שרשור חדש
היידלוקה...

מישהו/י מכינ/ה סרט של מגמת קשורת או משו בסגנון? כי ממש ממש מתחשק לי להציג בסרט... זה כזה בוער... לוידעת למה... קיצור-אז אם מישה/ו רוצה בקשה לפנות אלי!!

תודה!

1) הפמיניסטיות כל הזמן טוענות שהתפקידים שמיועדים לאנונימי (פותח)

1) הפמיניסטיות כל הזמן טוענות שהתפקידים שמיועדים לאשה הם לא בגלל שזה מה שמתאים מבחינה טבעית אלא שזה בגלל שזה מה שחינכו אותם, כמו אותו משפט מטופש "אשה לא נולדת אשה אלא נעשית אשה" כלומר מה שנחשב לנשי הוא לא בגלל שזה מה שמתאים להם אלא בגלל שזה החינוך והמוסכמות של החברה,והמסקנה צריך לגרום לאישה לחיות בתרבות חיים חדשה רדיקלית וקיצונית ולנתק כל קשר עם מה שהיה נחשב פעם דבר ששייך לנשים, [כמו לדוגמא בישול],  בוא נגיד שאתם צודקים [ואתם טועים דרך אגב]

אבל אז קורה דבר מעניין, כאשר אנחנו מגיעים לאנשים בעלי נטיות הפוכות פתאום כל אותם חוגים 'מתקדמים' ו'נאורים' משנים את השיטה ואומרים שאין מה לעשות ככה הם נולדו [ו90% אחוז מהם לא נולדו ככה אלה זה השפעות פסיכולוגיות בגלל שעירערו את כל ההבדלים בין גברים לנשים בעולם] ואסור, ממש אסור לגעת בשום דבר, ולנסות לשנות [טיפולי המרה] את אותם אנשים, והם כל הזמן מלגלגים על הדתיים שמדברים על טיפולים כאלה ואחרים, פתאום השיטה שאמורה להיות "אדם עם נטיות הפוכות לא נולד כאדם עם נטיות הפוכות אלא נעשה אדם עם נטיות הפוכות" לא עובדת במקרה הזה, ואני משאיר לקוראים בעלי האיטלגנציה להבין מה ההמשך...

2) מה הבעיה בהטרדה מינית?, שואל את עצמו גבר, לכאורה כאדם חילוני שאין איסור לצער מישהו אחר, אלא החיים הם רק לעצמך, ואתה צריך להיות איכפת לך רק מעצמך,  יאמרו לך הפמיניסטיות "אנחנו כחברה צריכים לקבוע כללים שאף אחד לא יפגע בשני כדי שאף אחד לא יסבול"

אבל אז קורה דבר מעניין, כאשר בחברה החרדית יש כללים של צניעות שלא מתאימים לחילונים, טוענות כל אותן נשים 'מתקדמות ונאורות' [מה שנקרא "הציבור הנאור"] שמסכנות כל אותן נשים שמתנהגות בצניעות למרות שזה מה שהן רוצות אותן נשים חרדיות, והטענה שלהם היא זה בעיה של הגבר שיסתדר איתה ואת תתלבשי איך שאת רוצה, פתאום כללים של חברה ושאף אחד לא יפריע לשני לא עובדות במקרה הזה

ושוב אני משאיר לקוראים בעלי האיטלגנציה להבין מה ההמשך...

3) המילה "כבוד", אותן נשים פמיניסטיות משתמשות במילה הזאת בהרבה מקרים כאשר זה מתחרז בצורה כזאת "כבוד האישה" "כבוד האדם" וכל האידיאולוגיה הפמיניסטית שלהם נשענת על אותה המילה "כבוד", לכאורה הדבר הזה שנקרא כבוד הוא דבר נפלא לפי דעתם

ואז קורה דבר מעניין, כאשר אנשים מתרבויות מתנגשות לתרבות המערבית הרקובה מדברות על ה"כבוד" של הגבר, ועל המקום שלו כראש המשפחה מיד כל אותם אנשי "הציבור הנאור" [ולא רק הם אלא רוב הבנות בציבור הדתי לאומי לא מסוגלות לחשוב על בעליהם במושגים של "כבוד"  ו"ראש המשפחה"]  זועקים "מה זה הפרימיטיביות הזאת, היום כולם שווים והערכים האלה של כבוד וראש המשפחה הם ערכים מיושנים שגורמים לסבל לאישה וצריך לרסק אותם" , פתאום המליה כבוד כשהיא מתייחסת למשהו אחר הם מתים לרסק ולחסל את זה

ושוב אני משאיר לקוראים בעלי האיטלגנציה להבין מה ההמשך...

 

היי!מחפשת סניף להדריך בו בסביבה של העיר אשדואנוכי![=
אשדוד..יש למישהו הצעה??אם כן אני ממש אשמח![=תודה רבה!ולילה טוב![=
תנועת...?קרנאור
כלומר,קרנאור

באיזו תנועת נוער?

לא אכפת לי..העיקר מקום קרוב לעיר אשדודאנוכי![=
כמו יד-בנימין,ניצן וכדומה..
גדרה זה טוב? אני יודעת שמחפשים שם..אסור להתייאש
אפשר גם באשדוד?חרותיק
אני חושבת שחסר מדריכים בסניף ח' של בנ"ע.

ואולי גם בעזרא מבר"ת..

מאיפה את?
אני מאשדוד..אנוכי![=
אבל אני לא מדריכה בשום מקום..
ואת יודעת אולי לאיזה גילאיים חסר לבנ''ע סניף ח'?
דברי איתי .. יש לי כמה רעיונות..תהילול
אם את בענין של סניף עולים בגדרהפעימה
בס"ד

אז דברי איתי
עזרא מברת מחפש..זה מה שחברה שלי אמרה..אני עזראית[=אחרונה
------ דיון!!!!-- ישוב -עיר? חיסרונות ויתרונות!!ללללללל

שלום לכולם! בתור ילדה עירונסיטת מושבעת (-פתח תקווה..)

מעניין אותי מה את חושבים על לגור בעיר?  על לגור בישוב? איזה חיסרונות ויתרונות יש בכל דבר?

מבחינה חברתית, דתית וכו'..

איפה אתם תרצו לגור אחרי שתתחתנו?

 

יאללה סעו..

דווקא יש הרבה יישובים שהנוער שלהם מתקלקל...הנסיך הקטן.

זה לא קשור לעיר או יישוב...

 

אנשים, מה עובר עליכם???אריאל דל"ת

שלושת השבעות, תשעת הימים, ומה שאני רואה פה זה שרשורים של- 

"יאווו איזה מעצבן זה בלי שירים!!!"

"אוף, איך באלי ללכת לבריכה!"

"וואי איך אני שורד עכשיו שבוע וחצי??? "

 

 

אנשים!! הלואווווווו!!!!!!

 

לוידע אם שמעתם על זה, יש דבר כזה שנקרא בית המקדש!!!! הוא נחרב!! בתקופה הזאת, לפני 2000 שנה!!!

ומה שמציק לכם בשלושת השבועות זה השירים?? הבריכה???

אז סבבה, אני מבין, חופש והכל.. ובאמת היינו מעדיפים כולנו שבית המקדש לא יחרב, אבל מה עובר??? 

אז נכון, אף אחד מאיתנו לא היה בבית המקדש, ואף אחד לא יודע איך זה היה נראה, אבל בכל זאת, טיפה יהדות.. טיפה קשר לאבא שבשמיים...

 

 

תחשבו על זה, לה' אין בית!! הוא רחוק מאיתנו! בגמרא כתוב שמיום שחרב בית המקדש חומה של ברזל חוצצת ביננו לבין ה' יתברך...

 

קדימה- תתחילו להעלות פה את העיניין הזה.. אפשר להחליט להתחזק באיזה לימוד קטן ממסכת יומא בסדר עבודת כהן גדול, אפשר לחפש סרטונים על בית המקדש, אפשר גם לנסות לצייר את הכלים של המשכן [מי שמתחבר לזה], יש כאן המון המון חבר'ה על רמה גבוהה, אני יודע שאתם יכולים להרים פה עוד כמה אבנים בבית המקדש...

 

לא, אני לא מצפה שלא תתלוננו על זה שאין שירים, שאין בריכה, שאין ים. אני מבין את מי שמתוסכל מזה, אבל אל תשכחו מה העיקר.. אפשר לפתוח שרשורים, אפשר לדבר על זה בחדר ראשי, אפשר לפתוח דיונים, לא חסר דברים..

 

קדימה אנשים! כולנו יודעים איזה כוחות עצומים יש פה בערוץ, בואו נקרב את הגאולה ביחד!!

 

אשרייכם צדיקים...

[ולמי שתהה, אני כתבתי את השרשור הזה לעצמי באותה מידה, גם אני חושב שאני מנותק, בעוונות.. לא באתי להתנשאות ח"ו ואני מתנצל אם מישהו נפגע...]

צודק לגמרי שנזכה להתחזק בזה בעז"הגעגוע..
אשריך! שנזכה מרדכי
אריאל, כל מילה!!! אשריך!יעל נ
ויישר כח עצום על האומץ לפתוח כזה שרשור...!
אשריך אריאל ואשריכם ישראלממשיך לצעוד

שנזכה בעז״ה לבניין הבית בקרוב

שכויח !! (!!!!!!!!)יצור .. =]
מסכים לגמרי אבל לדעתינענע בחסה

קצת קשה לצפות מאנשים היום להיות עצובים בגלל בית המקדש..זה מאוד קשה להיות עצובים בגלל ביהמ"ק כי אנחנו לא באמת יודעים מה אנחנו מפסידים.

זה די מעצבן שאסור את כל הדברים שאסורים ולכן אנשים כותבים כמה קשה להם ומשתפים, אבל אני לא מצפה וזה נשמע די הזוי שמישו ישרשר "אווווף..איך אני עצוב שאין ביהמ"ק..איך אפשר לחיות ככה??עצוב"...או משו בסגנון..

מה לעשות שאנחנו(לפחות אני..) לא מרגישים את החיסרון של ביהמ"ק? וזה מעצבן שאוסרים לנו דברים על משו שמאוד קשה להתחבר אליו ואנחנו לא מרגישים את החיסרון שלו, וזה נראלי לגיטימי לשתף בקושי של לא לשמוע שירים וכו'...

 

מקווה שהובנתי...(הדברים נכונים לפחות לגבי ואני לא בא להגיד שאפחד לא מתחבר ולא מצליח להבין את החוסר בביהמ"ק).

תיכנס לקישור שהבאתי...! מ ה מ ם!! יענה לך קצת...לולית10
לגמרי. אני ממש מחפשת ללמוד ולא יודעת מה *בננית*

למישהו יש הצעות בשבילי?

לימוד/סרטונים/שיעורים לקראת ט' באב..

תיכנסי לערוץ הידברות, יש שם שפע של שיעורים מהממים!לולית10
צדיק יסוד עולם!!! ^^ אשריך!דניאלה .ד.
אתה צודק...אבלרועי לביא
עבר עריכה על ידי רועי לביא בתאריך א' באב תשע"ג 19:54

זה הכי מובן בעולם שאנשים ירצו ים, שירים וכו'..

פ'סדר, אנחנו לא בדרגה הזאת... אף אחד לא מושלם... 
וווואלה יותר מעניין לשמוע שירים וללכת לים מאשר איזה משו היסטורי עכשיו באמצע החיים..
כאילו מה..?! אנחנו צריכים לבכות על בית המקדש..?!
אין לי מושג בכלל מזה בית מקדש.. אז למה שאני יבכה עליו..?! 
אולי גם נבכה על חטא העגל(?!) כי בגלל החטא נשברו הלוחות..
הדור הזה כ''כ רחוק מלהבין מזה כל הדברים הללו...
והדור הזה כ''כ קרוב לשירים לים ולחופש לבלות וזה....
תכ'לס נדירים וצדיקים האנשים שמתחברים ל3 השבועות הללו..
ומלא אנשים לא שומעים שירים ולא הולכים להנות כי אסור..
למה אסור..!?! אין להם מושג...
אז יאללה שיהנו להם וזהו...

כי אתה חי בארץ ישראל עפ"י התורה.המצב חסה

נראה לי שזה מספיק סיבות.

 

אם אתה רוצה תקרא את הספר יוסיפון וזה יסביר לך כמה דברים....

 

 

"אז יאללה שיהנו להם וזהו"לולית10

זאת האופציה הקלה- בריחה, פשוטו כמשמעו, אני לא מבין, לא מעניין אותי לא כפת לי וגם לא מנסה להבין...

אבל יש עוד אופציה, היא דורשת טיפטיפונת מאמץ...

(והיא מתאימה בעיקר לאילו שלא נותנים לדברים לעבור לידם סתם...)

והיא- לברר, פשוט לברר קצת, מה זה בית המקדש הזה שמתאבלים עליו כ"כ, למרות שהכל קרה כ"כ מזמן...

זהו.

 

צודק. אבל אפשר באמת להצטער על הענין הזה בדיוק...numb

שאנחנו לא באמת מבינים ויודעים מה זה בית המקדש,והוא לא חסר לנו כל כך בחיים..

הוא חסר לנו מאוד! אולי אנחנו פשוט לא מבינים עד כמהלולית10

ולכן קל לנו יותר להתעלם מזה ולברוח מזה במקום לברר...

ואווי צודק לגמריי!!! זה קשה, ובעז"ה נתחזק בזה...אביה!!!


^^^ ועוד משו.חרותיק
נכון שיש היתרים למוזיקה, וכל השאר.

אבל אם נשתמש בהם, איך נרגיש את האבלות?
אני בחרתי לא להקל.

‏(חוץ מהים, אבל היתה סיבה מיוחדת)
"רק" בית המקדש?המצב חסה

זה גם בית המקדש הראשון, גם השני, וגם השלישי!

העיר בית"ר חרבה ב9 באב [4 מליון הרוגים], פרעות ת"ח ות"ט, פרעות תרצ"ח, 

הזמן בו הכניסו יהודים למשרפות היה 9 באב, גוש קטיף חרב בתשעה באב, ועוד רבים וקשים!

 

 

אבל מה אתה בוכה??

הקב"ה אמר שיהרס בית המקדש, ונהרס!

הקב"ה אמר שייבנה בית המקדש, ואתה תוהה שלא?

אנשים מחכים לאורו של משיח.!

רוצים לראות משיח!

"עוד ישבו זקנים וזקנות ברחובות ירושלים ואיש משענתו בידו מרוב ימים ורחובות העיר ימלאו ילדים וילדות משחקים ברחובותיה"

 

הנה נבואה מתוך רבות שנתקיימה !! 

תשמח, אנחנו באתחלתא דגאולה!! 

נכון, משכנס אב ממעטין בשמחה, אבל עדין זה לא סיבה לעורר קפידא על עם ישראל!

אין מה לעשות-קשה לנו!!!הנסיך הקטן.

ואולי זאת הדרך שלנו להתאבל על החורבן??

לך תדע!!

אשריך! מסכימה לגמרי...לולית10

הרב פנגר ממשיל את העניין של חורבן ביהמ"ק מאוד יפה:

http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=10752

כי זה חשוב..שִׁירָה
אשריך!batsheva100אחרונה
ה'!! ראיתי את זוהר הרקיע עכשיו וזה מטלטל!!!!מתנדב
מ ז ע ז ע!!!! הפריע לי שהם לא הציגו את הדברים הטובים שיש בצבא, כוונתי היא שנכון, הצבא עשה מעשה נוראי וכואב אבל עדיין אנחנו אוהבים את הצבא ומוכנים להקריב למען העם שלנו הכל!! תלוי איך מסתכלים... חצי הכוס המלאה או הריקה...
בעז"ה שיבנה ביהמ"ק!! שעם ישראל יתאחד כולו... שנדע להלחם רק במי שצריך. בסה"כ, הם היו רק שליחים וצריך לרחם עליהם שזו היתה השליחות שלהם..
מגלגלין זכות ע"י זכאי וחובה ע"י חייב...
ואוו זה באמת סרט חזק.סיהרא.

מעורר מחשבות.

^^וואי לגמריייי.ילדה אחת!!

כ"כ משנה ת'הסתכלות.

ומכעיס.

ומצדיק.

ומפעים.

ו... המון דברים.

 

יצאתי ממנו עם תפיסה אחרת לגמרי מאיך שנכנסתי.

אני גם ראיתי אותו לפני שבועozd

ממש מזעזע... אני רק שליח אתה יודע מי אמר את זה...

איזה סיבה יש שהוא יציג את הצדדים הטובים בצבא? ברור שיש הרבה אבל הסרט עוסק בהכנה המנטלית לגירוש...

אחלה סרט!מציג באופן אמיתיי"ל

את הפנים של הצבא לפני הגירוש! הבעיה היא שכל מילה נגד"צבא קודשינו"הופכת לזבל.אז זהו שלא יש לנו צבא שעושה דברים טובים ועושה דברים רעים.זה הציג את פניו הרעות של הצבא על מנת שזה לא יקרה שוב.

ואגב הם עבדו עם מסמכים בדוקים אולי לא היה חייל שרצה להתגייס לחיל הויר בשם אדם אבל העקרון מובן

כמובן- כל סרט שיהיה נגד "צבא הקודש",אריאל דל"ת

פסול וחלש, 

 

אבל סרט שיהיה בצורה בולטת נגד התורה, [אם זה מבחינת התוכן, אם זה מבחינת הצניעות ל"ע]- הוא יכול בהחלט להיות "סרט ממש טווובב!! שווה צפיה!", נכון?

 

 

אנשים מעוותים, הפכתם את המדינה לאלוהים.

אני גם רציתי לראות באותו ערב ענבל
בס"ד

אבל יכולתי להירשם רק עם כרטיס אשראי ואבא לא היה בבית ולא היה לי כוח לזה...

למה אי אפשר היה במזומן?! כולה עשרים וחמישה שקלים!

אוף!!
חייבת לראות את זה!!
אני גם ממש רציתי ללכת!מקום אחר

עצבים שהיה לי עוד מלא דברים באותו ערב

עובדתית תוכן הסרט שגויNamy

לא ראיתי את הסרט, אבל שמעתי עליו.

תוכן הסרט הומצא מכיוון שלא היה ולא נברא צוער קורס טיס שהיה אמור לגרש וסירב פקודה.

כמו כן, כל הרעיון של הסרט מתבסס על המקרה הזה שלא היה אז זה די טיפשי.

(דרך אגב, אומרים חצי הכוס המלא ולא המלאה כי הלוואי (מלא) מוסב על החצי ולא על הכוס).

אני אהבתי את הסרט..ראיתי אותו פעמיים,וכל פעם אניבמבה!!!

מגלה משו חדש..הסתכלות טיפונת שונה!!! ואם לא ראית ת'סרט אז איך אתה יכול לשלול?!סתאאם..תראה...

שב"ש!!

אולי באמת לא היה משהו כזה בטייספלצור

דווקא בטייס, אבל זה לא משנה זה על העיקרון!!

וברור שהדברים שהם מציגים היו בהכנות לגירוש,

אגב, המקורות שלהם לסרט זה לא רק חיילים שמעידים על מה שהיה להם בהדרכות לקראת הגירוש, אלא גם פרוטוקולים שהם השיגו, שממש כתוב שם מפורש איך לתרגל את החיילים לגירוש. (הם מראים את אחד שניים מהפרוטוקולים בסרט)

כל הגירוש הזה היה פסיכולוגי לגמרי. גאוני. עבדו על כל החיילים, וגם אותנו, המתיישבים, הצליחו להוציא מהגוש על ידי 'תפילה לעני ולאוטובוסים'.

שנזכה לגאולה שלימה מהרה!

 

הוא מתבסס על מקרים אחרים.ענבל
בס"ד

הסיפור מייצג סיפורים שלמעשרות חיילים אחרים.
ועובדתית כנראה שהוא נכון בקשר להכנה המנטלית...
אז לא הבנת את העיניין של הסרט.אריאל דל"ת

הסרט לא בא לספר ולהאדיר את סיפורו של הגיבור "אדם", שכאמור- לא היה ולא נברא.

הסרט בא לשים דגש על דברים שלא אמרו בתקופת הגירוש, על פשעים חמורים של האנשים שניהלו את הגירוש, ועל המאמצים האדירים שהושקעו במשימה הלאומית הזאת.

 

כן, בהחלט הסרט בא לשים דגש על בעיות בצא, על בעיות בהנהגה. הבעיות האלה לא הומצאו ע"י עורכי הסרט, הם מבוססות על עדיות של חיילים שהיו בהכנה לגירוש, על צילומים שצולמו מאותו הזמן ועל תחקיר עמוק ומקיף שנעשה בנושא.

 

 

אתה מציין שלא ראית את הסרט ורק שמעת עליו- אני לא מבין איך מ"לשמוע על הסרט" אתה פוסל אותו?

אתה מדבר שטויותמרדכי
בס"ד

נכון, לא היה את המקרה הספציפי הזה, אבל היה את הסיפור הזה, חיילים שבכוונה שלחו אותם כי ידעו שאם הם יסרבו פקודה אז יקרה להם כך וכך...

הסרט הוא נכון לחלוטין והוא מבוסס על השיטה שבה השתמשו המגרשים שהגיע לידי יוצרי הסרט (שאחד מהם, אגב, עומד להיות שכן לבית השומרוני שלי).
לפי הדברים שכתבתNamy

אני בכלל לא דובר שטויות כי אתה מסכים איתי שהמקרה לא היה וזו בדיוק טענתי.

חוץ מזה, אם אתה רוצה להציג בעיה כלשהי עליך להסתמך על עובדה (דבר שלא נעשה בסרט זה), אחרת אתה לא תוכל לשכנע את הצופה בדבריך.

בנוסף לכך, שימוש במקרה פרטני כזה על מנת להפליל מערכת שלמה שבסה"כ אנחנו מרוצים מאוד ממנה זה ממש לא יפה וצבוע.

(דרך אגב, במקור מבית הספר לקולנוע של ישיבת תורת החיים ובישיבה הזאת אחוזי הגיוס נמוכים מאוד אז אולי כדאי שידאגו לעצמם במקום ללכלך על מערכת שגם כך ניתקו את הקשר עמה מאז הגירוש).

אתה אומר שלא ראית את הסרט.אריאל דל"ת

הסרט מסתמך על עובדות, ההכנה המנטאלית שעשו לחיילים בגירוש ידועה והיו מסמכים צבאיים שמאשרים אותה. יש עדיות רבות של חיילים על הבעיות שהיו באימונים לקראת הגירוש..

 

הסרט לא בא להפליל את המערכת הצבאית, הוא בא לשים דגש על נקודות בעיתיות מאוד שהיו באותה תקופה, ויכול להיות בהחלט שאלו בעיות שורשיות.

 

הצבא הוא לא אלוהים, הוא עושה טעיות וטעיות כואבות. ומותר לשים עליהם דגש.

מי שמנסה לטאטא את הבעיות מתחת השטיח בטענה ש-"רוב מה שהצבא עושה הוא טוב", בורח מהמציאות.

 

 

 

תסלח לי על ההכללות- אתה מדבר כמו אותם אנשים שבגירוש אמרו שזאת החלטה של המדינה ואסור לנו להתנגד אליה אלא לצאת מתוך הגוש בשירת "אוהבים את צה"ל".

 

 

הפכתם את המדינה לאלוהים. עבודה זרה.

אני מכיר המון מגורשיםNamy

כי אני גר באתר הקרווילות השני בגודלו ואני יכול להגיד לך שבערך 90% מהם חושבים אחרת ממך והם העדיפו לצאת מתוך הגוש בשירת "אוהבים את צה"ל" במקום להתנגד בחריפות לגירוש.

אותם אנשים עברו את הזוועה והם מחבקים את צה"ל ולך לעומת זאת יש את התעוזה למחות בצבא?

מצטער, אתה טועה.ותן טל

 

העובדה עליה צריכים הלתבסס היא לא מקרה פרטני מסויים שקרה למישהו אחד, אלא העובדה עליה צריכים להתבסס היא העובדה שנעשו הכנות מנטליות רבות, מסוגים שונים, וזה מה שבא הסרט להראות - הוא בחר להראות את זה דרך צוער קורס טיס כדי חדד את המקרה, אבל זה לא הפואנטה - ובהחלט אפשר לשכנע את הצופה במסר והוא, שנעשו הכנות מנטליות לא ראויות לקראת הגירוש. זהו.

 

אחרת אם היינו זורמים עם ההנחה שלך לגבי הצורך להתבסס על עובדות, אז היה חובה שלא רק יהיה מקרה של צוער קורס טיס וכו', אלא שגם במציאות המפקד שהכין אותו יהיה חבר שלו, ושדוד שלו יהיה באגף כוח אדם שם... בקיצור, שטויות

 

אין צורך להתבסס על מקרה אמיתי דווקא כל עוד הנתונים העובדתיים שאתה מביא שם, בהתעלמות משמות אנשים ספציפיים או מקצועות ספציפיים, הם נכונים - אז זה לא משנה אם זה נעשה לצוער טיס, לחובל, ללוחם מגל"ן לגולנצ'יק או לפקיד מהקרייה - לאף אחד לא צריך לעשות הכנות מנטליות כאלו ולנתק להם את הרגש...

 

 

ודבר אחרון - יוצרי הסרט לא שונאים את הצבא, להיפך, הם אהבים אותו מאוד ומתגייסים אליו, ודווקא בשל כך הם חרדים לגורלו, חרדים מהאפשרות שיהיה רצון לגירוש נוסף ביהודה ושומרון, ותעשה הכנה מנטלית חדשה לקראת גירוש כזה...לכן הם מפיצים את הסרט, מעוררים דיונים, מזהירים אנשים...

 

העניין שלהם ממש לא להרוס ולהשמיץ את צה"ל, אלא להיפך, להפוך אותו למקום טוב ובטוח.

 

לילה טוב

נכון אבל הרעיון אמיתי - הרבה אנשים שהיה להם עתידozd

טוב בצבא ושלחו אותם לגירוש ואם הם היו מסרבים פקודה היו דופקים אותם...

אפשר לראות אותו דרך האינטרנט?תללה...

כי ממש בא לי לראות אותו ואני לא יודעת איך להשיג אותו.

לא.. גם אין איך להשיגג.ילדה אחת!!

הם מקרינים אותו במרוכז. וזהו.

לא מוכרים ולא מפרסמים. רקקק מקרינים!

ואחרי ההקרנה עושים דיון על הסרט..פלצור

גאוני. הם הגיעו כבר לפלוגות בצבא וכו' ...

קצת תגובות*חזרזיר*

ראשית, הם בכוונה לקחו סיפור קיצוני, אם הוא לא היה קיצוני - לא בטוח שהוא היה מעורר סערה.
אבל, אני יודעת שהם התבססו על הרבה הרבה תחקירים.
 

שנית, סרט כזה עולה עשרות אלפי שקלים!
ההקרנות, והדיונים שלאחריו הם מעבירים בצורה הטובה ביותר את המסר,
ועוזרות להם לקבל החזרים על ההוצאות של הסרט.
ראוי ורצוי ללכת ערב ולהוציא 30 ₪ על כזה סרט, לדעתי.


ראיתי את הסרט לפני כשנה, אני לא זוכרת בדיוק את כל מה שעלה לי מהסרט,

אבל ממה שאני כן זוכרת - בהחלט מומלץ ומטלטל מאוד.
(וזה ידוע שהגירוש נעשה דיי בעיוות, רוב הכנסת היתה נגד)

ראיתי אותו וזה ממש משנה את התפיסה..מישהי=)
חבל שלא עשו סרט על חייל שכן גירש-כאילו מה עוברה.ת.

עליו אחרי זה וכו', ומה המניעים שלו, וההתלבטויות..

הם אמרו שאולי הם יעשו סרט כזה אם יהיה תקציב :O

אצלנו בכל אופן הסרט עלה 5 ₪ [אולי זה היה מסובסד?...]

יש ספר שאני לא זוכרת איך קוראים לו על זה...במבה!!!

על מישו שרוצה להתחתן עם מישי(שמגלים שגם היא הייתה מגרשת!) ויש לו עם זה כל מיני קשיים.אז הוא נוסע לתקופה לבנות את עצמו...

כשקראתי אותו(ממזמן..)אני זוכרת שאהבתי אותו..כי מראים ת'צד השני!!

סרט חובה!מרדכי
בס"ד

במיוחד לממלכתים שפתאום לרגע קט משנים מהתפיסת מחשבה שלהם (כמו שראיתי במו עיני על שכני שצפיתי ביחד איתם בסרט)
אגב-לספר שכתבתי עליו קוראים "והאדם אין"...במבה!!!
ממש! ראיתי את זה עם אמא שלי ואח"כ היה דיון על הסרטאני! =]

כן, זה באמת שינה את ההסתכלות שלי...

איפה אפשר לראות אותו??הנסיך הקטן.
נראה לי איפשר, צריך להזמין את הבמאי של הסרטשלוה!

והוא מקרין את זה. אולי זה השתנה

נ.ב. זה לא שלוה[שלוה!אחרונה
עבר עריכה על ידי שלוה! בתאריך ז' באב תשע"ג 12:21
עבר עריכה על ידי שלוה! בתאריך ז' באב תשע"ג 12:20

 

למישהו יש את התמונה שיש מלא תמונות של אנשים שיוצרינעמי7

איש?!

או שמישהו יכול להביא לי קישור?!

 

תודה!

וזה דחוף

תודה,לא משנה היסתדרתינעמי7אחרונה
ותיקים או חדשים??cookie_monster

יאללה תגידו לנו- האם את\ה ותיק\ה או חדש\ה בערוץ??

לצורך העניין: ותיק = מעל שישה חודשים כאן

חדש= פחות משישה חודשים

 

קדימה לשרשר!!

 

אני אתחיל: חדשה

ותיק - זקן......חגי לנדסברג
למה בנדוד שלי לא קולט שאני שומרת נגיעה???ישראליתת

הוא כול הזמן נותן לי צ'פחות כאלה ... וזה מעצבןן!!! 

ולא נעים לי להגיד לו... אני לא רוצה שהוא ייפגע!

 

אם הוא מספיק בוגרNamy

אפשר להגיד לאמא/אבא שלך שיידעו את ההורים שלו ויעירו לו על כך.

אם זה מספיק חשוב לך את תגידי לו..רועי לביא

לפי דעתי שמירת נגיעה יותר חשובה מלא לפגוע בו..
לכן עדיף שהוא יפגע קצת וכן לשמור ממנו נגיעה, או שלא יפגע כלל ולא לשמור..

ושוב.. זה על פי הדעה שלי..

 

את יכולה להגיד כבדרך אגב--- אה זרובבל אני שומרת>>אני! =]

נגיעה. ואז יוצא שלא תפגעי בו... ואם הא שוכח אז רק תזכירי לו בחיוך ולדעתי זה לא יפגע בו

 

שמירת נגיעה זה ממש חשוב אז באמת תגידי לו את זה...

^^^^דרךחדשה_אחרונה
למישו יש רעיונות מה לעשות בחופש?אריאל 12345

למישהו יש רעיונות מה לעשות בחופש, אני מת משיעמום!

יש בשפע...שונמית
דבר ראשון, אפשר לבנות שגרה משלך. ככה אני עושה בחלק הראשון של החופש.
ככה- קמה כל יום ב8, 8 וחצי- זה בכל זאת חופש, מתארגנת, מתפללת.
אח"כ כוס קפה ועוגיות ולימוד יומי (הרב קוק- מבואר/לא, מסלי"ש, שמירת הלשון, החוברת הנהדרת שהכינו ועוד). ארוחת בוקר, ואז תוכן שאני מכניסה ועבודה.
עכשיו רעיונות לתעסוקה- מה שאני עושה בעז"ה באופן יומיומי זה לקרוא ספר באנגלית, לעזור בבית, לעשות ספורט-הליכות, ריצות, כושר וכו', לעבוד, לבשל...
עוד רעיונות- אפשר לעסוק באומנות-ציור, פיסול או אומנות שימושית (וזה זמן נהדר לגלות את הכשרון החבוי או ללמוד טכניקות חדשות), אפשר להפעיל את האחים, אפשר לנסות לכתוב (כיף גדול)- יומן, סיפור, ספר או כל דבר אחר.
אפשר לבשל ולאפות, ללמוד טכניקות של גרפיקה, לארגן קיטנה, ליצור בתכשיטנות או נגרות. חופש זה גם הזדמנות לעשות דברים חשובים- אפשר להתנדב, אפשר לראיין את סבא/ סבתא- דבר נפלא כי גם הם בד"כ מאוד שמחים לספר, וזה גם מעניין מאוד באופן מפתיע.

חופש זה זמן נהדר, יש לזה עוצמה ממש גדולה כי כאן אתה נמדד- מתי שהזמן אצלך בידיים. יש עוד המון דברים לעשות, וחשוב לשמור על שגרה הגיונית ועל פעילות חברתית, והעיקר הוא לנצל וגם לדעת להניח לעצמינו לנוח ולהרפות...
מקווה שעזרתי, חופש טוב ומוצלח!
חח, 8 וחצי מאוחר??? אני קם בין עשר וחצי לאחד עשרה.swarleyאחרונה
אנחנו באמת רוצים שלום עולמי? (אפשר נימוק בבקשה?!)ateretfa
בוודאי.הסטלן הקטן
׳לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדון עוד מלחמה׳
כנ"ל ^^^ בהמון נביאים. בכל נבואת נחמה כמעט...שונמית

ובתפילה- "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו..."

ברורנעמי7
המטרה של היהדות זה שלום וטוב בכל העולם
כמובן שלא מתוך זה שאנחנו עוברים על רצון האל
ומהזתומרת נימוק?? זה כאילו יעשה טוב בכל העולם
לא.לשאלה הפותחת..שִׁירָה
כן. תפילת ראש השנה:אני77

"וּבְכֵן תֵּן פַּחְדְּךָ ה' אֱלהֵינוּ עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ. וְאֵימָתְךָ עַל כָּל מַה שֶּׁבָּרָאתָ. וְיִירָאוּךָ כָּל הַמַּעֲשִׂים. וְיִשְׁתַּחֲווּ לְפָנֶיךָ כָּל הַבְּרוּאִים. וְיֵעָשׂוּ כֻּלָם אֲגֻדָּה אֶחָת לַעֲשׂות רְצונְךָ בְּלֵבָב שָׁלֵם. כְּמו שֶׁיָּדַעְנוּ ה' אֱלהֵינוּ שֶׁהַשָּׁלְטָן לְפָנֶיךָ עז בְּיָדְךָ וּגְבוּרָה בִּימִינֶךָ. וְשִׁמְךָ נורָא עַל כָּל מַה שֶּׁבָּרָאתָ:
וּבְכֵן תֵּן כָּבוד ה' לְעַמֶּךָ. תְּהִלָּה לִירֵאֶיךָ. וְתִקְוָה טובָה לְדורְשֶׁיךָ. וּפִתְחון פֶּה לַמְיַחֲלִים לָךְ. שִׂמְחָה לְאַרְצֶךָ וְשָׂשׂון לְעִירֶךָ. וּצְמִיחַת קֶרֶן לְדָוִד עַבְדֶּךָ. וַעֲרִיכַת נֵר לְבֶן יִשַׁי מְשִׁיחֶךָ. בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ:
וּבְכֵן צַדִּיקִים יִרְאוּ וְיִשְׂמָחוּ וִישָׁרִים יַעֲלזוּ. וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ וְעולָתָהּ תִּקְפָּץ פִּיהָ וְכָל הָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ:
וְתִמְלךְ אַתָּה הוּא ה' אֱלהֵינוּ מְהֵרָה לְבַדֶּךָ עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ. בְּהַר צִיּון מִשְׁכַּן כְּבודֶךָ. וּבִירוּשָׁלַיִם עִיר קָדְשֶׁךָ. כַּכָּתוּב בְּדִבְרֵי קָדְשֶׁךָ. יִמְלךְ ה' לְעולָם אֱלהַיִךְ צִיּון לְדר וָדר הַלְלוּיָהּ:"
 

וכן ב"על כן נקוה"- "להפנות אליך כל רשעי ארץ, יכירו וידעו כל יושבי תבל כי לך תכרע כל ברך..."

 

כמובן שכל עוד לא תכלה הרשעה-לא יהיה שלום, כי אין שלום לרשעים, אבל ברעיון הכללי אנחנו בעד שלום עולמי.

שלום עולמי מוסיף כבוד לקב"ה, וממליך אותו על כל הברואים שזה האידאל והטוב האמיתי.

אנחנו תמיד צריכים לשאוף לשלום, שלום שבו ה' הוא המלך, ומי שלא מוכן-לא נשלים איתו.

 

אם כי ע"פ נבואות מסוימות, ניתן להסיק שככל הנראה לפני בוא משיח צדקנו שיאחד את העולם, הקב"ה ידאג שאויבי עמ"י יילחמו בו, כדי שעמ"י יוכל לנקום מהם את דם כל היהודים ההרוגים, כל הרדיפות וההשפלות, ואח"כ יבוא השלום.

(ועדיין אנחנו מצידנו נלחם בהם כי הם רשעים, אבל אילו היו חוזרים בתשובה וממליכים את ה'-ודאי היינו משלימים איתם.)

אנחנו רוצים, אבל שלום אמיתי.לך דומיה תהילה

לא כזה שמסתכם בחתימות חגיגיות על הסכמים.

חח, ברור!!!swarleyאחרונה

אפחד לא רוצה מלחמה, זה לפעמים נגרר בעקבות אי הסכמות על דברים, אבל ברור שכולם רוצים שיהיה שלום!

 

אמ...ateretfa

יש לי חצאית שאני ממש אוהבת ללבוש, קיצר היא ממש עוזרת לי בשבת אבל אני אוהבת ללבוש אותה גם בימות השבוע.

ואני למדתי משו שאומר לא ללבוש דברים של שבת ביום חול וההפך אבל אני לא בטוחה אם זה נכון ומאיפה למדתי את זה..

אפשר עזרה?!?

נ.ב-תודה מראש!

לא נראה לי שזאת הלכה.ענבל
בס"ד

בעיקרון אני יודעת שנוהגים לייחד בגדים לשבת..

אני ממש משתדלת שיהיו חצאיות לשבת וחצאיות ליום חול וכן חולצות, נעליים וכו'
אבל כשאין ברירה ואני חייבת חצאית שחורה וכולן בכביסה אני כן לוקחת משל שבת/יום חול.
וכן לגבי כל בגד.

משתדלת מאוד שלא אבל כשאין ברירה אז אין ברירה.
מתוך פניני הלכה:שואף לאור

הסתכלי בהלכה ד'  "כבוד השבת בבגדים":

 

http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?id=578&cat=431

 

בהצלחה !

תודה רבה..כנירא שאני צריכה ללכת לקניות..(כשיהיהateretfa

מותר

אשריך !!! שואף לאור
צריך שהיהי בגדים מיוחדים לשבת וכן גם המראה.חנהלה החבדנקית
אבל יש חצאיות שמתאימות גם לחול וגם לשבת, מה עושים?ה.ת.
עוד שאלה.. יש עליונית של אחותי שהיא לובשת אותהateretfa

ביום חול ואני לובשת אותה בשבת..זה פסדר נכון?! כי אני מייחדת אותה לשבת!

יש הלכה שצריך לכבד את השבתNamy

בבגדים נאים: "מצווה לכבד את השבת, שנאמר (ישעיהו נח, יג): "וְקָרָאתָ לַשַּׁבָּת עֹנֶג לִקְדוֹשׁ ה' מְכֻבָּד". מכבודה של השבת שלא יהא מלבושו בשבת כמלבושו בחול (שבת קיג, א), אלא בגדי השבת יהיו נאים יותר ונקיים. כתבו הפוסקים בשם האר"י ז"ל, שטוב שלא ללבוש בשבת דבר ממה שלבש בחול (מ"א רסב, ב). היינו שהבגדים העליונים יהיו מיוחדים לשבת וחגים, ואת הלבנים יחליף לקראת השבת בלבנים נקיים ומכובסים"

מקור: http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?id=578

ateretfa-יש חייב ויש עדיף..ה.ת.אחרונה

מישהו ודע אם משחת שיניים עוזרת נגד עקיצות?אריאל 12345
לי כן..אאלעד
רציני?דרךחדשה_
הבן איש חי היומי - שווה לכל נפש!דב גריזלי
עבר עריכה על ידי דב גריזלי בתאריך ז' באב תשע"ג 12:40

יש יהודי צדיק שמשקיע כל יום ושולח הודעות SMS לרשימת תפוצה של מאות (!!) יהודים, עם ה"בן איש חי היומי" - רעיון נחמד ושתי הלכות יומיות

 

כל מוצאי שבת יש שאלה על ההלכות שנשלחו במשך השבוע, ובין הפותרים נכונה מוגרל בד"כ ספר של הבן איש חי

 

כל מי שרוצה להצטרף [בחינם כמובן], שישלח הודעה למספר 0522221199

 

תזכו למצוות!

שבוע טוב!

 

 

 

 

 

 

(המעט שאני עושה בתמורה זה לפרסם את זה כאן)

יש מצב לקישור לפורום של הבנות?(איך שלא קוראים לזה)במבה!!!

 

 

דבר תורה לפרשת דבריםמרדכי

בס"ד

 

בפרשת דברים, אותה אנחנו קוראים השבת, שבת חזון, משה רבינו מוכיח את ישראל ועיקר התוכחה מתמקדת בחטא המרגלים בגלל חומרת עונשו שבעטיו נגזר על אבותינו שלא יכנסו לארץ, ונגזרו עליהם חורבן הבית הראשון והשני והגלות האיומה ופיזור האומה.

 

תוך כדי דברי המוסר והתוכחה, משה רבנו מותח ביקורת על ישראל ומאשים אותם בחוסר אמונה: "ובדבר הזה אינכם מאמינים ב-ה' אלוקיכם" (דברים א', ל"ב) ופירש רש"י "שהוא הבטיח להביאם אל הארץ". כבר אז התגלו חולשות של חוזר אמונה ביחס לאפשרות כיבוש הארץ ויישובה, ולצערנו חוסר האמונה בכך עדיין מרקד בנינו עד עצם היום הזה. עדיין נראה שעמנו לא תיקן לגמרי את חטא המרגלים, ולכן הננו סובלים ייסורים קשים בארץ ובגולה. זאת טחת הסיבות העיקריות לכך שאין לנו שקט ואין לנו מנוחה.

 

חז"ל תיקנו לקרוא את פרשת דברים סמוך לתשעה באב כדי לעורר את הציבור לתשובת המשקל. החטא היה "וימאסו בארץ חמדה" (תהילים ק"ו, כ"ד) ותשובת המשקל צריכה להיות לחמוד ולחשות ולעשות כל מה שיש לאל ידינו להתיישב בארץ ולהיאחז בה, כי רק ארץ ישראל היא מקומו הטבעי של עם ישראל.

 

לצערנו חטא המרגלים טרם תוקן.  אומנם עם ישראל חזר לארצו באופן חלקי, אולם חלקים מסוימים עדיין אינם מבינים את גודל החשיבות של גאולת ארצנו והרחבת ההתיישבות עליה, כולל החלת ריבונות יהודית על כל מרחבי ארצנו.

 

לשם תיקן חטא המרגלים אנו זקוקים לחוסן אמונה אדיר! בדרך הטבע אין רואים מוצא מהסבך המדיני שאנו נתונים בו, אולם כל מי שמאמין בארץ ישראל, יודע בעומק נשמתו ש"כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב" (תהלים צ"ד, י"ד). איננו יודעים מאין יבוא עזרנו, אבל אנחנו סומכים ובטוחים שגאולת ישראל שהחלה לפני עשרות שנים תלך ותתקדם למרות כל העיכובים והחולשות, ויום תשעה באב יהפוך לששון ולשמחה בקרוב בימינו. אמן.

 

(הגאון הרב דוב ליאור שליט"א, דבר חברון חלק השקפה וענייני אמונה, עמוד 84)

 

שבת שלום!

ישר כח! כל פעם מחדש!! שבת שלום!דרךחדשה_
מקסים! תודה רבה.. דניאלה .ד.

גאולתנו קרובה מאוד בע"ה.. 
דור תבואת השיגעון.. זה הדור של הסח הדעת שבוא המשיח מפתיע

שנזכה במהרה בימינו אמן!

 

שבת שלום

 

ישר כח. אמן.~מישי~אחרונה
שב"ש לכולם!!סופסוף שבת שלמה בבית אחרי 4 שלא....במבה!!!
איזה כיף! תהני!דרךחדשה_
שתיהיה לך ולכל ע"מי שבת מושלמתתתתתתתתללה...

ותהני!!!!!!!!!

כנ"ל.. שבת בבית זה אחד ה-דברים טובי =][=אחרונה

התגעגעתי לזה. 

(לאמשנה שאחרי זה יהיו לי עוד שתי שבתות ברצף בחוץ. אבל פסדר.)

שרשור תהילים לכבוד שבת קודש פר' דברים! עץ על מים

בע"ה בל"נ א' - י'.

 

 

 

שבת שלום!!!

בשמחה תמיד! לוקת בע"ה בל"נ ק"כ-ק"נעץ על מים
בעז"ה בלי נדר, לוקחת י"א-כ'. שבת שלום! להבה=)
כא'-מ' בע"ה תודה עלומה הנשמה! הערב הילולת האר"ידניאלה .ד.

הקדוש היום.. אז תכוונו ותתפללו על כל עמ"י ותדליקו נר לכבוד ולזכות הצדיק 

ד' יפנק אתכם! שבת שלום..

בעז"ה, בלנ"ד,אני לוקחת מ"א-מ"ח +קי"ד-קי"ז!אביה!!!

שבת שלום צאדיקות!!

אני לוקחת..לא יודעת איזה פרקים...דרךחדשה_

אבל לוקחת..

בע"ה בלי נדר מ"ט- ס'נחמה בין החוחים =]

שבת שלום ומבורכת, רק בשורות טובות בע"ה

 

לרפואת: בת שבת בת פורטונה זהירה

*בת שבע בת פורטונה זהירהנחמה בין החוחים =]
צ"א-ק' בעז"ה בל"נ.שבת שלום ומבורך!הנורמלית האחרונה

 

קיח- קכנפש חיה.
קפייץ!^^חגי לנדסברגאחרונה
אני מחפשת עבודה בירושליםראשיתוש!
אפשרי בנקיון, בבייביסטר ובהקלדה עיוורת. יש למישהו רעיונות? תודה
מהשיעור של חצרוני אתמול.. טובי =][=

ט' באב, יום החורבן הגדול,

יום של שרפה - אבל בעצם ביום הזה, בתוך זמן שרפת קודש הקודשים, בכאב הכי גדול - נולד המשיח. הישועה.

 

וזה נכון גם לגבי עצמנו, כאשר אנו במצב של ירידה, בחורבן פרטי של כל אחד ואחד קיימת הישועה.

 

ונשאלת שאלה, מה קדם למה? הישועה, או המכה?

לכאורה, ניראה שהשרפה, קדמה לישועה, אבל בעצם המשיח היה כבר בבטן אימו 9 חודשים לפני שהמכה הגיעה. והוריו היו צריכים להתחתן, ומי אמר שהוא הילד הראשון (ותמשיכו הלאה.. )

בקיצור, הישועה קיימת מאז שנברא העולם!! לפני שהצרה הייתה ביכלל.

 

לכן, זה רק מראה לנו איך יש לנו אופציה להתקן ולהתקדם, כל יום מחדש!!

בנוסף, אומר הרב קוק  ש:"עיקר הנפילות באות מפני שאינו מאמין בקלותה של תשובה".

אנחנו לא מאמינים עד כמה הישועה הכללית והפרטית קרובה. עד כמה הרצון שלנו להתקדם הוא הקובע, ולא הנפילות שעוד יהיו בדרך למעלה.

 

ועוד משו..

האור החיים הקדוש אומר שבשם עצמו "ט' באב" טמונים בעצם 9 כללים שדרכם מגיעים לגאולה. לישועה.

ה9, מהאות ט' וגם המילה 'אב', אב זה אדם שיש לו המשכיות. הוא אבא לבנים.

והמשך = גאולה, בניגוד לעצירה שמסמלת חורבן. מוות.

 

ובשבילכם, שלושה כללים ראשונים שהספקנו השאר שיעור הבא.

 

הכלל הראשון: להיות כמו אברהם העברי.  

אברהם אבינו, רצה לעבוד את ה'. הוא שם פס על כל העולם.. כל העולם מעבר אחד והוא מהעבר השני.

הוא היה שלם עם עצמו, הוא לא מושפע מהשאר.

ותכלס, בדברים שאנחנו לא שלמים עצמנו - שם אנחנו מושפעים מימה שהחברה אומרת עלינו.

 

אם אנחנו הולכים עם ה', אז עד הסוף! פס על כולם.

 

הכלל השני: "שתהיה מרדות בליבו של אדם תמיד". עוד מידה שהייתה לאברהם, היא מרדות. הוא שבר את הפסלים של אבא שלו, הוא לא התבייש למרוד.

אבל, הוא עשה את זה בחכמה, ובאהבה. הוא שנה את העבודה זרה, אבל את העובדי עבודה זרה הוא החזיר בתשובה. הוא הוכיח אותם, הוא לא התבייש - אבל באהבה.

"אוהבי ה' שנאו רע". אנחנו שונאים את הרוע, לא את הרשעים. הכל באהבה גדולה.


הכלל השלישי: מידת הענווה. בנאדם צריך להפקיר עצמו בידי ה'. לעשות עצמו כמו מדבר. שהוא ריק.. הוא שייך לכולם. להאמין שה' רוצה רק בטובתנו..

 

שכוייח אם הצלחתם לקרוא את הבלאגן הזה. ניסיתי

 

 

 

 

תודה, ממש יפה! צבי-ליזציה
(כלומר הסיכום שלך, והשיעור שלו, שניהם ביחד וכל אחד לחוד)
מהמם!*חזרזיר*

תודה רבה!
ואת - בפעם הבאה אל תתני לי לברוח לך...פטיש

תודה עצומה לך!!מישי' מאפושו'

באמת תודה, חיברתי לי את הקטעים שפספסתי

 

 

יאאא איזה כיף לכםם!!אווזה.

חודש.

איזה יפה!!מישהי=)
הי אני גם הייתי שם אתמול!! היה שיעור מדהיםם!ננח=)

הקלטתי אותו..חיוך

אפשר את ההקלטה? טובי =][=
תשלחי לי ת'מייל שלך במסר ואני יעביר בעז"ה..ננח=)
ישר כח! נראה יפה!!דרךחדשה_אחרונה

לא קראתי..אבל מהתגובות..!

לך דומיה תהילה זה נשמה שיניתי את השם לשם שלי באמת.אביגיל ג'רבי


אביגיל היקרה,לך דומיה תהילהאחרונה

ברוכה הבאה לפורום.

 

את מוזמנת לקרוא את תקנון הפורום בקישור הבא:
http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t429495#5079847

 

כמו כן, יש לציין שאם את מעוניינת לפנות לאדם פרטי, אין לפנות

אליו דרך הפורום.