הבן שלי התעצבן עלי מאוד היום.
אז הוא ניסה לעצבן אותי בחזרה.
בהתחלה הוא ניסה לצעוק הכי חזק שהוא יכול.
אחר כך הוא ניסה לאיים שהוא לא רוצה לגור יותר בבית הזה.
כשהוא ראה שאני לא מתרגשת יותר מידי, הוא אמר לי "אז אני אעשה שאני אמות, ואז לי היה טוב ואתם תהיו עצובים. יש לי תכניות למתי שאני אהיה גדול אבל אני מוכן לוותר עליהם..."
הוא בן 6 וחצי, עולה לכיתה ב'. בדרך כלל הוא ילד שמח, ואין לי שום ספק שאין לו שום כוונה מעשית במשפט הזה (כמו שגם לעזוב את הבית לא נאמר עם כוונה מעשית).
ובכל זאת, זה היה קצת מלחיץ לשמוע אותו אומר את זה. לא יודעת מאיפה הרעיון הזה.
אתם חושבים שצריך לעשות עם זה משהו?

