שרשור חדש
אין דבר כזה רב מטעם המדינה שיעז לצאת נגד המדינהזיז ספורדי

כשאמרתי דברים בסגנון הזה כולם הביאו לי דוגמאות הפוכות כביכול. ביניהם היה גם הרב דודי, לו סוגדים כמה גבעונים בעיני עצמם. אבל היום התברר שגם הוא אינו שונה במאומה מכל רב ממלכתי אחר מטעם המדינה וגרורותיה

 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/274361

לא יודע אם הרב גינזבורג ממלכתיזיז ספורדי

אבל מדבריו כאן בוודאי אי אפשר להבין כזה דבר. מה שכן אפשר להבין זה שערוץ 7 שקרן וסלפן

אין גבול לחוצפה...געגוע..

גם להשתלט על הישיבה ! 

וגם להחליט מתי להתפלל ?

חסרי מכל בושה מדינת היהודים...

המח"ט יואב ירום הודו לאן הגענו ?

זאת ישיבה!  

רק לי זה מזכיר את הבריטים?אריאל דל"תאחרונה
תמונה חזקה שמצאתי-די"מ
 
Search Words 
מחיר 
תג 

 

http://www.flash90.com/fotoweb/Preview.fwx?&position=197&archiveType=ImageFolder&archiveId=50

 

מתי זה קרה?

כמה אירוני,תג מחיר ואנטי ציונות מהצד השני(השמאלני)נולאית
יש לי אינטרנט עם הגנה אווווהווו טיניינייניינייניינשִׁירָה

יש שם קיר עם כתובת (מרוססת בגרפיטי)נולאית
בס"ד

" ציונים עלובים, על מי אתם
גיבורים, על הערבים המסכנים?!
הציונות אם כל חטאת "
לי זה נשמע יותר כמו חרדים.די"מאחרונה
הייתי רוצה לראות מה-משה ר-
עבר עריכה על ידי שדרותי בתאריך כ"ט בניסן תשע"ד 23:48

אומרים אלה שמגנים על הצבא כל הזמן, על ההדחה של החייל 

הכוונה לזה למי שלא ראה-משה ר-אחרונה

חייל המשרת בנח״ל הודח מתפקידי לחימה לאחר שהעז לדרוך את נשקו על ערי ימ״ש

https://www.facebook.com/photo.php?v=688629067876544

חידה-על מי הכתוב מדבר?די"מ

"הם נכנסים לשטח שאסור להם להיכנס,הם מציקים,זה לא המקום שלהם,זה גורם לבעיות הלכתיות.

אתה מנסה להסביר להם בדרך יפה שלא יבואו לכאן,שם כל מיני דברים שאמורים למנוע את העניין,

הם מתלעמים ממשיכים לחדור לשטח,

אתה תופס אחד מהם,צועק,מסביר.מתחנן,זה לא עוזר....

עוד אחד ועוד אחד,עדיין לא עוזר....

אתה מתחיל לשים אוצתם במקום שאליו הגיעו חלק מחבריהם לאחר שהם ניסו לחדור לשטח,

זה לא עוזר,הם רבים...

ואז אתה מתיל לרצוח.

רואה אחד משמיד אותו,

עוד אחד מורח אותו על הרצפה,את השלישי במחי היד מוציא ממנו רוח חיים".

 

 

 

 

מי שיצליח לנחש (אין לכם סיכוי....)אולי יזכה בפרס (נשקול את העניין...)

בטח איזה משהו מימי המחתרות...חסוי123
קרובדי"מ
חרקים בחממות?אדם כל שהוא
יתושיםschk
נמלייםםם!~!דג מחיר
יתושים ארורים.גאהלהיותיהודיה
...משיח נאו!
1)ערבים2)שוקי חצקוני
(
אתם צריכים לנסות לנחש גם לאן הם מנסים לחדורדי"מ
לצלחת.יזהר
קודם תגיד אם צדקנו בניחוש הראשון...schk
פחות או יותר.די"מ
שכחתם את מה שהכי נפוץ שזה עש.
מה שברור...אדם כל שהוא

שמישהו מציק לכם, אתם רוצחים אותו, ואתה עוד מצליח לקשר את זה איך שהוא להלכה. חושף שיניים

מחר נסגרת התחרות.די"מ

ובנתיים אף אחד לא הצליח לנחש.

פחות או יותר כמו שאמר אדם כלשהוא...ותן טל

חרקים, לתוך ירקות עלים. בחממה או בבית, לא משנה...

יש עוד מקומות שבעייתי שיהיה שם ג'וקיםדי"מ
קשור לאוכל?אדם כל שהוא

לתוך הפה?

[הבעיות ההלכתיות שג'וקים יכולים לגרום שהצלחתי לחשוב עליהן, הם האיסור לאכול אותם, ואיסורים של שבת, אבל בשבת אסור להרוג אותם]

תולעים בעצי המערכה?אדם כל שהוא
הר הבית?מושיקו
למתחת לשמיכה באמצע הלילה!!אש להבה
-נכתב לאחר צייד זבובים אכזרי-
התשובה-די"מ

לג'וקים למיניהם בטחנת קמח (זבובים פחות,בעיקר עש (איך אומרים את זה ברבים,עשים?)

פרפרי עשמושיקואחרונה
סיכום של ההלכות העוסקות בדיונים האחרונים:המצב חסה

"אבל מוסרי ישראל, והמינים, והאפיקורוסין--מצוה לאבדן ביד, ולהורידן עד באר שחת:  מפני שהן מצירין לישראל, ומסירין את העם מאחרי ה', כישוע הנוצרי ותלמידיו, וצדוק ובייתוס ותלמידיהם--"שם רשעים, ירקב" [רמב"ם הלכות עבודה זרה פרק י' הלכה ב']

איך הורגים? לוקחים את החוק לידיים?

"מותר להרוג המוסר בכל מקום, ואפילו בזמן הזה שאין דנין דיני נפשות.  ומותר להורגו קודם שימסור, אלא כשאמר הריני מוסר פלוני בגופו או בממונו, ואפילו ממון קל--הרי התיר עצמו למיתה, ומתרין בו ואומרין לו אל תמסור.  אם העיז פניו ואמר לא כי, אלא אמסרנו--מצוה להורגו; וכל הקודם להורגו, זכה." (הלכות חובל ומזיק פרק ח' הלכה י')

ונבאר את ההגדרה של האנשים הנ"ל אחד לאחד:

מוסרים:

אסור למסור ישראל ביד גויים, בין בגופו בין בממונו, ואפילו היה רשע ובעל עבירות, ואפילו היה מצר לו ומצערו.  וכל המוסר ישראל ביד גויים, בין בגופו בין בממונו--אין לו חלק לעולם הבא. (רמב"ם הלכות חובל ומזיק פרק ח' הלכה י"א)

מינים:

"והמינים, הם התרים אחר מחשבות ליבם בסכלות, בדברים שאמרנו, עד שנמצאו עוברים על גופי תורה להכעיס, בשאט בנפש ביד רמה; ואומרין, שאין בזה עוון.  ואסור לספר עימהן ולהשיב עליהן תשובה כלל, שנאמר "אל תקרב, אל פתח ביתה" (משלי ה,ח).  ומחשבת מין, לעבודה זרה." (רמב"ם הלכות עבודה זרה וחוקות הגוים פרק ב' הלכה ה')

אפיקורסים:

"ועיקר הדברים, ככה הן:  שהתורה הזאת אין חוקיה ומשפטיה משתנים לעולם, ולעולמי עולמים, ואין מוסיפין עליהן, ולא גורעין מהן; וכל המוסיף או גורע, או שגילה פנים בתורה והוציא הדברים של מצוות מפשוטן--הרי זה בוודאי רשע ואפיקורוס." (רמב"ם הלכות מלכים ומלחמותיהם פרק י"א הלכה ג')

 

ולמען הסר ספק:

"עשה המוסר אשר זמם ומסר, ייראה לי שאסור להורגו:  אלא אם כן הוחזק למסור--הרי זה ייהרג, שמא ימסור אחרים.  ומעשים בכל זמן בערי המערב להרוג המוסרים שהוחזקו למסור ממון ישראל, ולמסור את המוסרים ביד הגויים להורגם ולהכותם ולאוסרם כפי רשעם."(משנה תורה לרמב"ם הלכות חובל ומזיק פרק ח' הלכה י"א).

 

ואני לא צריך לפרט מי מוסר ישראל יום יום לגוים, בין בגופם בין ממונם.

וכן, גם לגנוב אולר ולתת אותו לחוקר גוי או לתת לנהג טרקטור ערבי להרוס בית של יהודי זה למסור את הבית בידיו.

 

זה פרשנות שלךדי"מ
קורבנות השואה, והערבים.איפה הקלם

אתמול השתתפתי באירוע 'זוכרים ושרים' בז'רר בכר בירושלים, אירוע חשוב שמטרתו, לדברי המארגנים, להנחיל את מורשת הזכרון של השואה לדור הצעיר. הזמן עושה את שלו ואם חלילה לא יהיה מי שידאג לשמר את הזכרונות הללו, ספק אם בעתיד יצויין היום הזה באותו קנה מידה שהוא מצויין כיום, ישר כח למארגנים שדואגים כבר מספר שנים לקיים את האירוע בקונספט הנוכחי עם תכנים שמתאימים לציבור הנ"ל.

צרם לי מאוד לשמוע באירוע את דברי הטינופת של פרופ' חנה יבלונקה, שניסתה להקיש "גזירה שווה" בין מיסכנות יהודי גרמניה בתקופת השואה, לבין "מיסכנות" הערבים כאן בארץ. יבלונקה הגדילה לעשות והגדישה את הסאה כאשר ניסתה לעשות שעטנז בין הקורבנות {ועוד באירוע לזכרם} לבין מעשים שנעשים כביכול נגד הערבים.

לגיטימי להביע דעה {כמובן למי שחושב כך} המזדהה עם מצוקותיהם של הערבים, ואף להטיח ביקורת קשה ונוקבת על דברים שכביכול נעשים\נגרמים להם. אך מכאן ועד לעשיית השוואה נואלת בין הערבים כאן בארץ, לבין היהודים שנרדפו בתקופת השואה, יהודים שחטאם היחיד היה "היותם יהודים", זה חילול זכר הקורבנות!!!

עוד משהו שכדאי לזכור, אותם יהודים שנרדפו בתקופה שקדמה לשואה, לא עשו פיגועי תופת נגד הגרמנים, לא פיצצו להם אוטובוסים, לא פיצצו להם מסעדות, לא עשו להם פיגועי ירי, ולא רצחו בדם קר נשים ילדים וטף כמו בפיגוע האכזרי במשפחת חטואל, שאם ובנותיה הקטנות נרצחו בדם קר. 

אי אפשר גם להתעלם מהעובדה שישנם ערבים ששילמו את מחיר המציאות "הארצישראלית", ונכון, דברים מעולם היו גם היו!, אך שום דבר מכל מה שעשו לערבים, בצדק או שלא בצדק {זה לא היום המתאים לפתוח על כך דיון} לא מתקרב לאלפית ממה שהנאצים עשו, ואפשר לחסוך את הסיפורים הידועים.

ומי שאין לו בושה לנסות ולתפוס טרמפ על היום הכואב הזה כדי לקדם אג'נדה פוליטית {אג'נדה שהוכיחה את עצמה ב-2 העשורים האחרונים} מעלה ריח מצחין של רצון לשיתוף פעולה עם גורמים אנטישמיים שונאי ישראל. ומשכך, אם לחנה יבלונקה אין את הבושה לעשות השוואה בין אירוע לזכר קורבנות השואה, לבין הערבים, אז לי אין את הבושה לכנות אותה בתואר- קאפו!.

אז מה? ראיון עם הרב רונצקי? מה הוא קשור?אלירז

גם מוטי יוגב.. (ראיון איתו אני יכולה עוד להבין.. כי הוא חבר כנסת וכל שאר בלבולי השכל..)
למה לא לראיין את תושבי יצהר?

אתה מתקרב לשורש העניין..יזהר
האירועים האחרונים ביצהרבן-ציון

אפתח ואומר שאני לא בא לתקוף אף אחד, אלא רק לעלות נקודה למחשבה.

 

דבר ראשון.

ניקוב הצמיגים של ג'יפ המחט וג'יפ נוסף והרס המוצב מסכנים את החיים של התושבים באיזור (בפרט ביצהר).

כן, מסכן את החיים. חיילים שבאים לשמור, מקבלים הקפצה וופס! הצמיגים מפונצ'רים. הכוח מאחר להגיע, וח"ו חיי אדם יכולים להיפגע.

זה דבר אחד.

 

דבר שני. 

אני לא רואה תועלת כל שהיא במעשים האלה. הצבא מתעצבן והורס בתים, נזק נגרם לכולם, ושוב פעם נשמעים קולות שמשמיצים את "נוער הגבעות" (לצורך העניין).

סלחו לי על ההשוואה, אבל האנשים היחידים שעושים דברים שרק מזיקים ולא מועילים אפילו תעמולתית - הם טרוריסטים. 

אז בבקשה, אל תעשו את זה.

 

הצבא הוא לא גוף שנקמה עוזרת מולו.

אם אתם רוצים לשנות משהו - תפגינו, תשכנעו, תלכו לכנסת, תדברו. 

בסדר, תיישבו את הארץ. זה לא פוגע באף אחד. אדרבה, אני מעודד את זה.

אבל לפגוע ברכוש צה"ל שנועד להגן על חיי התושבים?!

 

אי אפשר להגיד שזה לא התפקיד של הג'יפים. המוצב נועד לרסן את הפעילות נגד החיילים מהצד שלנו. הריסה שלו רק מוכיחה את הצורך בו ולא עוזרת בדבר.

 

מעבר לזה - הריסה של מוצב צה"ל?! 

השתגעתם?!

איפה עובר הגבול?

 

נכון, הצבא עושה דברים איומים. הורס בתים של אנשים.

אבל אדם לא יכול לקחת את החוק לידיים שלו.

מצב כזה הוא אנרכיה. כל אחד עושה מה שהוא רוצה, בלי גבולות.

פתאום יבוא מישהו שהרביצו לו בעמונה וילך לחייל לפרק אותו מכות.

זה נשמע הגיוני?

 

תחשבו...

 

 

סבבה.די"מ

לא מעניין אותי כל כך מה אני מבחינתך.

ואני מניח שזה גם ככה להיפך.

תהנה.

אוי מסיקה מסיקה..אריאל דל"ת

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/274909

 

 

יש פה עוד מישהו שיקום ויאמר "הוא הראש מועצה הכי טוב שהיה לנו.."???

 

 

ויואב ירום מתיימר להיות מצביא כמו אחאב. אז יואב- אחאב, בניגוד אלייך- היה לוחם. לא היה בורח מפני כל מיני ילדים ערבים עם דגלי אשף..

לא בדיוק.די"מ
זה תלוי בהקשר הם הביאו את זה שהוא לא ממלכתי להוכחה שהוא כביכול קשור ל וער הגבכות רב שתומך בהסכמים כגון הסכם מגרון הראשון אינו קשור לנוער הגבעות ולכן בהקשר הנ"ל הוא ממלכתי.
גם הרב אליקים נחשב "קיצוני" ושלח בזמנו את תלמידיו להרביץ לתשובי חוות גלעד כי שמע שה' ירחם הם לא מתכננים למחריבים לצאת בלא פגע
מישהו רוצה להסביר את הבאנר שמוביל לפרסומת הזו:אלירז
 
למה לעזאזל הערוץ מפרסם גיוס ליס"מ למשל?..
 
גם הודעות של די"מ נערכותמרדכי

בס"ד

 

אני עובר על כל הודעה והודעה, ויכול להיות שפספסתי משהו מפאת העומס שיש על הפורום בימים האחרונים.

אתה מוזמן לשלוח קישור באישי ולהפנות את תשומת הלב שלי ואני אטפל במידת הצורך.

מה מיוחד בא"י??מישהי^^

בבקשה שזה לא יהיה בקשר לאבותינו .את זה כבר שמעתי..
וואי אני מרגישה ממש חוצפה לכתוב את זה..תמיד אהבתי ואוהב את ארץ ישראל יותר מכל הארצות,

אבל לפעמים אני תוהה לעצמי איך אנשים כל כך מסורים אליה??

מה גרם להם להרגיש ככה?

והלוואי שהייתי מרגישה ככה אבל אני לא!

חוץ מזה שכל ההיסטוריה שלנו קשורה אליה..

זה מסביר לי את זה אבל לא באמת כמו שהייתי רוצה ..

למה כל כך אכפת לאנשים לא לצאת לחו"ל??ואיך אפשר לאהוב כל כך ארץ?

התשובה הראשונית שנשלפת לי מהמותן: זאת מולדתי.ותן טל

ואני מניח שכל אחד, בכל מקום שהוא יוולד, ירגיש קשר בלתי אמצעי למקום שבו הוא נולד, שבו הוא גדל בילדותו.

 

תיקחי עולה מרוסיה שגר בישראל כבר פי 2 מהזמן שגר ברוסיה - כל עוד ילדותו עברה שם, הוא ירגיש אליה קשר חזק, לרוב גם לאחר שעלה - קשר שאומנם הוא לא קדוש, לא רוחני - אבל קשר של אדם לנוף מולדתו.

 

אז זאת התשובה הראשונה, שהיא בלי קשר לקדושת המקום.

 

אבל יותר מזה, בארץ ישראל יש משהו מיוחד, שנטמע בגנים שלנו כשעוד נולדנו כאן - זאת לא סתם מולדתנו, זאת מולדת אבותינו, יצחק ויעקב, 12 השבטים הקדושים. כאן התחיל העם שלנו להיווצר, עם עצירת ביניים במצריים - אבל כאן זהו השורש שלנו, והנשמה היהודית שלנו מרגישה בזה כאשר אנחנו כאן. זה אולי קצת נשמע תמים וילדותי להגיד את זה - אבל כן,בתת מודע, כל יהודי אפילו אם לא נולד בארץ, מרגיש את הקשר שלו לאדמה שלו - ועל אחת כמה וכמה שבנוסף, זה גם נוף מולדתו.

 

אני בעזרת ה' מקווה שלעולם לא אצטרך לצאת מהארץ. אני שאף להידבק ביצחק אבינו, עולה תמימה שכל חייו נשאר בארץץ הקודש, מקור חיי העולם.

ארץ אשר עיני אלוקיך בה מראשית שנה ועד אחרית שנה.דתי
ותן טל - אני מתקשה לקבל את תשובתך הראשונה.אלירז

כי גם יהודים שנולדו ברוסיה ובכל מקום בעולם מספרים הרבה פעמים  - 

על הכיסופים לארץ ישראל ועל חוסר תחושת שייכות לשם..

 

מבחינתי הסיבה היחידה היא - הסיבה השניה שהעלית - רק במילים אחרות..

הקשר הנפשי של יהודי ושל ארץ ישראל הוא משהו עליון ברמה אחרת, מכיון שיש חיות לאדמה הזו..

משהו שטבוע בנו עמוק עמוק.

אצל חלקינו זה נקודה יותר מגולה, ואצל אחרים יש נקודות אחרות שיותר בוערות בהם.

יש מולדת ראשונית, ויש מולדת שורשית ערכיתותן טל

אדם שלא קשור ברמה כלשהיא למקום שבו הוא נולד וגר את ילדותו (אם הוא רק נולד במקום ועבר ממנו בגיל קטן מאוד זה כמובן שונה...) - זה לא אדם טיפוסי.

 

זה לא אומר שלא מתגעגעים למולדת השורשית ערכית, המולדת של האומה - נכון, כוספים לארץ, אבל עדיין, ברמה כלשהיא, תמיד יהודי שבעצמו עלה לרוסיה, יהיה יותר קשור רגשית לרוסיה ממני למשל, שנולדתי בארץ...מבינה?

 

לרוב זה ככה. לא משנה איזה עם וכו'. כמובן שיש כאלו שניתוק רגשי אצלם הוא מוחלט ולא ירגישו עוד שום רגש חיובי למקום שבו נולדו ובילו את ילדותם, אבל בכלל בעולם, זה נראה לי אחוז קטן יחסית של אנשים - וגם מקרב היהודים.

 

לכן אני שמח כל כך שנולדתי וגדלתי תמיד בארץ ישראל

ארץ ישראל היא לא מולדתו של העם היהודי...עמיחי
במובן הפשוט של המילה מצרים היא מולדתו של העם היהודי. ..

הקשר של עם ישראל לארצו ארץ ישראל הוא הרבה מעבר לכך שזה מקום מוכר וטוב. .
לא מדויק...אומנם העם כעם נוצר שם.ותן טל

אבל השבטים הקדושים נולדו וגדלו בארץ ישראל והם היוו את התשתית לעם. וזה לא כמו שאברהם היה בחרן...זה שונה.

 

לכן כן, השורש ההיסטורי והשורשי-ערכי שלנו - הוא לארץ ישראל.

השבטים נולדו בארץ?! בפשטות לא ממשעמיחי
(חוץ מבנימין) למרות שיש דעות שזה כן בגבולות הארץ המובטחת, אבל בגדול מהמדרש משמע שזה מחוץ לארץ)
אז אם ככה המולדת שלנו זה גן עדן....די"מ
לעמיחי ודי"מ - הכוונתי שעם ישראל התחיל להיווצרותן טל

בארץ ישראל. נכון, השבטים פיזית לא נולדו שם - אבל גדלו שם את החלק העיקרי של חייהם בו התחילו לגדול ולגדל משפחות וכו'...זה המקור העצמי שלנו, אברהם התנתק ניתוק מוחלט מחרן, ילד בא"י את בנו יצחק שילד שם את יעקב וכו'...

 

גן עדן זה המולדת של כולם...זה לא קשור...אני מדבר כעת על עם...אתם בטח מבינים למה אני מתכוון...לא להיות קטנוניים

אני לא מביןדי"מ
אם זה עם זה מצרים.אם לא אז למה לא גן עדן?
אני לא מאמין שאני מצדד בדעתו של ותן טל, אבל-אריאל דל"ת

עם ישראל זה לא אדם הראשון, עם ישראל זה אברהם אבינו, ואברהם אבינו התחיל את דרכו בא"י, אז במובן מסויים אברהם אבינו התחיל להיות השורש של עמ"י בא"י..

 

 

 

אז יש לזה אמת מסויימת.

לפחות לפי דעתי.

העם כעם נוצר במצרים.די"מ
ואברהם אבינו נולד באור כשדים?


(הצלתי אותך מלצדד בדעתו של "ותן טל"?)
האמת שאברהם הוא זה שבחר את הארץ עבור עם ישראל.אני77

(וגם את הנבואה על דבר גלות מצרים והווצרות עם ישראל ויציאתם משם-הוא קיבל כתשובה ל"במה אדע כי אירשנה?")

האמת היא שהקב"ה לא שאל אף אחדעמיחי
לא את אברהם ולא את עמ"י, אלא הוא קבע שהיא שארצנו היא המיוחדת שבארצות והיא שורש הכל והיא תנתן לעם המיוחד באומות שבניו היחידים הנקראים אדם("אתם קרויין אדם ואין העובדי כוכבים קרויין אדם")
די"מ...אם לא הבנת קשה יהיה להסביר לך...ותן טל

ובקיצור - העם כעם, לא היה עם למעשה עד מעמד הר סיני שם ה' באמת הפך אותו לעם. אז אם כבר - עם ישראל נהייה ל"עם" - במדבר סיני..

 

מה אתה מתכוון כשאתה אומר עם? מה זה עם?

 

בני ישראל ירדו למצרים שבעים נפש - זה לא יכול להיקרא כבר עם? או לפחות  - תחילתו של עם?

 

עם זה סכום מספרי מסויים?

 

לא נראה לי.

 

בגדול, כמו שאמרו ואמרתי - השורש של עם ישראל, תרצה או לא תרצה - זה ארץ ישראל. לא גן עדן, זה סיפור אחר. אבל אם אתה לא מבין מה לעשות, יהיה קשה לי להסביר במילים אחרות...נאלץ להסתפק בזה

אבל השורש הוא לא כי זה מולדת... אלא הרבה מעברעמיחי
במובן הפשוט של מולדת זה לא.די"מ
רגע היסטוריותן טל
מי שמתפלל את התפילות ומכוון במיליםיצחק1423אחרונה

שומע חזנים ופייטנים שרים שירי אהבה לא"י והולך לבית הכנסת מגיל 0 מבין את הערגה לא"י.

שירת הבקשות מלאה באהבה לא"י.

שירי ריה"ל ורבי ישראל נג'ארה מלאים אהבה לא"י.

לדעתי,זאת הסיבה שבארצות המזרח והמגרב עלו 90% לא"י ו-95% מהם גם החרדים נותנים "מישברך" לחילי צה"ל.

אם תבואי לשירת הבקשות ותתחברי למילים תתחילי להבין מה זה א"י

תשמעי את הקינות המעוררות של "עדות מזרח" בתשעה באב תביני מה מעלתה של א"י ובית המקדש בחיינו.  

באמת אהבה זה דבר שאפשר להסביר?די"מ


לייק... אלירז
חוברת של הרב עוזי שרבף שאולי תענה קצת. .עמיחי
יש אחת קצת יותר מתאימה שאני לא מוצא כרגע. ..
20140419221056.pdf
זאת הארץ של אלקינו.אני77

גם על האהבה לה' צריך לעבוד...

מי שאוהב את ה' ודאי יאהב גם את ביתו וארצו, וישמח להיות במקום שמקרב אותו אליו.

זאת הארץ ש'הענין האלוקי והקדושה' מתגלה בה בעוצמהחסדי הים
ומרומם את כל חוויותינו ומעשינו.
חברים יקריםחסוי132
לא יודע אם שמתם לב אבל הפורום הזה הפך לפורום אקטואליה. וחדשות יו"ש מתוך 17 שרשורים 10 דיונים פוליטיים עוד אחד לא הבנתי מה הקשר שלו וזה חבל!!!!! כי אם ככה עדיף לאחד את הפורומים אבל הפורום הזה לא נועד בשביל זה!!!!! זה פשוט חבל!!!
לא ידעתי שיש לי פיצול...חסוי123

בחרת במקרה בשם משתמש הזה?

הייתי בטוח שזה אתהדי"מ
סליחה טעות עוד רגע תהרגו אותי גם. נכון?חסוי132
פולטיקה זה גם חלק מארץ ישראלשיגר
אז מה ההבדל בין הפורומים?יהודי!!


אז בשביל מה נועד הפורום?אריאל דל"ת

בשביל לדבר על איזה כיף היה אתמול ברמה? לעדכן על פינויים? אני מסכים איתך.

 

אבל גם דיונים פוליטים זה חשוב, אם יש לנו אידאולוגיה אנחנו אמורים לייצג אותה, לא?

מה האידאולוגיה שלך. למה הרב דוב ליאור לא חתםמשיח נאו!
או מה שעושה מסיקה??

בין השאר. לעורר על נושאים אלו דיון.אריאל דל"תאחרונה

ולהשמיע קול שמשום מה ערוץ 7 כל כך פוחדים לפרסם.

 

 

יש הרבה אנשים שנכנסים לפה ופתאום הם קולטים ש"לא כל מה שערוץ 7 כותב זה נכון" יש אפילו דברים שהם מסלפים במצח נחושה.

הפורום נועד לעניין ארצנו ארץ ישראל השלמה!עמיחי
דרכי המאבק עליה, ניתוחים ודיונים פוליטים, ועוד דברים שונים ומשונים שקשורים לארץ ישראל!
יש שלושה מנהלים ואם נראה לך שמשהו חורג אתה יכול לפנות אליהם.

נ.ב מה זה מפריע לך? ולמה אתה מפצלש?
בדיוק כך!מרדכי


שוב פיגוע,שוב רצחאיש_בנימין

שוב גינויים ודיבורים מהפוליטקאים,שוב אין כלום במעיישה,שוב ההרתעה הולכת ונחלשת

 

 

ואח"כ מתפלאים למה לנוער נמאס מהמצב והוא הולך לפעול?!

 

ועוד תמשיכו להכיר במדינה. פשוט חבורת נשים מוכותהמצב חסה

שכשבעליהן מרביץ להן הן חושבות איפה הן התנהגו לא בסדר.

מה  הרעיון?

תתנתקו קצת מהמדינה!! 

די!!

בגלל ההפקרות של המדינה נרצחים יהודים, ובגלל השלטון הנוכחי יהודים לא יכולים לשמור על החיים שלהם!

יהודים תתעוררו!!!

יהודים נקמה!!!!!

במי בדיוק ננקום?ספר הספרים


בערבים,אלא מה?די"מ
לא, ביהודים שהעזו לצאת כנגד המדינה ולנסוע מחוץמישהי=)

לקו הירוק.

אני גם משתדל לא לצאת מהקו הירוק,די"מ
אבל מהצד השני....



(ירושלים זה עוד איכשהו בסדר...)
אז אח"כ אל תתלונןמישהי=)
מי התלונן????די"מ
הנוער פועל לא כי נמאס לו - אלא כי צריך..אלירז


הערה למישהי..דגני בוקר=)

מה זה היהודים שהעזו לנסוע מחוץ לקו הירוק???

אם לא היה יהודים בשאר הארץ, הערבים היו תופסים שם!!

אנחנו לא מוותרים על אף חלק מארץ ישראל!

ברור שעכשיו כשהקו הירוק בוער, צריך שם יותר תשומת לב, אבל אנחנו לא מוותרים על אף חלק והכל חשוב!!

נראה לי היא כתבה בציניותדי"מ
נראה לי גםמישהי=)
אם אתם רוצים לנקום לפחות תחליטו במי!(אני לא נגדכם)ספר הספרים


במדינה ובערבים.המצב חסה

איך אמר יפה הרב כהנא:

"לכל יהודי שנרצח, יש שני שותפים:

הערבי שרצח אותו, והממשלה שעשתה שאכן הוא יירצח"

שלשהשיגר

גם מי שלא מנע את זה בניגוד לחוק

ארבעה.אריאל דל"תאחרונה

גם ה'.

חמישה- גם מי שהסית לרצח.

 

 

אבל המסר מובן- המדינה לא יכולה למנוע ממך להגן על עצמך בתואנה שהיא עושה את זה ובפועל לא לתת לך להתגונן כשהיא נכשלת בתפקידה.

עלון 'הארץ שלנו' פרשת קדושיםהארץ_שלנו

בס"ד

 

20140425120713.pdf

 

להצטרפות לרשימת תפוצה, שליחת חומר וכו'-

haaretz.shelano@gmail.com

 

שבת שלום, ישועות ונקמות.חיוך

אם כל העצב של מה שרואים בסרטון הזה, יש גם דבר משמחמרדכי

בס"ד

 

החרדים חוזרים להר הבית! 

עד עכשיו הרבנים החרדים יצאו נחרצות נגד עלייה להר הבית, לאחרונה הגיע היתר של הרב מאזוז וב"ה החרדים מתחילים לעלות! 

 

 

כל שאר הדברים כבר עצובים.

לראות איך הערבים ימ"ש שולטים בהר הבית והיהודים הם האורחים שם.

כואב לראות איך המשטרה בכל פעם שהערבים מתפרעים סוגרת את הכניסה ליהודים.

כואב לראות את האפליה בכניסה להר אם אתה יהודי ואם לא.

כואב לראות את ההשפלה, את המקום החרב ללא דרישה של השלטון בו.

 

כואב, אבל יש פה גם משהו מעודד.

ב"ה הציבור מתעורר ומתחיל לעלות להר הבית

גם ציבורים שעד עכשיו נמנעו מלעלות

וב"ה המודעות עלתה

ובעז"ה בקרוב כולנו נעלה לבניין הבית השלישי, במהרה בימינו. אמן.

מרדכי, צר לי לבאס אבל..אריאל דל"ת
יש קבוצה גדולה של חרדים שעולים הרבה להר הבית, עוד הרבה לפני שהר מאזוז תמך בזה..

מה גם שלענ"ד החרדים בסרטון הם אשכנזים והרב מאזוז הוא ספרדי..

בכל מקרה- זאת ממש לא תופעה חדשה, בתור אחד שעולה הרבה להר הבית אני אומר לך שעלו איתו כבר עשרות חרדים..


אבל אשרייך, ובאמת יש התעוררות לעליה להר הבית.. בלי קשר לסרטון..
אתה לא מבאס, הפוך, זה משמח! מרדכיאחרונה
ניתוח די יפה של המצב של הרב יוסי אליצורדי"מ

בס"ד

"הגירוש מיהודה ושומרון החל"

בשבועיים האחרונים אנו חווים רצף ארועים מהיר ואינטנסיבי בישוב יצהר. הצבא הורס בתים, ותגובות של תושבים – שבאו בעקבות ההרס המופרע של בתים יקרים ומושקעים – מוצגות על ידי הצבא כמשהו נורא ואיום.

עד כאן – התופעה מוכרת, אבל דומה שיש כאן חידוש, שגם דחף את הארועים למקום אליו הגיעו. אמחיש את החידוש בשתי נקודות:

  1. אחרי ההשתלטות המזעזעת על הישיבה ביצהר התראיין עדי מינץ, יו"ר מליאת מועצת יש"ע, לערץ 7 והסביר שמעשה ההשתלטות אינו נכון בעיתוי זה. מדוע? כי עד שהתפתח תהליך של הוצאת הקיצונים מיצהר והוקעתם – מהלך שכבר מבשיל וקורם עור וגידים – כעת ההשתלטות על הישיבה לא תמצא חן בעיני הציבור ומשרתת את "הקיצונים".
  2. בערב החג, בעוד שוטרי מג"ב יושבים ומחללים את מבנה הישיבה וכמה ימים אחרי ההרס האדיר למבנים ביצהר – נפגשו ראשי המועצות ביו"ש ל"הרמת כוסית" עם האלוף ניצן אלון, החתום על צו הכיבוש של הישיבה, והרוח החיה מאחורי הרס הבתים ורדיפת היהודים באזור. המטרה הרשמית היתה "מחזקים את ידי צה"ל"... .

הדוגמאות הללו מעידות על מהלך שבו הצליחו השלטונות לזרוע פירוד, וביתר חריפות – בוגדנות, בקרב הציבור ביו"ש.

טועה מי שחושב שיש כאן איזה סכסוך נקודתי, איזה מישהו לא חכם מצד זה או מצד אחר או מכל הצדדים יחד. יש כאן מהלך מתואם ומתוכנן, שהוא תחילת גירוש היהודים מיו"ש. נאמר את זה אחרת: ברגעים אלה אנחנו חווים את כפר מימון, ואת מסמוס המאבק.

כבר היינו בסרט הזה, בו חשובי הציבור והרבנים בוגדים בציבור ומשתפים פעולה בסירוס המאבק, תוך תיאום עם אדריכלי הגירוש. אז זה היה בוריאציה אחת, היום זה בוריאציה אחרת.

היום זה עובד ככה: השלטון מטיל את אימתו בעזרת מעשי הרס אלימים כלפי אנשים אישיים. שגיא קייזלר, למשל, איבד בית ששוה למעלה ממליון ₪ כנקמה אישית על כך שהעז למחות מול איש המנהל האזרחי שמתנכל ליהודים. מה מרויח השלטון מהנקמנות? פחד אצל ה"ילידים". כל האזרחים מנסים לברוח, לא להיות חלק מהעסק. למה ראש המועצה צריך צרות? הוא בסדר, זה רק ההוא וההוא שעשה משהו, אני דוקא ילד טוב.

וכך הבוגדנות מחלחלת, וגדלה התחושה ש"אם אפגין נאמנות לפריץ - לי זה לא יקרה"; הנער ההוא מיצהר שניקב צמיג – זה כל הבעיה, חוץ מזה - באמת הכל בסדר, וזה שהרסו בתים – זה באשמתו. וגם אם כבר מצליחים לבוא בטענות כלפי השלטון – הם מסתכמות ב: "אל תענישו קולקטיווית", כלומר: תפגעו רק באלה שלא חברים שלכם (וממילא הם גם לא חברים שלנו, כמובן..).

יש לזה עוד דוגמאות: בישוב בת עין הצליחו השלטונות לזרוע אוירת אימה, וכך לייצר דיבורים על גירוש חלק מהמשפחות בישוב; באש קודש הצליחו השב"כ – בלחץ מתואם ותוך העברת "מסרים סודיים" (תמיד ה"מסרים הסודיים" הללו נשמעים ממש חשובים ומרשימים..) – לשכנע את תושבי הגבעה לגרש תושב מהישוב; ביצהר נוצרת מחלוקת ולראשונה מזה שנים רבות הישוב יוצא ומגנה פעילים למען ארץ ישראל.

נכון, תמיד המחלוקות מוצאות לעצמן כסות של אידיאולוגיה או מתבססות על מתחים קודמים, אבל השלטון והפחד ממנו יוצרים חוסר איזון ואוירת אימה – במקום דיון בריא. הפחד מהשלטון והלחץ שהוא יוצר מביא לאוירה מפוחדת, ולתקיעת סכין בגב חברים (תוך היזכרות שהם בכלל לא חברים שלי..), במקום לעצור ולזכור מי קרוב אלי ומי מאיים וכוחני, מי שותף למלחמה על ארץ ישראל ומי דואג – במקרה הטוב – ל"שלטון החוק" הלא שויוני.

שלא תהיה טעות – מה שקורה ביצהר הוא הפרומו לגירוש מיו"ש כולה. ההחלטה להיות יחד עם השלטונות בכל מחיר מסרס את המאבק, ומקפיא את הפעילים.

ומה אנחנו עושים? אפשר להרגיש את אימת הפריץ, להתכנס כל אחד לפינתו, לפחד לעזור לחברים, וגם אם לא לבגוד בפועל – לבגוד בזה שנימנע מ"להכניס את עצמנו לצרות" (עד שהן תגענה אלינו, הבאים בתור...). ואפשר – וצריך – לא להיכנע! להחליט שכולנו כאן יחד, שאם יש לנו איזה ויכוח – נפלא לנהל אותו (וזה לא סוד שהיו, ישנם ויהיו חילוקי דעות בינינו), אבל ברגע שבו גורם חיצוני ומלחיץ מנסה להתערב – אומרים לו: אתה? מי אתה בדיוק? כולנו יחד נגדך, ולא ניתן לך לנסות לפלג בינינו.

ובנימה אישית: כאיש חינוך בישיבת "עוד יוסף חי" היו – ויהיו – לא מעט חיכוכים ביני לבין התלמידים. זה העבודה שלי... . בין החיכוכים גם כאלה שקשורים למאבק על ארץ ישראל. כלל נקוט בידינו: את הבעיות החינוכיות שלנו אנחנו פותרים אצלנו, ולא משתפים בחינוך אנשים כוחניים מהממסד האלים. הסכמנו להפסיד הרבה, הרבה מאד, למען הגישה הזו, והיא נראית לנו קריטית לכולנו: הציבור החם שרוצה להתאחד סביב מנהיגי אמת, צדיקים – מסכים לשלם הרבה מחיר בגשמיות, ובלבד שלא יצליחו ליצור פירוד בינינו. דרך זו היא ארוכה שהיא קצרה: אמנם בתחילה היא נראית קשה, והאיום נראה גדול – אבל ברגע שמחליטים להיות יחד פתאום מרגישים עד כמה אנחנו חזקים, קשורים לצדיק גדול, וממילא קשורים לרבונו של עולם – ואילו הצד השני מבולבל, מתוסכל, דואג כל אחד לעצמו ולקידום שלו, מפורד וחלש.

דוקא עמידה כזו שלנו, תביא גם את היהודים השבויים במערכת להתחבר לאוירה הטובה של היהודים הצדיקים, וכך – בדרך ממילא – לא נזדקק עוד לדינים וגבורות.

שנזכה להרבה פה – סח, ולהרבה הרבה שמחת חג!

הרב יוסף אליצור

ר"מ בישיבת עוד יוסף חי

למה הרב דב ליאור לא אמר מילה על ההשתלטות על הישיבהזיז ספורדי

לא רק שלא דיבר על כך בפומבי אלא גם לא חתם על מכתב הרבנים שכולל הרבה רבנים, גם מחברון.

והוא בד"כ הראשון לחתום על מכתבים למיניהם בנושא א"י

 

 

ביום שהרב דב ליאור יעבוד אצלך, אולי הוא יחתוםהמצב חסה
שיקולים שלו.
מה זה קשורטוביה2
בעיני זה בושה שרב לא מוכן לצאת נגד דבר כזה
אין שיקולים שמתירים גזל ולכן חובת המחאה של מי שיחול למחות היא ברורה
אא"כ הוא בטוח שלאף אחד לא משנה מה דעתו
הרב ליאור לא הסכים לצאת נגד זה?!די"מ
כל מיני כללים שונים ומשוניםטוביה2
כולל סוג של גינוי על מה שקרה בפינוי.
שאלת אותו??י.ל.

נראה לך שכל מה שהולך בארץ הזאת עובר אישור שלו??

 

לדעתי אם היו שואלים אותו הוא היה חותם

אולי זה עיוות של דברי הרב?מרדכי

בס"ד

 

עיתונאים חסרי בושה!!!

 

כל המחלוקת בין הרב ליאור לבין תנועת דרך חיים היא השקפתית בלבד והרב ממש לא "במתפקה חזיתית" נגדם כפי שבnrg מנסים להציג:

 

ואלו דברי הרב בלי העיוותים של nrg:

קודם כל, לא התעמקתי בדעותיהם ולא זכרתי שהתנועה הזאת קשורה לרב יצחק גינזבורג.
בכל אופן, אני יודע שיש תנועות שלא מכירות בכך שאנחנו חיים באתחלתא דגאולה ושעכשיו אלו צעדי המשיח וברור שהדעות האלו סותרות את שיטתו של מרן הרב קוק.
זה לא אומר שאנחנו לא צריכים לכבד אותם, לקרב אותם ולהתיידד איתם, גם אם יש להם השקפה אחרת - כמו שיש הבדל בין החסידים למתנגדים, האם בגלל ההבדל הם לא יאכלו ביחד או לא יתחתנו אחד עם השני?! אז יש תחום מסויים שבהם יש לאנשים השקפה אחרת.
גם אם אנחנו חולקים עליהם ביחס למדינה, זה לא משפיע על הקשר איתם לשאר הדברים.

(מקור)

 

התשובה שצוטטה בכתבה היא גם נגד ההשקפה של התנועה ולא נגדה.

http://www.yeshiva.org.il/ask/?id=84810

 

יפה לראות איזה ייחס נותנים פתאום בnrg לרב ליאור - העיקר לסכסך בין כולם.

גועל נפש.

מה יכול להיות יותר יסודי ממחלוקת השקפתית?זיז ספורדי

ז"א, אם הרב ליאור הוא ציוני אדוק ביותר (למרות המצג האנטי ממלכתי כביכול) שמאמין שהאמונה בראשית צמיחת גאולתינו היא עיקר האמונה ה-14, הרי שלא מן הנמנע שהוא יראה בתופעה של יצהר, הרב גינזבורג והרב איציק שפירא שלא בדיוק "מחזיקים" מקדושת המדינה כסוג של כפירה יסודית, וגם לא ימחה נגד תפיסת הישיבה שמבחינתו היא סוג של צלם בהיכל. בדיוק כפי שהוא תמך בברית בנט-לפיד למרות שהזוג הנ"ל מתכנן להרוס ישיבות "שחורות".

 

כל אלו ספקולציות כמובן וייתכן שהכל עורבא פרח, אבל השתיקה המתמשכת והולכת של הרב מחזקת אותן מאוד. מילה אחת וכל מה שכתבתי יהיה מופרך

סתם שאלה - איפה הוא תמך בברית בנט לפיד?ותן טל

מוזר, אני לא ראיתי. יש לך מקור כתוב של הרב שבו במפורש הוא תומך בברית של בנט ולפיד?

 

אני דווקא זוכר שלפני הבחירות הרב דווקא ברמה מסוימת הסתייג מהבית היהודי וקרא לתמוך בעוצמה לישראל...

>>>>>>>אריאל יוסף

הרב תמך,

http://a7.org/im/95485/nzikxoyj__w1024h1285q70.jpg

 

אך אין בכך ראיה על דעתו ועמדתו כעת,

http://a7.org/im/98945/548996_566489413386355_981381856_n.jpg

 

ואסביר את אריאל יוסף יותר לעומקמרדכי

בס"ד

 

מיד לאחר הבחירות ורקימת הברית יצאו רבני תקומה במכתב תמיכה בבית היהודי על הברית הזאת.

 

 
אז זה היה עוד בהתחלה, שהבית היהודי פזרו את הבטחותהם לכל עבר שכך הם יצילו את ארץ ישראל ואת עולם התורה
אבל מהר מאוד הבינו הרבנים שבבית היהודי הטעו אותם והברית הזאת לא רק שהיא לא טובה, אלא היא גרועה!
מה שגרם להם לצאת כעבור כמה חודשים במודעה הפוכה שבהם מסבירים רבני תקומה על ההבטחות שלא מומשו ועל הפגיעה של הברית הזאת בהכל
 
כעבור עוד כמה חודשים, שהמצב רק החמיר, הברית המשיכה להוביל רק לדברים רעים ובכנסת חוקקו חוקים אנטי דתיים, יצאו הרבנים בעצומה רחבה יותר נגד הברית ונגד 'יש עתיד'
 
כן, גם את הרבנים אפשר להטעות אם מציגים להם את המציאות לא כפי שצריך וזאת הסיבה שבהתחלה הרבנים תמכו בברית הזאת, אך כשבינו שלא כך המציאות אז הם התנגדו לה בכל תוקף.
אי אפשר לעבוד על רבנים כמו הרב ליאורזיז ספורדי

הוא חכם ונבון וגם יודע אקטואליה. הוא גם יודע בדיוק מי היה יאיר לפיד לפני הבחירות, היינו עיתונאי אנטי-דתי פופוליסטי.

 

יש פה עניין אידיאולוגי עמוק של "ציונות מעל הכל" - Zionistcshen uber alles, המדינה מעל הכל - Der Staat uber alles

 

אגב, באף אחד מהמכתבים הבאים אחרי המכתב התומך בברית בנט לפיד אין חזרה עקרונית מהמכתב הראשון. רק הבעת דאגה מחוקים כאלה ואחרים שהקואליציה מקדמת

 

 

כנראה שאפשרמרדכי

בס"ד

 

הרבנים בד"כ לא יושבים על יד הרדיו או קוראים עיתון, במיוחד לא הרב ליאור,

אלא הם ניזונים בעיקר מאנשים שסביבהם, חלקם הם העסקנים שרוצים שהכל יסתובב סביב איך שהם רוצים.

לא רק בש"ס יש עסקנים שעושים מה שבראש שלהם, מסתבר שיש לעוד רבנים עסקנים כאלה.

גם הרב ליאור מוקף באנשים שלחלקם יש אינטרסים שהרב יתמוך בברית הזאת, לדוגמה אורי אריאל שהשפיעה רבות על כך שהרב יתמוך בברית הזאת בהתחלה.

וכן, הציגו שם לרב מציאות שונה וזה היה עוד בתחילת הדרך (חודש בלבד לאחר הבחירות) אז הרב בהתחלה תמך.

 

כיום אני אומר לך את זה במלוא הידיעה שהרב חזר בו מתמיכה בברית הזאת.

 

אגב,

בשרשור הזה כותבים פה כמה שיודעים קצת יותר טוב ממך מה קורה אצל הרב, אז בבקשה בלי להמציא שטויות!

הרב ליאור בעד ציר לפיד - בנט: "מחזקים את ידיכם"זיז ספורדי
טוענים שהרב דב ליאור אמר לא להאמין לדבר שנאמראריאל דל"ת

בשמו, אם לא שמעת את זה במו אוזנייך.

אם כי זה פרדוקס- הרי גם את המשפט הנ"ל לא שמעת במו אוזנייך..

 

 

 

בכ"מ, הרב דב ליאור לא מתנגד לרב יצחק גינזבורג, מנהיג ה"ימין הקיצוני", וכפי ששמעתי ממנו הוא אפילו תומך הרבה ב"נוער הגבעות" ה"קיצוני" שהציבור ה"חרדי לאומי" שתומך ב"ברית בנט לפיד" "מתנער" ממנה.

 

 

בקיצור, שטויות והבלים, מעולם לא חשבתי שnrg ראויים לייצג את דעתו של הרב ליאור שליט"א. תודה שהארת את עיני מרדכי.

אין סיבה שלא יתמוך ב"נוער הגבעות"זיז ספורדי

יש נוער הגבעות ציוני ואוהב מדינה כלבבו של הרב ליאור. בגבעות הממוסדות (אפילו ה"קיצוניות") עדיין סוגדים למדינה, ויש את נחלה ואת אנשי מצפה אביחי ז"ל וכו'

 

יצהר ונוער הגבעות הלא ממוסד שמתכחש לקדושת המדינה זה משהו אחר לגמרי ואין שום ראיה שהרב ליאור תומך בהם

אתה מדבר שטויות!מרדכי

בס"ד

 

נתחיל בזה שאת כל הדברים שכתבו בכתבה על הרב גינזבורג אפשר לכתוב גם על הרב ליאור והכל יהיה אמת!

 
מתוך הכתבה:
הרב יצחק גינזבורג, נשיא ישיבת ”עוד יוסף חי“ ביצהר
ומי שנחשב לסמכות הרבנית הבכירה המזוהה עם הימין הקיצוני ו“נוער הגבעות“.
הרב גינזוברג נמנה על הרבנים שנתנו את הסכמתם ההלכתית לספר ”תורת המלך“."
 
עכשיו נשנה מהרב גינזבורג לרב ליאור:
הרב דוב ליאור, נשיא ישיבת ”ניר“ בקרית ארבע,
ומי שנחשב לסמכות הרבנית הבכירה המזוהה עם הימין הקיצוני ו“נוער הגבעות“.
הרב ליאור נמנה על הרבנים שנתנו את הסכמתם ההלכתית לספר ”תורת המלך“.
 
אותו הדבר.
אלא שב nrg ניסון ליצור וללהט שנאה גדולה יותר ליצהר אז פתאום הם הבליטו דברים אצל הרב גינזבורג גם אם שווים לרב ליאור. 
 
בכל מקרה -
הרב ליאור תורם הרבה מאוד לגבעות, גם הקיצוניות יותר והרב אוהב את הנוער הזה מאוד.
יכול להיות שהרב לא מסכים איתם לגבי הייחס למדינה, אבל זה לא מונע מהרב לחבק אותם ולקרב אותם!
הרב ליאור תומך ביצהר, גם במי שנחשב שם ע"י המדינה כקיצוניים ביותר (כמו בעז אלברט לדוגמה שזכה לביקור של הרב בביתו. ראה תמונה מצורפת)
 
הנה! רואים במפורש בתמונה שהרב פושט את כפיו בתוכחה!אריאל דל"ת

הוא מוכיח את בעז אלברט על זה שהוא לא מאמין במדינה! הוא בכלל לא בא לחזק אותו!

זה מאוד קשורalezish
זכותו המלאה לעשות מה שבאלושיגר

אם יש לך שאלות אתה יכול לשאול אותו ואני בטוח שהוא יענה לך תשובה מספקת

אבל למה לכתוב את זה פה?

אנשים!! אל תשכחו שהוא רב! דברו בענווה!!!!!!!חמודה
הרב ליאור הוא רב ציבורי - רב של ציבור ושל מפלגהזיז ספורדי

לכן אני חושב שזה נושא ראוי לדיון ציבורי ולא נושא פרטי בין השואל לבינו. 

הוא לא רב ציבורימשיח נאו!
את זה שכמה אנשים החליטו שהוא עבורי ומפלגתי זה לא אומר כלום!!!
הוא רבה של קרית 4 חברון.. זה לא ציבורי?אלירז

בכל אופן - אנשים פה צריכים להירגע עם המחשבה שהם יכולים לירוק על רבנים כאוות נפשם..

יש להעביר ביקורת בצורה מכובדת ובידיעה שאנחנו לא מכירים את כל הפרטים ואת שיקול הדעת

ויש להעביר ביקורת כאילו הרב עובד אצלכם.. 

הצורה השניה - לא מקובלת!!!

 

בתור אחת שעמדה בתפקיד בעבר- אני ממליצה למנהלים להחיל דיקטטורה בעניין.

אנו משתדלים...מרדכי

בס"ד

 

לצערי יש לנו עוד דברים לטפל בהם פה באתר כעת...

וזאת באמת הזדמנות טובה להבהיר שזלזול ברבנים לא מקובלת כאן ובעז"ה הכל יטופל בקרוב!

אני בטוחה שאתם עושים אחלה עבודה..אלירז

באמת!

אני רק אומרת - תרגישו יותר חופשי ללחוץ על ההדק.. זה הכל.

בכל מקרה אין שם כדוריםמשיח נאו!
מעולם לא הבנתי את הקטע הזה.די"מ
אם אתם חושבים שהרב שפגעו בכבודו הוא באמת צדיק,והבן אדם לא מעוניין לשמוע ככה שזה לא יעזור.תנו לו לעשות עברות והקב"ה יעניש אותו "עליטהו לרשע וימות"
במה זה עוזר שאתם נועלים/עורכים/מוחקים?
כי אף אחד פה לא רשע.. אלא עושים זאת מתוך גאווהאלירז

וטיפשות.

מעבר לזה - יש כאן במה באתר תורני, שצריך לשמור עליה על פי ערכים תורניים

ולא לאפשר פתחון פה לדברים שהם נגד כלים מחזיקי תורה!! זה למה..

 

היית שואל אותו דבר על ניבולי פה וגסויות? כמובן שלא.

למה ביזוי ת"חים צורם לך פחות?

אגב, יש עניין גם למחות על כך. זה גם חלק מההלכה.

הסיבה שהרב ליאור לא חתם:שמוליק פיין

הוא עמד על כך שיכניסו שורה מסוימת ומשלא הסכימו סרב לחתום.

איזה שורה?חסדי הים
בכוונה לא כתבתישמוליק פייןאחרונה
עשו משהו אחרי הרצח לפני ליל הסדר?עלה למעלה

הרצח בדרך לקריית ארבע. הפגנה או משהו?

הייתה הפגנה במקוםמרדכיאחרונה

בס"ד

 

את מוזמנת לעיין כאן בסרט מהאירוע:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/274732

למי שלא הצליח לעקוב אחרי סדר האירועים ביצהר-די"מ
תודה רבה מאוד! מזעזע! אבל מתוך פסח אנחנוחסדי הים
מאמינים שה' יכול להביא את הישועה בחיפזון! בסוף הקדושה תנצח!
מה מזעזע?ארנב
הריסת הבתים ובעיקר ההשתלטות על הישיבה!חסדי הים
השתלטות על הישיבה?!?! בוקר טוב אליהודוסה
כשנפתלי בנט וחבריו מהבית ה"יהודי" הורסים במשך שנתיים כל חלקת התקציבים בישיבות חרדיות זהלא מזעזע...אבל ישיבה אחת שמשמשת כממלכת הפרובוקציות וסיכון יושבי הארץ נפגעת אז אתם נזכרים לה ז ד ע ז ע...כמה צביעות
וכי ישיבת עוד יוסף חי קיבלהגעגוע..

כל הזמן תקציבים מהמדינה? לא, הורידו להם 

מסכנים את יושבי הארץ? 

גם לשבת בירושלים מסכן את יושבי הארץ

והאם הזדעזעו מזה שהם לא קיבלו תקציבים?

צביעות לכם

להשתלט  על ישיבה זה קצת יותר גרוע מאשר לבטל כמה תקציבים..

 

 

אני ממש מצטער להרוס לך את התאוריהמרדכי

בס"ד

 

אבל רוב שמוחה כיום על השתלטות הישיבה ביצהר, מוחה כל השנה נגד הבית היהודי, בין בפגיעה בישיבות ובין בפגיעה בארץ ישראל.

לא רק הישיבות של הציבור החרדי נדפקות ממנו, גם הישיבות של הציבור הדתי לאומי, במיוחד ישיבות שלא מוכנות ללכת בקו של בנט, ישיבות כאלה ימצאו את עצמן מהר מאוד חסרות אמצעים, והם אלה שעומדות היום לצד הישיבות ביצהר.

 

לגבי הפרובוקציות וסיכון יושבי הארץ - חרטה!

ולא צריך להוסיף.

תקציבים תקציבים תקציביםזיז ספורדי

אני ממש בספק אם מישהו שחושב כל היום על גיבוב תקציבים מהיישות הציונית, מרוב מחשבות על כספים נשאר לו במוח מקום לגרם של תורה

 

גם להשוות את זה להשתלטות צבאית על ישיבה (שלא מקבלת תקציבים) מעיד על מחסור חמור ברגש יהודי תורני

מי אמר לך שאנחנו לא מזדעזעים על הפגיעה בחרדים?אלירזאחרונה

פשוט אין פורום שמיועד לישיבות.

וכאן הועלתה הפגיעה בעוד יוסף חי - כחלק מהכנה מנטלית לפינוי ולמאבקים שקשורים בארץ ישראל.

 

חוצמיזה - 

לישיבת עוד יוסף חי אין תקציבים מהממשלה כבר 4 שנים

הם לא בוכים כמו שבוכים אצל החרדים..

אני גם מאמינה שרוב המוסדות החרדיים יודעים לעבוד עם תורמים בדיוק ואפילו טוב יותר מעוד יוסף חי - 

הם יחיו!

 

מעבר לזה - הגדרת "עוד יוסף חי" שבדברייך - מכוערת וטיפשית.

ואת כנראה לא ממש מכירה את השטח מעבר למה שאת שומעת בחדשות..

אז גם תמשיכי לחשוב שכל מי שיש לו כיפה סרוגה על הראש (ולא משנה באיזה קוטר או מהי עבודת ה' שלו)

מעריץ את בנט ומשתחווה לו..

לאנ״שאלעזר נאור123
מחפש גבעה או מאחז לבלות בו את השבוע
לבלות? זה לא ניסוח 'נכון', לדעתי.נולאית
בס"ד

הם לא הוקמו בשביל 'הסטלה' או 'זולה' בשביל אנשים משועממים.
אם כבר
'מחפש גבעה או מאחז ___ בו השבוע
לעזור, לפעול

נשמע יותר הולם ונכון.
אני התבלבלתיאלעזר נאור 123

התכוונתי לעזור לבנות

למה לעזור רק לבנות?תעזור גם לבנים סתם..ב"הצלחה!ותן טל
ואני חשבתי שהיעוד הוא ״איש תחת גפנו..״יוני

גם לשבת בסטלה על אדמת ארץ ישראל ולחפש דמויות בעננים זה אחיזה באדמה. זה טוב! 

פיו הכשילו כנראהאלעד

מה לעשות, אבל רוב השהיה שם מביאה לידי בטלה

עד שמגיעים כוחות הבטחון ויש אקשן

לא תמיד יש מה לעשותשיגר

וכן גם נוכחות יהודית זה מעולה

תמיד יש מה לעשות, לא תמיד יש כח לעשות...עמיחיאחרונה
תמיד יש עבודות סיזיפיות כמו לנקות, לסדר, שבילים ועוד הרבה אבל גם הרבה פעמים אין כח ואז גם רק להיות סתם זה חשוב.
עוצ ישמחו לחיזוק, יהודה-0587145000עמיחי
ומה הבעיה לבלות במאחז??משיח נאו!