הרצון לעשות...
בהצלחה מאמוש!
למי שלא הבין:אני ניסיתי להעביר שזה מעצבן אותי שלהמון בנות כן מזיז הצניעות,ולי לא!
ואני כן רוצה שיהיה לי אכפת אבל מישום מה זה לא קורה?!!
לא קורה שמזיז לי שהחולצה שלי עוברת קצת את המרפק!!
ולא מזיז לי שהחצאית מתקצרת!!
ואני רוצה שזה יקרה!!!!וזה לא קורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אראאארררררררר!!
באסה לי!!
בזה שאת כותבת פה שוב ושוב- זה מראה עד כמה כן מזיז לך!!
אמנם נכון-זה קשה, וכאשר יש התקפה מול היצר את נלחמת מולו-אולי מפסידה אבל עצם הלחימה זה גם משהו!!
אני כותב פה בערך מה ש"כנרית על הגג" כותבת לפני..
אז בטח עכשיו תכתבי לי שלא הבנתי- לא מזיז לך...
אז תביני- אם לא היה מזיז לך, לא היית רושמת פה שלא מזיז לך- בזה שאת כותבת שלא מזיז לך ומנסה לברר עם עצמך למה- זה מראה עד כמה כן מזיז לך!!
אני לא יודע איך לגרום לך שיהיה לך יותר מזיז- את זה בנות יצטרכו להסביר לך, אבל אני כן יכול להגיד לך- שאת לא צריכה להתייאש, כי זה אכן כן מפריע לך...
בהצלחה רבה!
חבריקוס, מה שלומכם?
אז, לשאלתנו המסורתית - איך היה השבוע? (או במילים אחרות- איזה טוב ה'! - שתפו אותנו!
)
- פחות בגרות ופחות מתכונת ב"ה
- היה לי נס גדול השבוע עם המיקסר והאצבעות!
ותודה לה' על כל דבר גדול וקטן שהיה השבוע!
שיהיה לכולנו שבוע טוב, מבורך ושמח!
בס"ד
ב"ה היה השבוע חתונת זהב לסבא וסבתא שלי והיה מצוין!!!!! 
ב"ה הייתה שבת ממש טובה איפה שהייתי!!! 
למה? לא יודעת..... הוא פשוט טוב....
(אין כח לפרט, ב"ה הרשימה ארוכה מידי)
נושי104חברה ממש טובה שלי התארסה!!!
וכמעט יש לי עבודה ממש טובה לחופש~!
שבת כיפית עם ארוחות אצל המד''ש,
שינת שבת ערבה במיוחד-
אחרי טיול לילי סבבה+ בחמישי בלילה (לאור ירח, בין מחצבות ונקיקים, בנחל ערוגות עליון, ממגדל עוז למעלה עמוס...)
וב'''ה מתכונת מתוקונת בתנ''ך!
שבת מנוחה מכל הטרדות
טיול שנתי מטוווווווווווורף!!!=) |שרוף| |צ'כנזי| |מחורפן|
סיימתי איזה משהו שהיה מעיק והכניס אותי ללחץ!!=) |מפסיק להיות פילוסוף|
ישנתי המווווווווווווווווון!!! |עדיין עייף|
מחר פחות או יותר מסיימים עם מ"מ להשנה!! |מאושר| |בטטה|
תיקתקתי את החדר לשבת!!=)
היתה שבת מעולה!!!!!=)
כל שבוע אני מחכה לשרשור הזה.. ![]()
פשוט כיף להיזכר בכל הדברים הטושבים שקרו השבוע!
- מתכונות נחמדות במחשבים... ![]()
- סימון V על עוד כמה דברים שצריכים להיעשות...
- שבת נחמדה והרבה שינה.. ![]()
פשוט שבוע נחמד...
שבוע טוב לכוווולם!
בשבת שעברה הרגל שלי נדרסה...
ואני ברוףך ה' מרגישה מעולה......!!!!!!!!!!!!!!!
איזה טוב ה' !!!!
על כל דבר ודבר!!!!

בל"חיתוווואייי...וואיי...ב"ה איזה שבוע מעולה
*עברתי מתכונת בעיצוב והיה ב"ה מעולה
ומעוצב..![]()
*ב"ה, השבוע החלטנו לשפץ את הבית גם חיצונית, שיצא לפועל בעז"ה במהרה!
*עברתי שבת עצומה מלאה בלימוד לקראת החיים שאני ממש עכשיו יוצאת אליהם
*חניך שלי שלא בא פוווווווווווול זמן לסניף סוף סוף הפגין נוכחות, וזה ריגש את כולנו...(יובל שולטים!!!)
*מגועגעת לאהובים...
(וזה טוב!! אז תיישרו לו את הפה...)
שבוע טוב לכולם![]()
*היתה לי בגרות ב"ה ממש סבבה!!
*הייתי בחופש יום שלם
*נפגשנו כל השבט והיה פשוט מדהים!!
*מגן שמונייייים! למרות שמגיע לי הרבה פחות..!
*היום יש מש'ו שאני ממש מתרגשת לקראתו אבל אני לא יגיד כי נראלי יצחקו עלי פה 

איבדתי משו ממש חשוב במוצ"ש בישוב שלי באיזה פינה אפלה ב12 בלילה..
התפללתי לרשב"ע ותוך 5 דקות מצאתי...
איזה טוב ה'...![]()
![]()
בנדוד שלי מתחתן!!!!![]()
יש עוד דברים..אבל אין לי כח לפרט...![]()
- הייתי יומיים אצל דוד שלי בירושלים ועם הבת שלהם התינוקת החתיכית שלי !!
כ--
עליה !!
- אחותי בהריון !! ![]()
- אני אוהבת היום את כווולם !! ![]()
- ישלי חברות קוליות אשש בערוץ !!
-ישלי ביום רביעי טיול שנתי (הכולל את נחל דן והבניאס !!
)
ה' תמיד טוב.
מתכונת בתושב"ע- עברנו ב"ה בקלות
מחר יום צילומים אחרון
(אללה אנחנו נהנה
)
יום טוב אחים.
סתם היה שבוע מענינן יתכוננו המון להצגת סוף שנה ולא למדנו הרבה
אפרת234שבת משפחה...... ופספסתי כמה שיעורים....
*חזרתי ביום רביעי הבייתה ולא ביום חמישי!
*אני הולכת לחזור בע"ה יום שלישי הבייתה ולא יום חמישי!
*יש לי חצאית חדשה (שנים..) 
*העולם פשוט מושלם!!!!

טיול שנתי מהסרטים היה מטורף!
הרווחתי היום 50 שקל.....
סבתה שלי קנתה לי עגילים וטבעת מהממות ליומולדת שלי.....
קיצור שבוע מושלם
היה לי מתכונת ובגרות והלך שיא הטוב!!
הייתה שבת מדהימה!
יש עכשיו אחלה מזג אויר!!
אין עליך! אבא!
אחותי התחתנה לפני יומיים! איזה אושר! תודה..
-הפסקנו ללמוד, מהיום יש רק פעילויות באולפנה(:
-היתה לנו אחלה שבת משפחתית(:
-סיימתי את כל המבחנים השנה(:
-מצאתי כמה עבודות לחופש(:
-יש לי חברות מדהימות(:
-ממש נהנתי באולפנה השבוע(:
-קיבלתי באנסין באנגלית 95(:
-אני מתה על ההורים שלי(:
-אחים שלי ממש חמודים(:
בקיצר רבש"ע אני אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מסמים כבדים, סיגריות עד לגמילה מאינטרנט- פייסבוק, ערוץ 7. זה יכול לתת מענה לנוער בגמילה, לנערים שרוצים להיגמל ממשהו שהתמכרו אליו ולא יודעים מאיפה להתחיל.. ולכל מיני שהתמכרו לרחוב. (כן יש כאלה) מבינים את המטרה? אתם חושבים שהוא יוכל לשמש פה את החבר'ה? אשמח לשמוע את דעתכם בעניין. ואני רוצה לפתוח את הפורום בתור אחת שנגמלה מסיגריות וזה נתן לי ניסיון בזה. אם יהיה ביקוש אני אצטרך את האישור של משה וגם אחד שינהל איתי. מחכה לשמוע את עמדותיכם בנושא!
פורום לאנשים שמעוניינים להגמל מהאינטרנט.
זה גם יכול ממש לעזור.
<צ>
זה נישמע אחלה, לעזור אחד לשני וכו'..
אבל, השאלה אם ניתן לעזור בא-מ-ת כאן בפורום / בפורום שיפתח בהתמכרות. כי התמכרות אמיתית זה לא צחוק.. ולא בטוח שאנשים ווירטואלים, שלא יודעים את כל הנסיבות - יוכלו לעזור , ולא ח"ו לקלקל.
נניח, האדם שעוזר,
חושב שהנעזר זקוק בהפסקה מוחלטתת של ההתמכרות. ובדרך מאוד מהירה..
זה יכול לגרום לאדם הנעזר נזק בלטי הפיך, וחוסר רצון להתמודד עם הבעיה יותר.
וסתם שלפתי .. אבל זה תמיד בהעזרות באינטרנט. (למרות שנעזרתי מאוד בכמה מדהימים מפה
)
בכללי, אני בעד. רק תמיד להפעיל שיקול דעת ..
לדעתי אחלה רעיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תקימו!!!
לדעתי יש קצת בעיה, כי פורום נוג"ה זה פורום כולל לכל הדברים האלה(בדרך כלל מיועד לשאלות מסוג הזה שמעשיקות את גיל ההתבגרות) ואם כל אחד יפתח פורום לנושא מסוים אז הפורום הזה כבר לא ישאר מה לכתוב בו ואז הוא יהפוך לפורום...
אבל בלי שום קשר אלי.. ( הסיבה שפרשתי היא בעיקר בגלל שטובי אמרה דברים נכונים)
אני עושה את הספר מחזור של השיכבה שלי...
מישו יודע על בתי דפוס זולים, באיזור כפר סבא, פתח תקווה, בני ברק.
חוץ מזה רעיונות לתוכן יתקבלו בברכה... אני צריכה רעיונות לדברים יותר רציניים כי זאת הדרישה של השכבה...
ברחוב בירנבוים..אבל את צריכה לעצב...
והם רק מדפיסים וחותכים אם צריך..
סחטיין על ההתנדבות..
אבל בבקשה, פעם הבאה שאני לא אהיה שם לבד.. טוב?
תודה רבה
אשריכם.
בס''ד
בחסדי נעמי??
חברה אנחנו מנסים לעשות כאן משהו חשוב שיכול להשפיע על העברת החוק ביום
רביעי... תעבדו על זה במרץ וכמה שיותר מהר אנחנו רוצים בשעות הקרובות
לשלוח את זה לשר עם החתימות ולהפיץ בתקשורת.. כל לחץ יכול להשפיע על
החלטת השר.. תתחילו לעבוד במרץ!!!
תחתימו את כל השכבה שלכם על המכתב ושיכתבו שם ומתחת חתימה באותה משבצת
ותשלחו לנו!! ארץ ישראל מחכה לנו!!
להחזרת דפי חתימות מלאים shlomo375@gmail.com
(נא לציין שם מוסד)
(לשכבת 1/7 בלבד!(גם בנות))20120604170135.docx
ואם לא עולה שוב אז-----
לכבוד
שר החינוך
גדעון סער
ירושלים
אנו תלמידי כיתות י"א ברחבי הארץ שומעים את המתרחש בזירה הפוליטית-מדינית בימים האחרונים, תוך כדי שקידתנו על לימוד החומר לבגרות באזרחות שתתקיים בשבוע הבא.
החלטנו לחבר עבורך שאלון בגרות באזרחות אקטואלי במיוחד ששאלותיו מתייחסות לנושא הסוער,
כדלהלן:
בגרות באזרחות, קיץ תשע"ב
שאלון עבור השר גדעון סער
בבחינה זו שתי שאלות. עליך להשיב על שתי השאלות, ולהתייחס בתשובותיך לכל סעיפי השאלה.
משך הבחינה: אינה תלויה בזמן.
מטרות הבחינה: להבין את שעומד מאחוריה עד ליום רביעי, בעת ההצבעה בכנסת על "חוק ההסדרה".
ציין והצג איזה עיקרון דמוקרטי בא לידי ביטוי בהסכמת התושבים לגור בבתים עפ"י בקשת הממשלה, הסבר כיצד עקרון זה בא לידי ביטוי בקטע.
ציין והצג איזה מאפיין של מדינת ישראל ייצגו התושבים במעשיהם, וראש הממשלה רמס בהחלטתו להרוס את הבתים, הסבר כיצד מאפיין זה בא לידי ביטוי בקטע.
ציין והצג איזה זכות של התושבים נפגעה בעקיפין בעקבות הכרזתו הראשונה של ראש הממשלה, ואיזה עקרון פוליטי נפגע קשות בשל כך, הסבר כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע.
ציין והצג באיזה עקרון דמוקרטי פגע ראש הממשלה בהחלטה זו, והסבר היטב כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע.
ציין והצג איזה תנאי בסיסי להגדרתה של מדינה נפגע בשל החלטה זו, הסבר כיצד הפגיעה בעקרון זה מתבטאת בקטע.
ודאי שר החינוך, תדע להשיב נכונה על כל השאלות, שהרי אתה אמון על תכני הלימודים במערכת החינוך, ולכן חשבנו שלא לצרף תשובון. אך בשל חשש לטענה "דברים שרואים מכאן, לא רואים משם" החלטנו לעמול ולהכין תשובון. התשובון מצורף למסמך זה, אך לפני כן אנחנו רוצים להגיד לך עוד כמה מילים, ככה בתור תלמידים פטריוטים שעומדים בעוד כשנה להתגייס לצה"ל.
מכובדנו, שר החינוך גדעון סער,
ייחודם של תלמידי כיתה י"א הוא בכך שהם משתייכים לשני העולמות- מצד אחד בעוד זמן קצר נוכל לממש את זכותנו הפוליטית ולהצביע בבחירות כמבוגרים (מה שחלקנו יעשה בוודאי כבר בבחירות הקרובות), ומצד שני אנחנו עדיין אותו נוער פעיל ונענה לכל קריאה. לכן, מבחינה מסוימת, שכבת י"א יכולה להוות מעין ברומטר פוליטי למתרחש בארץ.
ארץ ישראל לא רק שייכת לנו, הקשר בין עם ישראל לארץ ישראל הוא הדדי; גם אנו שייכים לארץ ישראל. ארץ ישראל היא מקור כח, מקור תקווה ושמחה לעם היהודי כולו. החיבור שלנו לארץ ישראל הוא עץ החיים ממנו כל עמנו שואב כח להתקדם, להתפתח ולהתחדש. ניתוק הקשר שלנו מארץ ישראל, הוא בעצם החדרת סכין חד בלבו של העם היהודי, הוא מהווה דילול והפחתה של כח החיים שלנו.
אוסף הסיסמאות של התמיכה במפעל ההתיישבות, אסור שיהיה רק דרך לאיסוף אלקטורים של סקטור מסוים. אלו צריכות להיות אמירות המגיעות מתוך הבנה אמיתית ומתוך אמונה עמוקה בתוכנן, מתוך הרצון להגשים את השאיפה הנצחית של העם המיוחד שלנו, לכונן מדינה ריבונית שתהווה מודל לחיים בריאים לצד אידיאלים.
מתוקף תפקידך כשר החינוך אמור אתה להבין, ומחובתך להפנים את חומרת ההתנכרות לצו ההיסטורי, שהחלו להגשימו ראשוני החלוצים, ובהגשמתו המשיך בגאון דוד בן גוריון בעת הכרזתו על הקמת מדינת ישראל. מאז הכריז דוד בן גוריון על הקמת המדינה, מועבר הצו מממשלה לממשלה.
זהו ההבדל בין ממשלת ישראל לממשלות של מדינות אחרות. אם תפקידן של ממשלות אחרות מתמקד בלדאוג לחיים תקינים של אזרחי המדינה, הרי שתפקידה של ממשלת ישראל הוא קודם כל, בראש ובראשונה – להוביל יוזמות שמקורן בצו היסטורי זה.
אחת הטענות הנשמעות נגד הסדרת המעמד החוקי של גבעת האולפנה וחברותיה, הוא פחד מן ההעמדה למשפט בבית הדין הבינ"ל הנ"ל. באחת מנבואות הנביא ישעיה על הגאולה העתידה, שבמהלכה אנו נמצאים היום, חושש העם הישראלי מתגובת אומות העולם למהלכי הגאולה. בתגובה אומר הנביא ישעיה לעם: "וקווי ה' יחליפו כוח יעלו אבר כנשרים ירוצו ולא ייגעו ילכו ולא ייעפו" (ישעיה, מ', ל"א).
אם רק תרצו, אמר הרצל, אין זו אגדה.
ובאנו על החתום תלמידי כיתות י"א, הניגשים בשבוע הבא לבחינת הבגרות באזרחות.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אני אראה את חברים שלי פעם הבאה רק ביום חמישי- זה מאוחר מידי?או שעדיף אז מכלום?
בס"ד
אין לך פייסבוק / מייל של החבר'ה להעביר דרך זה?
כמה שיותר מהר!
תעשו לייק ותפיצו לכל החברים!!!!חשוב ביותר!!!!
אם רוצים לקבל הד תקשורתי ולגרום ללחץ(אולי) על סער הדרך היא שזה יגיע לכמה שיותר אנשים ושיהיה לזה כמה שיותר תגובות.
|מקפיץ|
(ת'מת שצחקתי מהניסוח...)יפה!!
בס''ד
הוא יושב בחדר גמור מעייפות, הוא נתקל כבר פעמים רבות מדי בקירות אטומים ובפרצופים קשוחים. היאוש פעפע בקרבו, כמעט גרם לו לרדת מהעניין. אך בתוכו הוא ידע שזה בלתי ייתכן.
בפנים עמוק גאתה תחושת שייכות ורגש עמוק של כאב, של צער. הוא ידע שהוא חייב לזעוק, לו לשם הזעקה אך בתקווה ליותר, בתקווה שהזעקה תדביק עוד אנשים, שרבים יחושו את הכאב. ואז לא יהיו יותר קירות אטומים ופרצופים קפואים, אלא עולם מלא באכפתיות ודאגה, רגש ותקוה.
לקראת נסיעתו של נשיא המדינה לארה''ב קמה תנועת נוער פולארד לזעוק בכאב את כאבו של אחינו יהונתן פולארד, בקריאה לנשיא לדרוש את שחררו של יהונתן פולארד ובזעקה עמוקה לעם ישראל לחוש את הכאב ולפעול.
בשבוע הבא בעז''ה תתקיים הפגנה מול הקונסוליה האמריקאית בירושלים בימים שלישי עד חמישי כ''ב- כ''ד סיוון. בהפגנה ישתתפו חכי''ם, אישי ציבור, רבנים, ואמנים. כולם מגיעים.
ליצירת קשר יוסי-0528308499 רחלי-0524371403
בגלל החשש לפינוי היישוובים\
בעבר כבר ארגנו שביתה,
בסופו של דבר הוא בוטלה על תנאי.
נראה לי עכשיו צריך לחדש את הרעיון הזה..
אפשרי שאף אחד לא ייגש לבגרות באזרחות?
זה מציאותי?
אם כן, אני מניחה שזה ישפיע.
השאלה אם זה ילך..
מה דעתכם?
שאלתי אם זה אפשרי לארגן את זה.
!!!
זה אגואיסטי, אבל להרבה אנשים עדיף לעשות בגרות ולא לפעול, מאשר לפעול ולא לעשות בגרות ואח"כ להדפק עם זה. ואני בינהם.
חרות- זה רעיון מעולה, אני מסכימה לעזור לך!!
בס"ד
יום רביעי זה היום של ההצבעה בכנסת.
ושלא רק ישבתו אלא שהמוסדות לימוד יבואו למאהל.
לצערנו המצב גרוע
סער ובוגי עברו להיות נגד ואין רוב עכשיו
צריך הרבה תפילות!!!
בס"ד
ולישיבות והאולפנות שלא נמצאות באחת הרשתות האלה?
חבר'ה בידינו הכוח לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בס"ד
לכבוד מנהלי רשת אמי"ת, ישיבות בני עקיבא, ראשי ישיבות ואולפנות יקרים
כידוע לכולכם, ביום רביעי יעלה בכנסת חוק ההסדרה שבתפקידו למנוע את הפינוי של: גבעת האולפנה, מגרון, עמונה וגבעת אסף. חוק זה יסדיר גם מקומות נוספים שעלולים להיות באותו מצב במידה וההרס יתבצע.
ביום זה עלינו להראות לממשלה שיש תמיכה בהסדרה ולקרוא לממשלה להעביר את החוק.
לכן אנו מבקשים ממכם שביום זה תשחררו את תלמידכם ותעלו איתם למאהל המחאה מול הכנסת בירושלים, וביחד נקרא לממשלה להעביר את חוק ההסברה ולמנוע את ההרס של יהודה ושומרון.
בתודה, תלמידים שאכפת להם!
לא רק לרשתות האלה.
יש לך דרך להעביר את זה?
בס"ד
בינתיים יש לי את של:
מרכז ישיבות בני עקיבא- yba@yba.org.il
כל מי שיכול לאזור לי בלהשיג מיילים של מוסדות לימוד ושל רשת צביה ואמי"ת אשמח שילח לי
אפילו אם רק התלמידים ידעו ויהיו מוכנים יעשו הברזה לירושלים. אבל אף אחד לא יודע וקצת מבולבל לכן צרך ליידע את התלמידים ואלי הם ילחצו על המנהלים לשחרר ולעשות הסעות לירושלים.
בזמן הזה...
לפחות לאיים בזה..
זה הרבה יותר מרשים..!!
תלמידי כיתה יא' ברחבי הארץ, הניגשים לבחינת הבגרות באזרחות, שיגרו (שני) מכתב המנוסח כשאלון בחינת בגרות לשר החינוך, גדעון סער, ובו הם מביעים בו את דרישתם שיתמוך בחוק ההסדרה.
את מכתבם פתחו התלמידים וכתבו, "אנו תלמידי כיתות י"א ברחבי הארץ שומעים את המתרחש בזירה הפוליטית-מדינית בימים האחרונים, תוך כדי שקידתנו על לימוד החומר לבגרות באזרחות שתתקיים בשבוע הבא. החלטנו לחבר עבורך שאלון בגרות באזרחות אקטואלי במיוחד ששאלותיו מתייחסות לנושא הסוער".
בגרות באזרחות, קיץ תשע"ב, שאלון עבור השר גדעון סער
בבחינה זו שתי שאלות. עליך להשיב על שתי השאלות, ולהתייחס בתשובותיך לכל סעיפי השאלה.
משך הבחינה: אינה תלויה בזמן.
מטרות הבחינה: להבין את שעומד מאחוריה עד ליום רביעי, בעת ההצבעה בכנסת על "חוק ההסדרה".
את השאלה הראשונה פתחו התלמידים ברקע על שכונת האולפנה, "ממשלה החליטה ממניעים ביטחוניים שיש צורך ליישב שטח הסמוך לישוב קיים. הממשלה פנתה לתושבי הישוב הסמוך והללו מתוך אמונה בעקרון דמוקרטי נענו לבקשת הממשלה, והסכימו להתיישב על שטח זה. מספר שנים לאחר שנבנו הבתים, התקבלה עתירה בבג"ץ, בדרישה לבדוק את חוקיות הבניה, בטענה שהשטח הנ"ל הינו קרקע פרטית. לאחר דיונים ממושכים, הוציא בג"ץ צו "עשה" בדרישה להרוס את הבתים שנבנו, ולהחזיר את הקרקע לבעליה. מכיוון שתושבי השכונה התחברו למקום גם מסיבה אידיאולוגית, שמופיעה במגילת העצמאות, הבין ראש הממשלה שלא יהיה ניתן להרוס את הבתים והודיע מעל כל במה אפשרית שההרס הוא "גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה". בכך הוא הרגיע את התושבים ומנע מהם בעקיפין זכות מסוימת. לאחר זמן מה, בהתקרב מועד ההריסה כפי שהופיע בצו הודיע ראש הממשלה שהבתים יהרסו.
לקטע זה צירפו התלמידים הלומדי את השאלות: "ציין והצג איזה עיקרון דמוקרטי בא לידי ביטוי בהסכמת התושבים לגור בבתים עפ"י בקשת הממשלה, הסבר כיצד עקרון זה בא לידי ביטוי בקטע?
ציין והצג איזה מאפיין של מדינת ישראל ייצגו התושבים במעשיהם, וראש הממשלה רמס בהחלטתו להרוס את הבתים, הסבר כיצד מאפיין זה בא לידי ביטוי בקטע?
ציין והצג איזה זכות של התושבים נפגעה בעקיפין בעקבות הכרזתו הראשונה של ראש הממשלה, ואיזה עקרון פוליטי נפגע קשות בשל כך, הסבר כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע?"
השאלה השניה התייחסה באופן ממוקד לחוק ההסדרה, "מספר חברי כנסת שהחליטו לתרגם את החלטת ראש הממשלה למעשים, הכינו חוק המסדיר את חוקיות השכונה שנבנתה בעידוד ממשלת ישראל ולבקשתה, אך ראש הממשלה החליט להחיל משמעת קואליציונית על שרי הממשלה בכדי שלא יוכלו להצביע בעד חוק זה. ראש הממשלה נימק החלטה זו, בפחד שהחוק לא יעמוד בדרישות החוק הבינלאומי, והוא עלול להיות מועמד לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג".
על קטע זה שאלו התלמידים את שר החינוך, "ציין והצג באיזה עקרון דמוקרטי פגע ראש הממשלה בהחלטה זו, והסבר היטב כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע?
ציין והצג איזה תנאי בסיסי להגדרתה של מדינה נפגע בשל החלטה זו, הסבר כיצד הפגיעה בעקרון זה מתבטאת בקטע?".
"ודאי שר החינוך, תדע להשיב נכונה על כל השאלות", ציינו התלמידים במכתבם, "שהרי אתה אמון על תכני הלימודים במערכת החינוך, ולכן חשבנו שלא לצרף תשובון. אך בשל חשש לטענה ש'דברים שרואים מכאן, לא רואים משם" החלטנו לעמול ולהכין תשובון. התשובון מצורף למסמך זה, אך לפני כן אנחנו רוצים להגיד לך עוד כמה מילים כתלמידים פטריוטים שעומדים בעוד כשנה להתגייס לצה"ל:
מכובדנו, שר החינוך גדעון סער, ייחודם של תלמידי כיתה י"א הוא בכך שהם משתייכים לשני העולמות- מצד אחד בעוד זמן קצר נוכל לממש את זכותנו הפוליטית ולהצביע בבחירות כמבוגרים (מה שחלקנו יעשה בוודאי כבר בבחירות הקרובות), ומצד שני אנחנו עדיין אותו נוער פעיל ונענה לכל קריאה. לכן, מבחינה מסוימת, שכבת י"א יכולה להוות מעין ברומטר פוליטי למתרחש בארץ.
מתוקף תפקידך כשר החינוך אמור אתה להבין, ומחובתך להפנים את חומרת ההתנכרות לצו ההיסטורי, שהחלו להגשימו ראשוני החלוצים, ובהגשמתו המשיך בגאון דוד בן גוריון בעת הכרזתו על הקמת מדינת ישראל. מאז הכריז דוד בן גוריון על הקמת המדינה, מועבר הצו מממשלה לממשלה.
אחת הטענות הנשמעות נגד הסדרת המעמד החוקי של גבעת האולפנה וחברותיה, הוא פחד מן ההעמדה למשפט בבית הדין הבינ"ל הנ"ל. באחת מנבואות הנביא ישעיה על הגאולה העתידה, שבמהלכה אנו נמצאים היום, חושש העם הישראלי מתגובת אומות העולם למהלכי הגאולה. בתגובה אומר הנביא ישעיה לעם: "וקווי ה' יחליפו כוח יעלו אבר כנשרים ירוצו ולא ייגעו ילכו ולא ייעפו" (ישעיה, מ', ל"א).
אם רק תרצו, אמר הרצל, אין זו אגדה", סיימו התלמידים את מכתבם.
נזכיר כי שר החינוך סער הודיע אתמול כי בכוונתו לתמוך במתווה "הפתרון" שהציג ראש הממשלה נתניהו, כלומר הרס חמשת המבנים ובנייה מאוחרת יותר בשטח המחנה הצבאי הסמוך, ויתנגד לחוק ההסדרה.
כל המדריכים(גם החניכים שיכולים לעזור...)-
אני עושה היום פעולה על קללות, ואני חייב משחקים!!!
למשהו יש רעיונות למשחקים- "למה אסור לקלל?"
אני צריך את זה לעוד שעתיים-אז בבקשה מהר...
נ.ב. החניכים בכיתה ה'...
אולי אפשר ללמד על לא תקלל חרש..שאפילו אם הוא לא שומע זה הורס את הבנאדם שמקלל..
ואפשר למצוא משחק על חרש.
תן לחניכים שלך לשחק כדורסל/כדורגל
ואתה תשב בצד ותרשום את כל הקלללות שהם אומרים תוך כדי המשחק.
ואז אחרי המשחק תושיב את כולם ותתחיל להקריא להם את כל הקללות שהם אמרו ,
ותוכיח אותם על זה שבמשחק כזה קטן זה מה שהם אמרו.
שזהו הוא נגמר כבר וזה לא שווה כל מה שהם אמרו. כי זה עושה אוירה גרועה.
. תספר סיפור על קבוצת אנשים שקיללו בעבר ואז לאט לאט התבגרו והפסיקו לקלל ופתאום נהיה להם בהרבה יותר כיף.. (תמציא..)
בהצלחה!!
אולי כבר פרסמו
פתחנו קהילה של מכתב השביעיסטים חשוב מאד להיכנס ולעשות like